[ed2k] Nissaga de Poder (TDTrip)

Sèries i programes de TV

Moderadors: naroatna, arakelov, xordi

Oliana
Entrades: 4378
Membre des de: dv. jul. 13, 2007 12:35
Ubicació: Algún lloc d'aquí o d'allà...
Status: Desconnectat

Re: [ed2k] Nissaga de Poder (TDTrip)

Entrada Autor: Oliana » dt. jul. 06, 2010 16:13

Abans de continuar publicant nous episodis, m'agradaria que féssiu el favor de tornar a compartir els episodis del 100 al 200.
Acabo de posar a baixar el 117 i veig que està sense fonts (només la juliette el comparteix).

Moltes gràcies! :P

PD: De seguida vindran els nous :D

axis
Entrades: 4273
Membre des de: dl. oct. 08, 2007 23:06

Entrada Autor: axis » dt. jul. 06, 2010 20:12

ja sabeu que jo soc aqui nomes un simple usuari,pero amb el vostre permis voldria dir que un dels majors actius que te i tindra la web en el futur es cuidar el tema dels col-laboradors,necessiteu organitzar i reestructurar aixo pel be de tothom en general

ajoyagua
Entrades: 477
Membre des de: dv. gen. 22, 2010 14:20
Ubicació: Valencia

Entrada Autor: ajoyagua » dt. jul. 06, 2010 21:58

Oliana ha escrit:Abans de continuar publicant nous episodis, m'agradaria que féssiu el favor de tornar a compartir els episodis del 100 al 200.
Acabo de posar a baixar el 117 i veig que està sense fonts (només la juliette el comparteix).

Moltes gràcies! :P

PD: De seguida vindran els nous :D
Pues jo tinc compartint del 100 al 128 que son els que tinc de moment descarregats, perque del 129 al 135 fa una eternitat que estan a l'emule i no van ni cara l'aire. soc ajoyagua a l'emule.

nloveva
Entrades: 1001
Membre des de: dl. març 26, 2007 17:33
Ubicació: BCN

Entrada Autor: nloveva » dc. jul. 07, 2010 0:24

ajoyagua ha escrit: Pues jo tinc compartint del 100 al 128 que son els que tinc de moment descarregats, perque del 129 al 135 fa una eternitat que estan a l'emule i no van ni cara l'aire. soc ajoyagua a l'emule.

Si, ja et veig , Ajoyagua aquests dies, la teva font i la de " juliette " són les únicas fonts que esteu compartint els arxius signats per " Oliana "

El problema, és que teniu cues d'espera més que enormes i és molt difícil "esgarrapar-vos" alguns megabites cada molts dies.
Per exemple, ja fa moltíssims dies que estic estancada al 117 ("Juliette" tenia fa dies, cuan vaig iniciar la descàrrega del 117 com a 1.800 llocs de cua d'espera, avui vaig encara a l'espera en la posició 248 sense cap Mb descarregat), després ja pasaré als capitols del 121 al 125 que tenen la mateixa sutuació.

Si poguéssiu fer alguna cosa pel que fá a concedir Slot, (sé que no totes les versions del Emule ho permeten), però és que vaig estancada pel que fa a anar podent completar el fil de DD, que espero que la gent que fagi servir la descàrrega directa entengui que la filosofia d'aquest fil és que els que dominin la descàrrega directa, descarreguin i ajudin a una millor distribució en " la mula " per els que vénen "per darrere" descarregant de la mateixa trobin mes fonts.

Bé es agrairia bastant algun tipus de petita ajuda en els capítols que us comentava més amunt.

Gràcies per endavant a tots/es.

Petonets By Nerea. :wink:

PD: Al Emule soc també " nloveva " :!:
nloveva l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. jul. 07, 2010 8:47, en total s’ha editat 1 vegada.
Petonets by Nerea Imatge
Imatge
⁂ ŇĻỗvĕ√α ⁂

ginger
Entrades: 216
Membre des de: dj. nov. 29, 2007 23:08

Entrada Autor: ginger » dc. jul. 07, 2010 5:41

en el meu vell disc dur no m'hi caben 100 episodis (més totes les pelis i altres coses que tinc). si ens ho repartim jo en puc posar uns 25.

torrecollons
Entrades: 227
Membre des de: dt. maig 29, 2007 8:04

Entrada Autor: torrecollons » dc. jul. 07, 2010 5:55

M'uneixo a la crida.
Jo estic compartint de moment els 60 primers capítols i fins que no necessiti més espai així ho faré. Hi ha el projecte de penjar tota la sèrie a megaupload, però per fer-ho la persona que ho vol fer ha de descarregar l'arxiu. Com a mínim que un parell o tres més els tornin a compartir i aquesta persona pugui descarregar-lo

Oliana

Entrada Autor: Oliana » dc. jul. 07, 2010 7:57

ginger ha escrit:en el meu vell disc dur no m'hi caben 100 episodis (més totes les pelis i altres coses que tinc). si ens ho repartim jo en puc posar uns 25.
Doncs els 25 que posis mira de que siguin els signats per Oliana i que siguin entre els episodis 117 i el 217 (a partir d'aquí jo encara els conservo, així que jo mateix ja els aniré passant a la nloveva per a la DD :P ).

