Acabo de posar a baixar el 117 i veig que està sense fonts (només la juliette el comparteix).
Moltes gràcies!

PD: De seguida vindran els nous

Moderadors: naroatna, arakelov, xordi
Pues jo tinc compartint del 100 al 128 que son els que tinc de moment descarregats, perque del 129 al 135 fa una eternitat que estan a l'emule i no van ni cara l'aire. soc ajoyagua a l'emule.Oliana ha escrit:Abans de continuar publicant nous episodis, m'agradaria que féssiu el favor de tornar a compartir els episodis del 100 al 200.
Acabo de posar a baixar el 117 i veig que està sense fonts (només la juliette el comparteix).
Moltes gràcies!![]()
PD: De seguida vindran els nous
ajoyagua ha escrit: Pues jo tinc compartint del 100 al 128 que son els que tinc de moment descarregats, perque del 129 al 135 fa una eternitat que estan a l'emule i no van ni cara l'aire. soc ajoyagua a l'emule.
Doncs els 25 que posis mira de que siguin els signats per Oliana i que siguin entre els episodis 117 i el 217 (a partir d'aquí jo encara els conservo, així que jo mateix ja els aniré passant a la nloveva per a la DDginger ha escrit:en el meu vell disc dur no m'hi caben 100 episodis (més totes les pelis i altres coses que tinc). si ens ho repartim jo en puc posar uns 25.
nloveva ha escrit: El problema, és que teniu cues d'espera més que enormes i és molt difícil "esgarrapar-vos" alguns megabites cada molts dies.
Per exemple, ja fa moltíssims dies que estic estancada al 117 ("Juliette" tenia fa dies, cuan vaig iniciar la descàrrega del 117 com a 1.800 llocs de cua d'espera, avui vaig encara a l'espera en la posició 248 sense cap Mb descarregat), després ja pasaré als capitols del 121 al 125 que tenen la mateixa sutuació.
Bé es agrairia bastant algun tipus de petita ajuda en els capítols que us comentava més amunt.
Gràcies per endavant a tots/es.
Petonets By Nerea.![]()
PD: Al Emule son també " nloveva "
ginger ha escrit:en el meu vell disc dur no m'hi caben 100 episodis (més totes les pelis i altres coses que tinc). si ens ho repartim jo en puc posar uns 25.
axis ha escrit:a veure nloveva,sembla que t'hagis d'excusar o justificar el que fas,si els administradors i/o moderadors que son els que manan ho volen fer a mi senzillament m'hes igual,a mi no em cal que se'm vengui la amoto ja que no m'afecta (a mes que no soc ningu aqui),nomes deixo el meu parer i prou,si un dia m'interessa baixar per DD per treure audios ho fare...
axis ha escrit:a veure nloveva,sembla que t'hagis d'excusar o justificar el que fas,si els administradors i/o moderadors que son els que manan ho volen fer a mi senzillament m'hes igual,a mi no em cal que se'm vengui la amoto ja que no m'afecta (a mes que no soc ningu aqui),nomes deixo el meu parer i prou,si un dia m'interessa baixar per DD per treure audios ho fare pero mentrestant vaig tibant d'emule,per aixo dic que el que es faci m'hes igual,per aixos ja hi han altra gent aqui que son els que han de decidir,jo em dedico a fer ripejos per mi i pels 4 amigotes,connectar de tant en tant per les webs per si m'interessa alguna cosa sigui el sistema que sigui o simplement passar-mo be i sobretot dedicar-me al treball que mes m'omple de joia i satisfaccio:la meva familia
sort