BEVERLY HILLS

Qualsevol petició de sèries, pel·lícules, fonts del emule, audios, etc.

Moderador: Petiso

Autor del tema
enfotimada
Entrades: 385
Membre des de: dt. ago. 28, 2007 10:06
Status: Desconnectat

Re: BEVERLY HILLS

Entrada Autor: enfotimada » dc. març 03, 2010 23:39

Tu, Vega, ho hauries de tenir més fàcil perquè som molts a compartir-te. Jo vaig començar amb en Loft, només, que es va posar a donar-me slot. Després, van aparèixer la Laithenea, la Naro i... finalment, la supersònica Anlunita.

Tu ens tens a tots nosaltres i, a més, en Davitet, en Xurrixic i tres o quatre de fora. :wink:

De l'Anlunita hauries de poder descarregar a la mateixa velocitat que descarrego jo. Ella no ens dona prioritat i crec que tots descarreguem a la mateixa velocitat. Jo, ara, abans que ella es desconnectés, descarregava a 12-15 KB/seg.

I jo, que et dono slot sempre que et veig, ara mateix t'estic compartint a una velocitat de 6 KB/seg., que no és poca cosa.

Bona nit.

Tal faràs, tal trobaràs.

LoFt
Entrades: 629
Membre des de: dg. jul. 13, 2008 3:47

Entrada Autor: LoFt » dj. març 04, 2010 8:33

Molt b Uku,k rapid aprenen akestes mosses
:mrgreen:

Vega,l'Uku ha tingut sort de trobar.se gent amb ganes de ajudar.la,pero tb t'haig de dir k si ella no hagues posat de la seva part no estaria com está (amb aixo no vol dir k tu no facis res i t'ho fem tot nosaltres,no hem malinterpretis),pero la insistencia,les peticions dels capituls i montar s'ho de manera k vagis descarregant una mika de aki una mika de allá l'ha fet tenir el k te ara
tu tb la tens akesta sort....i si m'apuras,com molt be diu la uku,tu ho has de tenir millor pq hi han mes fonts k kuan ella va començar i k kuan vaig començar jo

ole ole

Uku,de l'Anlunita no deu poder descarregar res pq ella no deu tenir compartides les primeres temporades i per tant no la veu,la Vega hauria de posar.se d'acord amb ella pq li compartis els capituls k esta tibant de nosaltres pq la pogues ajudar (Vega veus per on vaig? demana aki demana alla,mentre els mateixos usuaris no comparteixin els mateixos capituls no hi hauran problemes de fonts)

si jo comparteixo el 2x05 i el 6x15 i els descarregas els dos alhora tindras problemas de fonts amb mi,pero si descarregas el 2x05 i el 6x01,no els tindras pq jo el 6x01 no el comparteixo i si l'anlunita te compartit el 6x01 el podras descarregar de ella sense problemas

ja tens el 2x05 i el 6x01 descarregant alhora sense problema de fonts

Es una mica "complicat" al principi pero kuan li pillas el rollo es facil

pd:Si jo intentu pujar la velocitat de pujada,l'unik k akonsegueixo es posar mes usuaris en descarrega,Per exemple

tink limitat a 30 k,descarregan 6 usuaris
si decideixo pujarlu a 35k,enllok de dividir per els 6 usuaris,continua a la mateixa velocitat de descarrega k abans pero puk donar a un usuari mes,enllok de 6 a 7
algu sap pq pasa aixo?

Salut
Chantaje es una palabra muy fea,yo prefiero… extorsión,la X le da mucha clase

Autor del tema
enfotimada

Entrada Autor: enfotimada » dj. març 04, 2010 20:23

LoFt ha escrit: pd:Si jo intentu pujar la velocitat de pujada,l'unik k akonsegueixo es posar mes usuaris en descarrega,Per exemple

si decideixo pujarlu a 35k,enllok de dividir per els 6 usuaris,continua a la mateixa velocitat de descarrega k abans pero puk donar a un usuari mes,enllok de 6 a 7
algu sap pq pasa aixo?

Salut
Si 6 usuaris descarreguen a 5 i tens posat el límit de 30, per donar-los més velocitat, no hauries d'apujar el límit a 42?.
Tal faràs, tal trobaràs.