Moltes gràcies!

juliette
Entrades: 131
Membre des de: dl. des. 04, 2006 14:23

Entrada Autor: juliette » dc. jul. 07, 2010 8:11

nloveva ha escrit: El problema, és que teniu cues d'espera més que enormes i és molt difícil "esgarrapar-vos" alguns megabites cada molts dies.
Per exemple, ja fa moltíssims dies que estic estancada al 117 ("Juliette" tenia fa dies, cuan vaig iniciar la descàrrega del 117 com a 1.800 llocs de cua d'espera, avui vaig encara a l'espera en la posició 248 sense cap Mb descarregat), després ja pasaré als capitols del 121 al 125 que tenen la mateixa sutuació.

Bé es agrairia bastant algun tipus de petita ajuda en els capítols que us comentava més amunt.

Gràcies per endavant a tots/es.

Petonets By Nerea. :wink:

PD: Al Emule son també " nloveva " :!:

Acabo de posar el 117 en llançament i t'he donat slot, a veure si comences a descarregar aviat. ;)
Imatge

nloveva

Entrada Autor: nloveva » dc. jul. 07, 2010 8:43

Primer agrair la mobilització per ajudar-me a anar completant capitols per poder jo anar treballant en la compressió d'arxius i pujada a Megaupload.

ginger ha escrit:en el meu vell disc dur no m'hi caben 100 episodis (més totes les pelis i altres coses que tinc). si ens ho repartim jo en puc posar uns 25.

Anem per parts, estic fent pujades de 20 a 20 capítols així que no seria necessari posar 100 capítols a compartir, entenc que no tothom té HD's per fer-ho ia més us puc anar informant per aquest fil de quins van faltant i així jo anar completant aquests paquets de 20 a 20.

Per exemple del 101 al 120 els tinc ja tot fa temps, però el 117, que l'única font és "Juliette", perquè us feu una idea de lo lent del tema, us comentava 4 post més amunt que portava dies i dies a la seva cua d'espera (jo amb l'arxiu al 0%), vaig començar a la posició 1.800 i escaig (o més) i ahir, a aquesta hora, estava en la posició 200 i escaig, ara acabo de veure que fa una estona va arribar el meu torn en la seva cua d'espera i he descarregat: 10 Mb's i la cua d'espera se ha tornat a posar en 2.500 i escaig ...... imagineu quan tornaré a tenir torn per a descarregar altres pocs Mb's ..... :?

Tot aquesta ultima parrafada perquè entengueu el que costa completar una sèrie tan gran quan en moltíssims capítols hi ha una sola font ...

Així que, per exemple Ginger, de moment no cal que posis ni fins i tot 25 capítols de cop, ara mateix m´ajudaria molt, juntament amb Juliette (i qui pugui més será benvingut), si poses a compartir exactament els següents capítols: 117, 121, 122, 123, 124 i 125.

A partir d'aquí vénen capítols ripejats i pujats per Arakelov, que ja està sobre el tema donant-me slot de prioritat capítol a capítol en els què són seus (137, 138, 139.)

I apartir d'aquí tornen a ser capítols ripejats/compartits per Oliana, però que no disposa ja d'ells en el seu disc dur, així que em faria falta una petita ajuda, a part dels que haig comentat abans, en aquest següent "paquet": del 140 al 155.

De moment ja està, després segueixen faltant alguns que ja són una altra vegada de Arakelov, i quan tots els que haig dit anteriorment estiguin completats ja ho seguiré comunicant per aquí. :wink:

(Tots els capitols intercalats que no esmento entre els numeros de capitols anteriors es que ja els tinc complerts) :)

Moltisssimes gràcies a tots. :roll:

Petonets by Nerea.

Auto-edito: Hey ! , mentres estaba estava escrivint aquest post m'he assabentat que m´ha entrat la teva font com un canó Juliette , moltes gracies, quan completi aquest 117 ja tindré un altre paquet de 20 complert per poder pujar-lo al fil de DD. :P

Y Oliana, gracies també a tu per la prioritat que tinc en el capitol 200 que com ho has comentat abans que tenías disponibilitat a partir d´aquest capitol acabo de probar y haig obtingut font y descarrega inmediata, baixan !! Gracies.
(Crec que ets tú per que en l´Emule no veig cap nick identificatiu) :wink:
Petonets by Nerea Imatge
Imatge
⁂ ŇĻỗvĕ√α ⁂

axis
Entrades: 4273
Membre des de: dl. oct. 08, 2007 23:06

Entrada Autor: axis » dc. jul. 07, 2010 10:55

a veure nloveva,sembla que t'hagis d'excusar o justificar el que fas,si els administradors i/o moderadors que son els que manan ho volen fer a mi senzillament m'hes igual,a mi no em cal que se'm vengui la amoto ja que no m'afecta (a mes que no soc ningu aqui),nomes deixo el meu parer i prou,si un dia m'interessa baixar per DD per treure audios ho fare pero mentrestant vaig tibant d'emule,per aixo dic que el que es faci m'hes igual,per aixos ja hi han altra gent aqui que son els que han de decidir,jo em dedico a fer ripejos per mi i pels 4 amigotes,connectar de tant en tant per les webs per si m'interessa alguna cosa sigui el sistema que sigui o simplement passar-mo be i sobretot dedicar-me al treball que mes m'omple de joia i satisfaccio:la meva familia

