Algú s'ha trobat amb aquest problema que no pugui passar de SUP a SRT ?

A part, hi ha una altre manera molt ràpida d'obtenir els subtítols en colors els subtítols originals que TVC emet.
A la foto2 a les opcions de PreSettings > Subtitle marcan les caselles "Keep colour table definition " " additional export as VobSub (idx+sub)" s'obté el resultat de dos fitxers que ha generat amb les extensions "sup.idx""sup.sub" ala foto3 i un cop això, si reproduïm el vídeo amb el mateix nom de fitxer tots 3 s'obté el resultat foto4 els subtítols reals que el 300 en aquest cas va emetre, les posicions colors tot com si en directe es tractés, però ara no sé que passa que fent els mateixos idèntics passos obtinc uns altres subtítols en colors diferents

Està clar que TV3 ha fet alguna cosa o deu estar canviant el tipus de lletra o alguna cosa semblant perque no es normal que ara obtingui uns subtitols amb les lletres de color negre, no puc passar de sup a srt per els errors que em dóna i tampoc obtinc els subtitols en colors, no he tingut mai aquest problema i ara m'han sortit i no sé que fer, ja que si no puc obtenir els subs en colors doncs em quedo el format SRT però ni una cosa ni l'altre no aconsegueixo recuperar els subtítols.
Que puc fer?
Algú té alguna idea de perqué em dona els errors i el tema dels subs surten diferent quan mai m'ha donat aquests errors?
Espero que em pogueu ajudar.. i gràcies per adelantat.
Salut!