[ed2k]Nissaga de Poder (VHSrip) Nou: 476!!! (i final)

Sèries i programes de TV

Moderadors: naroatna, arakelov, xordi

biel-vdp
Entrades: 153
Membre des de: dg. jul. 05, 2009 10:52
Status: Desconnectat

Re: [ed2k]Nissaga de Poder (VHSrip) Nous:155,156,157 i 158

Entrada Autor: biel-vdp » dj. ago. 27, 2009 21:17

Ermesenda, una pregunta, aquests capítols de Nissaga són meravellosos, de veritat. Però només es poden baixar per l'emule?? :? . Saps com fer-ho per posar-los a l'Ares??. És que hi han uns quants capítols que hi són ( per exemple el 37, 115, 148), pero no tots, i m'agradaria que hi fossin. Saps la manera?. Estaria molt agraït. I no entenc perquè per exemple hi han aquests tres capítols concrets i no uns altres, saps? :roll:

Petiso
Site Admin
Site Admin
Entrades: 16309
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13

Entrada Autor: Petiso » dj. ago. 27, 2009 21:21

Ser-hi, hi son TOTS !!

Si no els veus, es per que tens masses capítols baixant a la vegada, prova de parlar-los TOTS menys 1 o 2, i veuràs com si que hi son.,

Adéu !
Imatge Imatge

biel-vdp

Entrada Autor: biel-vdp » dj. ago. 27, 2009 22:26

Hola Petiso :wink: ,
Perdona, però no ho entenc :) . Què vols dir massa capítols baixant a la vegada?. A l'Ares només estic baixant en aquests moments un capítol d'una altra sèrie i prou. Quan poso a búsqueda ( de l'Ares, eh?), Nissaga de Poder, m'apareixen tots els capítols que ja tinc baixats per l'emule i 3 de nous que no els tinc. Saps per què això?? :?

P.S: Ja sé que sóc un desastre, Petiso, però no hi ha remei.... :wink: :P

Petiso
Site Admin
Site Admin

Entrada Autor: Petiso » dj. ago. 27, 2009 22:39

L'ares no el conec .... jo parlo del emule !!

Al emule hi son TOTS. El que pot passar, es que si baixes molts capítols a la vegada, algun te surti sense fonts, ja que les fonts es reparteixen.

I no, no els penjarem al ares .. ja que tornaríem a dividir fonts :-p

Adéu !
Imatge Imatge

Autor del tema
Ermesenda
Entrades: 1657
Membre des de: ds. gen. 31, 2009 12:46

Re: [ed2k]Nissaga de Poder (VHSrip) Nous:159, 160, 161, 162

Entrada Autor: Ermesenda » dv. ago. 28, 2009 11:08

Biel, veig que ja t'ha constestat el Petiso. I encara sort, jo no en tinc ni idea del funcionament de la mula ni de perquè és millor que l'Ares. L'Ares sempre m'ha anat molt més ràpid que l'emule però deu ser perquè el que busco té moltes fonts.

Doncs bé, més capítols: 159, 160, 161 i 162

biel-vdp

Entrada Autor: biel-vdp » dv. ago. 28, 2009 17:04

Torno a ser jo. :lol: . El que passa és que no m'heu respost exactament la pregunta que feia jo. Petiso, no coneixes l'Ares? També és un programa de descàrrega com l'Emule, però sempre acostuma a anar més ràpid. Per això jo preguntava..... si sabeu la manera de que en comptes de que es pugui baixar Nissaga per l'Emule, es pugui baixar per l'Ares. Ho enteneu?.
:)
Ja sé que per l'Emule hi són tots els episodis, però per l'Ares n'hi han 3. I segur que hi ha d'haver la manera que hi puguin ser els altres, però no sé com.

A més tinc entès que l'Emule desapareixerà d'aquí uns mesos ( potser 7 o 8, no ho sé..). Ermesenda, aquests capítols tan fantàstics de Nissaga que poses, només es poden descarregar per l'emule. Es poden pel DIvxTorrent? o l'Ares? :roll:

Petiso
Site Admin
Site Admin

Entrada Autor: Petiso » dv. ago. 28, 2009 17:12

Si si, t'havia entès perfectament la primera vegada :-p

Si conec l'ares, així com la majoria de sistemes de distribució, i aquí només treballem amb l'emule, ja que el temps ha demostrat que es el millor (millor no te per que ser sinònim de mes ràpid !!).

