BEVERLY HILLS

Qualsevol petició de sèries, pel·lícules, fonts del emule, audios, etc.

Moderador: Petiso

Respon

Vega
Entrades: 164
Membre des de: dl. feb. 01, 2010 14:50
Status: Desconnectat

Re: BEVERLY HILLS

Entrada Autor: Vega » dt. feb. 02, 2010 17:24

LoFt ha escrit:
Vega ha escrit:
enfotimada ha escrit:Vega, t'he tornat a donar slot i ja estàs descarregant de mi l'1x03. Si no tens completats l'1x01 i l'1x02, pots aturar l'1x03 perquè et comencin a baixar els anteriors. Si ja els tens descarregats, els guardaré i et penjaré l'1x04. Ja ens ho diràs.
Aquesta nit he descarregat bastant de l'1x02, 1x03 i 1x04, els tinc entre el 30 i 40%. Però aquest matí he apagat l'ordinador per que descansi unes hores. Ara s'esta descarregant l'1x01 de Anlunita. Es millor que aturi els altres que tinc més avançats per que descarregui més ràpid el primer? voleu dir això? Tinc demanats els 4 però no tinc cap completat.

Moltes gràcies per l'ajuda!! jo no hi entenc gaire d'aquestes coses i em venen molt bé els consells.

pots descarregar els capituls k vulguis simultaneament pero no del mateix usuari,sino tindras els problemas k t'he comentat abans de divisio de fonts
Pq ens entenguem......lo ideal seria k descarreguesis els capituls de un en un o sino 1 font per capitul,de l'anlunita el 1x01 de mi el 1x03 de la naro el 1x02 (per posar un exemple),mentres ho facis aixi no tindras problemas,els problemas et vindran si vols descarregar els 3 capituls simultaneament i tant la anlunita com la Naro com jo compartim els 3

veus per on vaig?
es una mika komplikat,pero sembla mes del k es en realitat

cuidat

La teva Id tb la veig alta jo
Això ho entenc, però l'escollir l'usuari no.
com ho faig per descarregar l'1x02 de tu? m'has d'acceptar tu o ho puc escollir jo? Et veig però hi ha cua. Ara només he posat l'1x01 i l'1x02. l'1x03 i 1x04 els he pausat.

Tranquil que t'expliques molt bé, soc jo que no havia descarregat abans una sèrie així.

LoFt
Entrades: 629
Membre des de: dg. jul. 13, 2008 3:47

Entrada Autor: LoFt » dt. feb. 02, 2010 17:55

Es k el rollo esta en que no ho pots escollir
el ruc mira les fonts y les peticions i la primera disponible aki s'enganxa,tant si es una com un altre

per "triar" com dius tu,ho pots fer asegurante de kins capituls et comparteix cada usuari,per exemple si jo et penju nomes el 1x03 i cap capitul mes,sempre k jo estigui disponible t'enganxaras al 1x03 fins k el completis

enkara k jo tingui compartit tb el 1x04,si no esta a la teva finestra de descarrega fins k akabis el 1x03 i posis a descarregar el 1x04 no tindras problemas de fonts,aixi es una altre manera de controlar.ho tb

Resumint:
Jo tink ara mateix compartit
1x01,1x02
3x15,3x16,3x17
4x10,4x11
5x27,5x28,5x29,5x30
7x19,7x20,7x21,7x22

Ara tu posas akest capituls a descarregar (per exemple)
1x01,3x15,3x18,4x06,5x26,5x28,5x30

k pasaria:jo tindria 4 peticions teves i et pasaria el k t'he explikat abans,un dia s'et descarregaria un tros del 1x01,un altre del 5x28,un altre del 5x30 i aixi podrias pasarte semanas per completar algun capitul
El correcte (al menys per mi) seria:

a veure amb en Loft fare la t1:

posu a descarregar el 1x01 i kuan hagi completat llavors posare el 1x02,kuan acabi posu el 1x03 pero no trobaras fonts pq no el tink compartit,al menys la meva
vens al forum ho demanas i et penju els seguents,1x03,1x04 i 1x05 i continuas
Amb un altre usuari fas el mateix i etc etc

:mrgreen:

Kom ho veus aixo,vas entenent algu?

