Molt b Uku,k rapid aprenen akestes mosses
Vega,l'Uku ha tingut sort de trobar.se gent amb ganes de ajudar.la,pero tb t'haig de dir k si ella no hagues posat de la seva part no estaria com está (amb aixo no vol dir k tu no facis res i t'ho fem tot nosaltres,no hem malinterpretis),pero la insistencia,les peticions dels capituls i montar s'ho de manera k vagis descarregant una mika de aki una mika de allá l'ha fet tenir el k te ara
tu tb la tens akesta sort....i si m'apuras,com molt be diu la uku,tu ho has de tenir millor pq hi han mes fonts k kuan ella va començar i k kuan vaig començar jo
ole ole
Uku,de l'Anlunita no deu poder descarregar res pq ella no deu tenir compartides les primeres temporades i per tant no la veu,la Vega hauria de posar.se d'acord amb ella pq li compartis els capituls k esta tibant de nosaltres pq la pogues ajudar (Vega veus per on vaig? demana aki demana alla,mentre els mateixos usuaris no comparteixin els mateixos capituls no hi hauran problemes de fonts)
si jo comparteixo el 2x05 i el 6x15 i els descarregas els dos alhora tindras problemas de fonts amb mi,pero si descarregas el 2x05 i el 6x01,no els tindras pq jo el 6x01 no el comparteixo i si l'anlunita te compartit el 6x01 el podras descarregar de ella sense problemas
ja tens el 2x05 i el 6x01 descarregant alhora sense problema de fonts
Es una mica "complicat" al principi pero kuan li pillas el rollo es facil
pd:Si jo intentu pujar la velocitat de pujada,l'unik k akonsegueixo es posar mes usuaris en descarrega,Per exemple
tink limitat a 30 k,descarregan 6 usuaris
si decideixo pujarlu a 35k,enllok de dividir per els 6 usuaris,continua a la mateixa velocitat de descarrega k abans pero puk donar a un usuari mes,enllok de 6 a 7
algu sap pq pasa aixo?
Salut