I ja ens costa prou feina penjar-ho al emule, per tindre-ho que penjar a 2-3 llocs mes, per tant seguirem fent servir l'emule :-)

Adéu !

PD: Els capítols que trobes al ares, es per que algú se'ls ha baixat del emule i els comparteix per l'ares, no hi tenim res a veure nosaltres.
Imatge Imatge

biel-vdp

Entrada Autor: biel-vdp » dv. ago. 28, 2009 18:25

I ja ens costa prou feina penjar-ho al emule, per tindre-ho que penjar a 2-3 llocs mes, per tant seguirem fent servir l'emule :-)

Doncs és una llàstima ... la veritat. :roll: . Potser sí que costa penjar capítols a l'Emule. Però què vols que et digui, per l'Ares m'agradaria que també hi fossin. Almenys podria veure Nissaga. Jo no podré veure Nissaga fins que TVC posi els capítols al 3a la carta. Perquè
l'Emule, ara per ara, m'és impossible per la lentitud i perquè els ports que estaven tancats ( ja en vaig parlar amb en Petiso; :wink: ), continuaran tancats per una raó de seguretat :roll: , ja que m'han aconsellat que l'Emule és poc fiable i que desapareixerà d'aquí un temps :roll: . I per l'Ares, actualment, es poden baixar més coses. Però en fi, això és el que hi ha.... :? . De moment NO podré veure Nissaga ( i és una llàstima perquè la sèrie s'ho val)...

P.S: Ermesenda o Petiso, si hi ha qualsevol altra manera que pugui veure els capítols m'ho feu saber, d'acord....? :lol: Per això deia que pengéssiu els capítols per l'Ares... No sé si hi ha cap possibilitat que l'Ermesenda ( si té els capítols) me'ls pogués passar a mi per msn. No sé si és possible.

Fins aviat!!

axis
Entrades: 4273
Membre des de: dl. oct. 08, 2007 23:06

Entrada Autor: axis » dv. ago. 28, 2009 18:47

fa 5 o 6 anys que rulu per internet,i des del primer dia sento que l'emule desapareixera...no et fiis del que diguin,fins que no veiem el final de l'emule doncs...

Petiso
Site Admin
Site Admin

Entrada Autor: Petiso » dv. ago. 28, 2009 18:50

Ufff, l'emule poc fiable ??? lent ??

A veure, tens els conceptes equivocats !!
* L'emule es IGUAL de segur que qualsevol altre programa P2P (depend de que te baixis i com).
* L'emule funciona millor si tens els ports oberts (però no es imprescindible) ..... i obrir-los (tu tries quins) NO suposa cap problema de seguretat.
* No hi ha cap programa de descarrega que sigui mes ràpid o mes lent que un altre. El programa no es qui te dona la velocitat, sinó els altres usuaris. Per tant, et baixarà més ràpid el programa que tingui mes clients amb els fitxers que tu demanes.
En el cas del català, sense dubte trobaràs MOLTA mes gent amb Nissaga al emule que a l'ares, per tant em jugo un ou i mig que l'emule t'anirà MOLT mes ràpid per baixar Nissaga.
* Els capítols de nissaga ocupen unes 300 megues cada capítol .... es IMPOSSIBLE d'enviar per msn, a mes, si es talles quan porta 299 megues, hauries de tornar a començar cada cop. A mes, si apart de pujar-los per emule, els envia per msn, trigarà el doble en compartir tota la sèrie.
* La gracia del emule, es que les coses duren mes temps compartides comparat amb altres programes.
* Tant importa la rapidesa en baixar-se les coses ? Estem parlant de 400 i pico capítols .... et be de tenir-los en una hora o en dies ? Amb l'emule els tindràs segur.
* L'emule no desapareixerà, i menys en mesos ! I si el emule desapareix, pensa que desapareixeran TOTS els programes P2P i serà la nostra fi.

En resum ...... dona-li una oportunitat al emule, i et sorprendrà !!

Adéu !
Imatge Imatge

biel-vdp

Entrada Autor: biel-vdp » dv. ago. 28, 2009 19:01

Doncs llavors, Petiso, parla amb l'informàtic que conec... Deu estar totalment equivocat, pobret. Després que tu i jo parléssim l'altre dia ( te'n recordes?) vaig ben informar-me i em van dir de tot menys que l'emule va bé :lol: :lol: . En fi, no sé qui té la raó perquè jo no hi entenc..... així és.