Edito(10 minuts mes tard):ara mateix et veig amb Id baixa,no et puk donar slot,no se si t'has caigut del servidor i t'ha fet el canvi per aixo ho enkara no ho tens ven solucionat
LoFt l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. feb. 02, 2010 18:05, en total s’ha editat 1 vegada.
Chantaje es una palabra muy fea,yo prefiero… extorsión,la X le da mucha clase

Autor del tema
enfotimada
Entrades: 385
Membre des de: dt. ago. 28, 2007 10:06

Entrada Autor: enfotimada » dt. feb. 02, 2010 18:04

LoFt ha escrit:1 font per capitul,de l'anlunita el 1x01 de mi el 1x03 de la naro el 1x02 (per posar un exemple),mentres ho facis aixi no tindras problemas,els problemas et vindran si vols descarregar els 3 capituls simultaneament i tant la anlunita com la Naro com jo compartim els 3

veus per on vaig?

cuidat

Vega, pots fer-ho com et diu en Loft o d'un en un, dient-nos quin descarregues perquè tots els que t'ajudem el posem a compartits i el puguis completar més ràpid. Si ho fas per ordre, els podràs anar visionant. És el mètode que jo et recomano i aixì el podrem retirar abans per donar-te'n de nous. Però, si prefereixes un capítol per font, ens hauràs d'anar dient a cadascú quin vols que compartim.
Tal faràs, tal trobaràs.

LoFt

Entrada Autor: LoFt » dt. feb. 02, 2010 18:11

Si si aixo ho has de veure tu kina manera et va millor,per llastima kuan jo descarregava la serie erem 4 gats,i hem pasava semanas sense veure fonts (Anlu,Naro,SuperSandru....companyeras de batalla ^^)

per aixo tink akesta mentalitat de anar a pok a pok i bona lletra,hem conformo amb pok,eh Anlunita

pero ara k hi ha prou gent descarregant i oferint,aprofiteu....!
sino k t'ho digui la Uku k fa 4 dies estava pel 1x01 i ja esta x la temporada 3 la molt "pillina",tu si k sabes

A cuidar.se

Vega

Entrada Autor: Vega » dt. feb. 02, 2010 18:17

enfotimada ha escrit:
LoFt ha escrit:1 font per capitul,de l'anlunita el 1x01 de mi el 1x03 de la naro el 1x02 (per posar un exemple),mentres ho facis aixi no tindras problemas,els problemas et vindran si vols descarregar els 3 capituls simultaneament i tant la anlunita com la Naro com jo compartim els 3

veus per on vaig?

cuidat

Vega, pots fer-ho com et diu en Loft o d'un en un, dient-nos quin descarregues perquè tots els que t'ajudem el posem a compartits i el puguis completar més ràpid. Si ho fas per ordre, els podràs anar visionant. És el mètode que jo et recomano i aixì el podrem retirar abans per donar-te'n de nous. Però, si prefereixes un capítol per font, ens hauràs d'anar dient a cadascú quin vols que compartim.
Crec que aniré un per un. Millor. Així els podré anar veient, no atabalo a tots i no hi ha error amb les fonts. Tinc els 4 primers, però només descarrego l'1x01, els altres els tinc en espera i els tornaré a posar quan es descarregui el primer, els tinc per la meitad, així que crec que aniran més ràpid que el primer. quan acabi l'1x01 ho dic, així si voleu el podeu treure i ja el deixo jo per si algú el demana.

Gràcies per l'ajuda de tots!!

Vega

Entrada Autor: Vega » dt. feb. 02, 2010 18:23

LoFt ha escrit:Si si aixo ho has de veure tu kina manera et va millor,per llastima kuan jo descarregava la serie erem 4 gats,i hem pasava semanas sense veure fonts (Anlu,Naro,SuperSandru....companyeras de batalla ^^)

per aixo tink akesta mentalitat de anar a pok a pok i bona lletra,hem conformo amb pok,eh Anlunita

pero ara k hi ha prou gent descarregant i oferint,aprofiteu....!
sino k t'ho digui la Uku k fa 4 dies estava pel 1x01 i ja esta x la temporada 3 la molt "pillina",tu si k sabes

A cuidar.se

ja tens tota la sèrie??? si és així gràcies per continuar compartint-la i donant-me consells.
Al final com ja he dit aniré millor un per un. Ja aniré dient quan els tingui, i els podeu treure si voleu i els deixo jo.

