Moderadors: naroatna, arakelov, xordi
Tenint en compte que es el programa de P2P mes utilitzat (i amb diferencia), el que trobes mes material (i amb diferencia) .... tinc raó jo :-pbiel-vdp ha escrit:Doncs llavors, Petiso, parla amb l'informàtic que conec... Deu estar totalment equivocat, pobret. Després que tu i jo parléssim l'altre dia ( te'n recordes?) vaig ben informar-me i em van dir de tot menys que l'emule va bé![]()
. En fi, no sé qui té la raó perquè jo no hi entenc..... així és.
Es lo que te el P2P. Depends dels altres usuaris ..... els primers dies devies trobar un usuari que només tenia això, i t'ho va enviar ràpid. Aquest usuari va deixar de compartir i no tenia res mes.biel-vdp ha escrit:L'única cosa que he comprovat i que no m'explico és el següent. Aviam, no és que no pugui descarregar Nissaga per l'Emule, però és que tinc 19 capítols que se'm van baixar amb moltíssima rapidesa, saps? Amb 2 dies ja estava descarregar un capítol i el dia següent em baixava l'altre... sempre d'un en un. Però ara he arribat al capítol 20 i 21 ( van junts) i la veritat és que hi ha poca subida i va lent. I no tira.... Els episodis anteriors anaven rapidets i aquests..... buff.... els hi costa molt. Potser és un problema de fonts, ja ho sé, però si els altres poden.... jo també
jeje
Exacte, si te trobes algun fitxer que no te fonts (o en te poques) pots demanar a peticions que la gent el torni a compartir.biel-vdp ha escrit:També he sentit a parlar en aquest forum mateix que es pot rellançar un altre cop, m'explico, tornar a posar els capítols perquè així tinguin més fonts i per tant més ràpid.