I ja ens costa prou feina penjar-ho al emule, per tindre-ho que penjar a 2-3 llocs mes, per tant seguirem fent servir l'emule 

Doncs és una llàstima ... la veritat.  

. Potser sí que costa penjar capítols a l'Emule. Però què vols que et digui, per l'Ares m'agradaria que també hi fossin. Almenys podria veure Nissaga. Jo no podré veure Nissaga fins que TVC posi els capítols al 3a la carta. Perquè
l'Emule, ara per ara, m'és impossible per la lentitud i perquè els ports que estaven tancats ( ja en vaig parlar amb en Petiso;  

), continuaran tancats per una raó de seguretat  

, ja que m'han aconsellat que l'Emule és poc fiable i que desapareixerà d'aquí un temps  

. I per l'Ares, actualment, es poden baixar més coses. Però en fi, això és el que  hi ha.... 

. De moment NO podré veure Nissaga ( i és una llàstima perquè la sèrie s'ho val)...
P.S: Ermesenda o Petiso, si hi ha qualsevol altra manera que pugui veure els capítols m'ho feu saber, d'acord....?  

Per això deia que pengéssiu els capítols per l'Ares... No sé si hi ha cap possibilitat que l'Ermesenda ( si té els capítols) me'ls pogués passar a mi per msn. No sé si és possible.
Fins aviat!!