LoFt

Entrada Autor: LoFt » dj. març 04, 2010 22:46

enfotimada ha escrit:
LoFt ha escrit: pd:Si jo intentu pujar la velocitat de pujada,l'unik k akonsegueixo es posar mes usuaris en descarrega,Per exemple

algu sap pq pasa aixo?

Salut
Si 6 usuaris descarreguen a 5 i tens posat el límit de 30, per donar-los més velocitat, no hauries d'apujar el límit a 42?.
AKest 42 te k l'has tret de la maniga? no veig la relació múltiple
A akestes hores de la nit veig pok tb s'ha de dir

pero be akest no es el cas,el numeros son pur exemple,era un exemple d k enllok de incrementar una mika mes la velocitat els usuaris el k fa es agregarme mes usuaris i continuan descarregant a la mateixa velocitat k abans

Autor del tema
enfotimada

Entrada Autor: enfotimada » dv. març 05, 2010 22:29

anluna ha escrit: De moment tens compartit fins el 5x10, quan acabis m'ho dius i penjo del 5x11 al 5x17, la resta de la 5ª estan tots compartits.
Anlu, ja estic acabant de descarregar el 5x10. Quan puguis, ja pots compartir del 5x11 al 5x17 :wink: . Gràcies.
Tal faràs, tal trobaràs.

Autor del tema
enfotimada

Entrada Autor: enfotimada » ds. març 06, 2010 9:55

Si us plau, que algú posi a compartir el 5x10, que encara no l'he acabat de descarregar i l'Anlunita està desconnectada del tot. No hi ha cap font!. :cry:

Gràcies.

EDITO: Bé, el 5x10 ja l'he pogut completar, però hi ha 0 fonts pel 5x11 i el 5x12 i només una de molt lenta pel 5x13 (0,8 KB/s). Ningú no s'anima a compartir?.
enfotimada l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. març 06, 2010 16:28, en total s’ha editat 1 vegada.
Tal faràs, tal trobaràs.

xurrixic
Entrades: 33
Membre des de: dv. feb. 05, 2010 20:17

Entrada Autor: xurrixic » ds. març 06, 2010 12:53

Bones gent, després d'uns dies una miqueta out, torno a posarme en marxa!

Ara he posat a baixar la temp 4. Com està el tema? Que em podeu donar fonts?

Apa siau!

Autor del tema
enfotimada

Entrada Autor: enfotimada » ds. març 06, 2010 14:04

xurrixic ha escrit:Bones gent, després d'uns dies una miqueta out, torno a posarme en marxa!

Apa siau!
Em temo que jo no :( Fa molts dies que et vaig donant slot, però no l'agafes mai perquè tens la ID baixa. Potser això no sigui inconvenient per a algú altre. SORT.
Tal faràs, tal trobaràs.

naroatna
Entrades: 21322
Membre des de: ds. des. 30, 2006 23:43
Ubicació: Figueres - Alt Empordà

Entrada Autor: naroatna » ds. març 06, 2010 18:47

enfotimada ha escrit:Si us plau, que algú posi a compartir el 5x10, que encara no l'he acabat de descarregar i l'Anlunita està desconnectada del tot. No hi ha cap font!. :cry:

Gràcies.

EDITO: Bé, el 5x10 ja l'he pogut completar, però hi ha 0 fonts pel 5x11 i el 5x12 i només una de molt lenta pel 5x13 (0,8 KB/s). Ningú no s'anima a compartir?.
Hola !

Uku, la font molt lenta és la meva, oi? ... és que he canviat d'eMule i encara no sé com configurar slots a una velocitat adequada, la que m'ha sortit per defecte realment es una mica lenta, tinc que investigar i/o també buscar ajuda per a poder-ho solucionar. :roll:

Una altre cosa que et volia comentar: doncs que potser perquè tens massa capítols demanats simultàniament se't reparteixen les fonts i et fa l'efecte que no n'hi ha de tots/tants capítols, però segur que no és el cas. Em sembla que no és pas la primera vegada que aquí es comenta el tema. Com a màxim jo no em baixo mai més de dos capítols alhora i sobretot rutlla molt millor si tens la bona sort de poder anar ben acompanyada, no sé si m'explico, perquè mentrestant anem baixant l'un ajuda a l'altre passant-nos el que anem aconseguint cadascú (el propi emule ho fa automàticament, no cal fer res) i així resulta menys costós tant per qui dóna com per qui rep. :wink:

I moltes gràcies a tothom que comparteix la sèrie i molt especialment a: Aliga, Anluna, Arakelov, Laithenea i Loft !!!!!! :D
Imatge

Moltes gràcies!