Ahhh i cuidat tu també!! que sempre m'ho dius!! :D

Loft encara em veus amb la id baixa???

axis
Entrades: 4273
Membre des de: dl. oct. 08, 2007 23:06

Entrada Autor: axis » dt. feb. 02, 2010 18:36

Vega ha escrit:Loft encara em veus amb la id baixa???
ai senyor...no se que fare amb aquesta canalla :lol:

mira si la teva id acaba en zero,si es aixins el server et donara com a id baixa

Vega

Entrada Autor: Vega » dt. feb. 02, 2010 18:43

axis ha escrit:
Vega ha escrit:Loft encara em veus amb la id baixa???
ai senyor...no se que fare amb aquesta canalla :lol:

mira si la teva id acaba en zero,si es aixins el server et donara com a id baixa
No,la id no acaba en zero, i jo la veig alta, per això ho preguntava. Potser era abans i ara ja esta bé.

axis
Entrades: 4273
Membre des de: dl. oct. 08, 2007 23:06

Entrada Autor: axis » dt. feb. 02, 2010 18:48

la id va canviant de tant en tant,si en aquell moment acaba en zero el server et dona com a id baixa,si nomes es aixo no es greu :wink:

Vega

Entrada Autor: Vega » dt. feb. 02, 2010 19:03

axis ha escrit:la id va canviant de tant en tant,si en aquell moment acaba en zero el server et dona com a id baixa,si nomes es aixo no es greu :wink:
ok. Gràcies. Soc pesada,oi? a veure si vaig dominant de mica en mica aixó i no faig tantes preguntes... :D

anluna
Entrades: 228
Membre des de: dl. ago. 04, 2008 22:39

Entrada Autor: anluna » dt. feb. 02, 2010 20:23

Vega ha escrit:
com ho faig per descarregar l'1x02 de tu? m'has d'acceptar tu o ho puc escollir jo? Et veig però hi ha cua. Ara només he posat l'1x01 i l'1x02. l'1x03 i 1x04 els he pausat.

Tranquil que t'expliques molt bé, soc jo que no havia descarregat abans una sèrie així.
Vega et recomano que no pausis mai un capitul millor atural, perque si pauses reserva la font i no la pots utilizar als capituls que tens activats per descarregar.

Per cert ja Esteu tots tres descarregant de mi a uns 5-6Kb/s (Naro/uku/Vega), ara treuré la limitació perque pogue descarregar més rapid durant tota la nit.

Apa bona nit a tothom!!!

Vega

Entrada Autor: Vega » dt. feb. 02, 2010 21:55

anluna ha escrit:
Vega ha escrit:

Vega et recomano que no pausis mai un capitul millor atural, perque si pauses reserva la font i no la pots utilizar als capituls que tens activats per descarregar.

Per cert ja Esteu tots tres descarregant de mi a uns 5-6Kb/s (Naro/uku/Vega), ara treuré la limitació perque pogue descarregar més rapid durant tota la nit.

Apa bona nit a tothom!!!

Si, si. Estan aturats, no pausats. No ho he dit bé.
Gràcies!

LoFt

Entrada Autor: LoFt » dt. feb. 02, 2010 22:17

Caram (per no dir un altre cosa....) kuan moviment hi ha en akest fil
¬¬'

et despistas un ratu i has de mirar 3 planas enrera

Anlunita kom van akest capituls?

pujant com l'espuma,no?

pok a pok pero kom l'espuma,k sapigas k tink el 5x29 i 5x30 esperante,ves servint les altres mestressas

a cuidar.se

anluna
Entrades: 228
Membre des de: dl. ago. 04, 2008 22:39

Entrada Autor: anluna » dc. feb. 03, 2010 8:31

LoFt ha escrit:Caram (per no dir un altre cosa....) kuan moviment hi ha en akest fil
¬¬'

et despistas un ratu i has de mirar 3 planas enrera

Anlunita kom van akest capituls?

pujant com l'espuma,no?

pok a pok pero kom l'espuma,k sapigas k tink el 5x29 i 5x30 esperante,ves servint les altres mestressas

a cuidar.se
Bon dia!
Loft estic descarregant el 5x28 (falten nomes 49MB) i el 5x29.

Naro per quin capitul vas? Et veig conectada pero que no et descarregues res de mi, vaig a compartir el 4x16 i 4x17.

Vega

Entrada Autor: Vega » dc. feb. 03, 2010 13:24

Ja tinc l'1x01!!!!! Gràcies
Però s'escolta l'audio en angles darrere, es normal, no?

Respon