sort

Oliana

Entrada Autor: Oliana » dc. jul. 07, 2010 13:54

axis ha escrit:a veure nloveva,sembla que t'hagis d'excusar o justificar el que fas,si els administradors i/o moderadors que son els que manan ho volen fer a mi senzillament m'hes igual,a mi no em cal que se'm vengui la amoto ja que no m'afecta (a mes que no soc ningu aqui),nomes deixo el meu parer i prou,si un dia m'interessa baixar per DD per treure audios ho fare...
:shock: Totes les opinions són respectables, axis, però amb la nloveva vam acordar els dos ripejadors d'aquesta sèrie (l'arakelov i jo) que no hi havia problema en que posés aquesta sèrie (no d'altres) en DD. I la seva tasca, crec que és prou digna i plena d'esforços, com la de molts altres :wink:

nloveva

Entrada Autor: nloveva » dc. jul. 07, 2010 15:11

axis ha escrit:a veure nloveva,sembla que t'hagis d'excusar o justificar el que fas,si els administradors i/o moderadors que son els que manan ho volen fer a mi senzillament m'hes igual,a mi no em cal que se'm vengui la amoto ja que no m'afecta (a mes que no soc ningu aqui),nomes deixo el meu parer i prou,si un dia m'interessa baixar per DD per treure audios ho fare pero mentrestant vaig tibant d'emule,per aixo dic que el que es faci m'hes igual,per aixos ja hi han altra gent aqui que son els que han de decidir,jo em dedico a fer ripejos per mi i pels 4 amigotes,connectar de tant en tant per les webs per si m'interessa alguna cosa sigui el sistema que sigui o simplement passar-mo be i sobretot dedicar-me al treball que mes m'omple de joia i satisfaccio:la meva familia

sort

:?: :?: :?: :?: :shock:

No entenc res del teu text, i no és que estigui en un idioma intel.ligible, és que tot el que dius no sento que tingui res a veure amb mi ni amb les meves energies respecte al que estem parlant en aquests darrers posts, simplement el que dius no sé de que va.

Jo tinc objectius simples quan m'agrada una sèrie i vull ajudar que sigui compartida, jo, com aquell que diu, acabo d'arribar a aquesta comunitat i només m'interessa el tema d'ajudar a compartir, els "politiqueos" de webs, velles picabaralles entre usuaris i staff (que crec percebre), ni van amb mi, ni m´interessen. Ho sento però no entro en aquest joc, vinc d'anys i anys d'altres comunitats on la meva filosofia és la mateixa i no m'interessen aquests rotllos.
Així que jo segueixo amb la meva il.lusió i el meu treball amb el que m'ocupa aquí, i per cert .... la família: "bé gràcies".

Anem al que anem, que no m'agraden les coses estranyes.

Moltes gràcies a tots pel ressò que van fer les meves modestes opinions pel que fa a l'ordre de baixades que necessitava per completar el següent " paquet " de 20 capitols, veig que les fonts que us demanava van treballant, poc a poc, cap a bon port.

Petonets by Nerea. :wink:
Petonets by Nerea Imatge
Imatge
⁂ ŇĻỗvĕ√α ⁂

ginger
Entrades: 216
Membre des de: dj. nov. 29, 2007 23:08

Entrada Autor: ginger » dc. jul. 07, 2010 16:59

Acabo de penjar del 121 al 125 i del 140 al 155. Els he posat en llançament (no hi entenc d'això dels slots). Espero que vagi bé! :wink:

p.d. aviseu quan els aneu baixant, que tinc el disc a petar, hehe

naroatna
Entrades: 21316
Membre des de: ds. des. 30, 2006 23:43
Ubicació: Figueres - Alt Empordà

Entrada Autor: naroatna » dc. jul. 07, 2010 18:05

Hola

He ficat a re-compartir també del 121 al 125 i del 140 al 155 per col·laborar una mica en l'empeny. Ànims Nerea !! :D

Fins aviat !
Imatge

Moltes gràcies!

ajoyagua
Entrades: 477
Membre des de: dv. gen. 22, 2010 14:20
Ubicació: Valencia

Entrada Autor: ajoyagua » dc. jul. 07, 2010 19:14

Estic amb tu nloveva, jo tampoc entenc molt ve el que ens diu axis. pero per el que pogut entendre per part de aquet company del foro es simplement egocentrisme, conclusio. mentre ell estigui apañat als demes que els donen, o sigui que cada escu es traga les castanyes del foc. que bonic es compartir amb persones com aquestes.

La teva llavor nloveva no te preu i el torne a donar les gracies per que continues amb el projecte de la descarrega directa, saludets.

Respon