L'única cosa que he comprovat i que no m'explico és el següent. Aviam, no és que no pugui descarregar Nissaga per l'Emule, però és que tinc 19 capítols que se'm van baixar amb moltíssima rapidesa, saps? Amb 2 dies ja estava descarregar un capítol i el dia següent em baixava l'altre... sempre d'un en un :wink: . Però ara he arribat al capítol 20 i 21 ( van junts) i la veritat és que hi ha poca subida i va lent. I no tira.... Els episodis anteriors anaven rapidets i aquests..... buff.... els hi costa molt. Potser és un problema de fonts, ja ho sé, però si els altres poden.... jo també :roll: jeje

Petiso
Site Admin
Site Admin

Entrada Autor: Petiso » dv. ago. 28, 2009 19:25

biel-vdp ha escrit:Doncs llavors, Petiso, parla amb l'informàtic que conec... Deu estar totalment equivocat, pobret. Després que tu i jo parléssim l'altre dia ( te'n recordes?) vaig ben informar-me i em van dir de tot menys que l'emule va bé :lol: :lol: . En fi, no sé qui té la raó perquè jo no hi entenc..... així és.
Tenint en compte que es el programa de P2P mes utilitzat (i amb diferencia), el que trobes mes material (i amb diferencia) .... tinc raó jo :-p
biel-vdp ha escrit:L'única cosa que he comprovat i que no m'explico és el següent. Aviam, no és que no pugui descarregar Nissaga per l'Emule, però és que tinc 19 capítols que se'm van baixar amb moltíssima rapidesa, saps? Amb 2 dies ja estava descarregar un capítol i el dia següent em baixava l'altre... sempre d'un en un :wink: . Però ara he arribat al capítol 20 i 21 ( van junts) i la veritat és que hi ha poca subida i va lent. I no tira.... Els episodis anteriors anaven rapidets i aquests..... buff.... els hi costa molt. Potser és un problema de fonts, ja ho sé, però si els altres poden.... jo també :roll: jeje
Es lo que te el P2P. Depends dels altres usuaris ..... els primers dies devies trobar un usuari que només tenia això, i t'ho va enviar ràpid. Aquest usuari va deixar de compartir i no tenia res mes.

Tots els col·laboradors de TotsRucs fem servir l'emule .... així com tots els usuaris, per tant per emule no tindràs ni problemes de fonts ni de velocitat.

Adéu !
Imatge Imatge

biel-vdp

Entrada Autor: biel-vdp » dv. ago. 28, 2009 19:33

Es lo que te el P2P. Depends dels altres usuaris ..... els primers dies devies trobar un usuari que només tenia això, i t'ho va enviar ràpid. Aquest usuari va deixar de compartir i no tenia res mes.

Tots els col·laboradors de TotsRucs fem servir l'emule .... així com tots els usuaris, per tant per emule no tindràs ni problemes de fonts ni de velocitat.

Doncs ara ja ho sé!! :) . Però carai, si els altres usuaris deixen de compartir... i ja no tenen els capítols.... aquests capítols 20 i 21 se'm baixaran l'any 2055 XD i jo ja estaré mort casi. :?

També he sentit a parlar en aquest forum mateix que es pot rellançar un altre cop, m'explico, tornar a posar els capítols perquè així tinguin més fonts i per tant més ràpid.

Petiso
Site Admin
Site Admin

Entrada Autor: Petiso » dv. ago. 28, 2009 19:55

biel-vdp ha escrit:També he sentit a parlar en aquest forum mateix que es pot rellançar un altre cop, m'explico, tornar a posar els capítols perquè així tinguin més fonts i per tant més ràpid.
Exacte, si te trobes algun fitxer que no te fonts (o en te poques) pots demanar a peticions que la gent el torni a compartir.

Adéu !
Imatge Imatge

Menorca
Entrades: 135
Membre des de: ds. gen. 05, 2008 9:06
Ubicació: Bcn

Entrada Autor: Menorca » dv. ago. 28, 2009 19:59

Hola Biel-vdp.
Poso a compartir els capítol 20-21 i 22-23 aviam si et puc ajudar a que et vagi mes ràpid. No els pucs possar tots els que tinc per manca d'espai però a mida que els vagis tenint avisa que aniré possant.

Salut !!

Respon