Això ho entenc, però l'escollir l'usuari no.LoFt ha escrit:Vega ha escrit:Aquesta nit he descarregat bastant de l'1x02, 1x03 i 1x04, els tinc entre el 30 i 40%. Però aquest matí he apagat l'ordinador per que descansi unes hores. Ara s'esta descarregant l'1x01 de Anlunita. Es millor que aturi els altres que tinc més avançats per que descarregui més ràpid el primer? voleu dir això? Tinc demanats els 4 però no tinc cap completat.enfotimada ha escrit:Vega, t'he tornat a donar slot i ja estàs descarregant de mi l'1x03. Si no tens completats l'1x01 i l'1x02, pots aturar l'1x03 perquè et comencin a baixar els anteriors. Si ja els tens descarregats, els guardaré i et penjaré l'1x04. Ja ens ho diràs.
Moltes gràcies per l'ajuda!! jo no hi entenc gaire d'aquestes coses i em venen molt bé els consells.
pots descarregar els capituls k vulguis simultaneament pero no del mateix usuari,sino tindras els problemas k t'he comentat abans de divisio de fonts
Pq ens entenguem......lo ideal seria k descarreguesis els capituls de un en un o sino 1 font per capitul,de l'anlunita el 1x01 de mi el 1x03 de la naro el 1x02 (per posar un exemple),mentres ho facis aixi no tindras problemas,els problemas et vindran si vols descarregar els 3 capituls simultaneament i tant la anlunita com la Naro com jo compartim els 3
veus per on vaig?
es una mika komplikat,pero sembla mes del k es en realitat
cuidat
La teva Id tb la veig alta jo
com ho faig per descarregar l'1x02 de tu? m'has d'acceptar tu o ho puc escollir jo? Et veig però hi ha cua. Ara només he posat l'1x01 i l'1x02. l'1x03 i 1x04 els he pausat.
Tranquil que t'expliques molt bé, soc jo que no havia descarregat abans una sèrie així.