Autor del tema
enfotimada

Entrada Autor: enfotimada » ds. març 06, 2010 19:08

Ara, fins i tot, t'he perdut, Naro. Fa una horeta que et veig compartint el 5x11 però no hi ha manera de que et pugui enganxar. :? :cry: :shock:

Jo descarrego els capítols d'un en un perquè, com gairebé sempre tinc una sola font, no serviria de res posar-ne més a descarregar. Només ho faig quan veig a algú que comparteix altres fitxers que em falten i que no tenen els que jo voldria descarregar. Per exemple, ara he descobert que l'Anlunita està compartint a partir del 5x20 i m'he enganxat a descarregar d'ella el 5x20. També he vist la Laithenea en un altra d'avançat però té massa cua perquè jo hi pugui arribar avui. Igualment en Loft.

Espero tenir més sort demà i trobar a algú que comparteixi del 5x11 al 5x17 de BH. :wink:
Tal faràs, tal trobaràs.

LoFt

Entrada Autor: LoFt » ds. març 06, 2010 20:11

xurrixic ha escrit:Bones gent, després d'uns dies una miqueta out, torno a posarme en marxa!

Apa siau!

A vera mestre,a mi m'estas tibant el 2x06 ara mateix,k vols la t2 o la t4?
comparteixo els capituls de la t2 x tu si no la vols continuar mu dius k els treure i posare d'altres
8)

ja diras

5x11,5x12 i 5x13 penjats

LoFt

Entrada Autor: LoFt » dg. març 07, 2010 11:51

Uku tens prioritat x tu
despres de 190 mb per l'Anlu,la deixarem descansar una estoneta

M'esteu xuclant fins la ultima mega de la serie

Pitxor k els "vampirus".........Aki,dia i nit,dia i nit
ole ole

Pd:Akesta nit germans,vui demar.vos k feu tots una pregaria per una llarga vida del meu disk dur.....
Per demanar una llarga i prospera vida i pugui repatir megas i megas entre els seus deixebles
Amen

Aneu en pau germans

Autor del tema
enfotimada

Entrada Autor: enfotimada » dg. març 07, 2010 12:14

Gràcies, Loft. Si no fos per tu, tornaria a passar un altra dia o dos sense descarregar res, fins que l'Anlunita es desperti i posi a compartir alguna cosa. Deu estar desconnectada del tot perquè l'he buscat fins a la temporada 7 i no veig que comparteixi ni un capítol.

Ets l'únic que comparteix el 5x11, però veig la Naro compartint el 5x12, a molta distància. No l'atraparé pas, així que continuaré comptant amb tu, Loft.

Veig a en Xurrixic demanat-me el 4x07 i, com sempre, li dono slot, però no l'enganxa.

Sembla que no hi ha ningú demanant les temporades 2 i 3. Així que les guardaré fins que algu altre les torni a demanar.
Tal faràs, tal trobaràs.

LoFt

Entrada Autor: LoFt » dg. març 07, 2010 13:30

La meva font del 5x12 l'has de veure !
amb una cara trista pero l'has de veure i del 5x13 tb,son els tres k tink kompartits x tu

Fes doble click sobre el nom del arxiu a la pantalla de descarrega i et sortiran les fonts disponibles i no disponibles

:?:

i a en Xurrixic el tink en cua demanant el 2x05,tb l'has de poder veure........(a part de altres externs de TotsRucs
com dius k no tens demanda de la t2 ?¿?¿?

Autor del tema
enfotimada

Entrada Autor: enfotimada » dg. març 07, 2010 13:49

Loft, sí que et veig en el 5x12, però et tinc descarregant el 5x11 i no he posat en descàrrega el 5x13, fins que no en completi un dels altres 2.

En Xurrixic em deu haver dirigit cap al 4x07 i sí que he vist un usuari anònim que demana la t2, per això encara la comparteixo.

NARO :!: :lol: Què has fet? :?: :?: :?: :twisted: T'ESTIC DESCARREGANT A 8 KB/s. :wink: Ja, gairebé, sembles l'Anlunita :D

Gràcies a tots dos.
Tal faràs, tal trobaràs.

Respon