Visca la p...

Per parlar de qualsevol tema que no encaixi en cap altre subfòrum.
Respon

Autor del tema
javinglish
Entrades: 3075
Membre des de: dt. abr. 10, 2007 19:28
Ubicació: a l'extranger
Status: Desconnectat

Visca la p...

Entrada Autor: javinglish » dv. maig 08, 2009 22:44

Aquest correu just m'ha arribat ara fa uns minuts. Si penseu que no es correcte, paperera si us plau

V.i.s.c.a..l.a..p.i.r.a.t.e.r.i.a

Això va poder haver escrit un pencaire indignat ... ¿Amb raons?:

Atesa la merda que ens escup diàriament la televisió, ràdio, premsa i altres mitjans de comunicació, un grup de dissidents hem elaborat aquest manifest a favor (sí, A FAVOR) de la pirateria. Si et mola, pása'l. Si prefereixes creure les mentides de la indústria, fes amb ell el que et surti de l'Arc del Triomf.

De: El currante mitjá, aixafat per la hipoteca, la precarietat laboral, els horaris DE MERDA i altres abusos socials, com la canya de cervesa a 2 putos Euros.

A: Aquest músic mediàtic que es queixa darrere d'unes ulleres de sol a la Moncloa, folrat de pasta fins als pendents. Té collons anar de rebel per la vida i finalitzar a les escales del centre de l'Estat (per si no agafeu les subtileses, l'exemple es refereix a Alejandro Sanz, encara que és extensible a tots els codonys / impresentables que l'acompanyaven).

Mira, jovenet, a la gira que et vas a marcar aquest estiu vas a guanyar més pasta -fent una cosa que t'agrada i que en teoria t'omple- del que guanyaré jo en tota la meva puta vida de pencaire, carregant, a més, amb una activitat que no em aporta res personalment i amb la qual, si no fos per el sou addicional de la meva parella, ni tan sols em donaria per pagar el pis on visc.

'La música està molt malament' - dius.

Tu, jovenet, no saps el que és estar malament. Què saps tu d'hipoteques, de rebotar d'un contracte a un altre, de currar a torns o de 7 a 7? Què saps tu d'arribar a final de mes, o del que em costa a mi voler tenir fills amb el que demanen en una guarderia?

Perquè et recordo que aquí, en el món real, penquem dos per a pagar 70 metres quadrats.

'La gent que compra al TOP manta no estima la música' -escup altre.

Amb quina validesa moral exigíu vosaltres, que viviu a tot drap fent camí de Madrid a Miami, sense saber ni els diners que teniu, al pencaire que us pagui els vicis i faci multimilionària a la multinacional de torn. Com es pot tenir la barra de fer-se la víctima amb una vida de luxe?

La indústria ha abusat-i abusa amb els preus i les qualitats.

Només ara que es veu amb la cua al cul ofereix el que no poden donar els pirates: DVD's amb vídeos, extres i altres. Tot, curiosament, al mateix preu que abans. ¿No ploris que no es podien baixar els preus?
Com es possible que ara un àlbum que duu 12 cançons en el CD i 16 en un DVD (verídic) val el mateix que abans el mateix àlbum amb el CD a pèl? Com pot valer un mateix àlbum a Catalunya 18 euros ia Alemanya 20 (contrastat) quan els alemanys guanyen més del doble que els catalans?

Ara que les màfies i Internet us rebenten, ara, que ja no teniu la paella pel mànec, passeu de la posició dominant i abusiva a l'apel.lació més rastrera de sentiments. Doncs jo, i molts com jo responem:
ARA, QUE US DONIN PEL CUL.

NINGÚ pot demanar que li pagui la col lecció de cotxes de luxe, el iot i els quatre xalets a Miami, a la Sierra o a Marbella.

NINGÚ pot demanar moral des de la immoralitat.

Exemple: Bustamante s'acaba de comprar una casa de 500 quilos de les pessetes d'abans en només QUATRE ANYS DE CARRERA MUSICAL, clar exemple de lo "malament" que hi es el panorama musical.

Signatura: Qualsevol anònim fins els ous de tot aixó.

PD: copia'l, enganxa i pása'l. Si fas Reenviament s'omple de morralla.

PD 2: Si algú sap el correu de Ramoncín que faci el favor de passar-s'ho

Lambolico
Entrades: 723
Membre des de: dt. set. 18, 2007 18:25
Ubicació: Mataró

Re: Visca la p...

Entrada Autor: Lambolico » ds. maig 09, 2009 0:02

Caramba...en quan al fi, jo hi estic d'acord, encara que no tant amb el mitjà (no al fet que s'envii via manifest - fòrum). Vull dir que fent servir arguments com aquests, ells poden dir que no només és l'Alejandro Sanz que està forrat, sinó que també són els músics novells que són més sensibles a que el mercat perdi. Tenen raó ells en aquest contra-argument que donen, però tens raó tu també javinglish. Evidenment després cal veure que el músic petit no s'endú una m*rd* de les entitats de gestió, es busca la vida per internet i la poca pasta que guanya la treu dels concerts; o siga, que al petit músic el que li interesa es promocionar-se, sigui via cd o via internet i que si la indústria discogràfica en gerenal li porta fluxa. I com molts diuen, no poden pretendre que la cultura s'adapti a la indústria. (Recomano veure http://web.totsrucs.cat/index.php?pagin ... nk&id=9161)

Ala, vaya rollo....es que aquests temes em toquen la vena sensible :lol:
Little man comes when everything goes

Autor del tema
javinglish

Entrada Autor: javinglish » ds. maig 09, 2009 12:21

Lambolico, aixó no ho dic jo, el text l'he rebut per email.

Bye!

Lambolico

Entrada Autor: Lambolico » ds. maig 09, 2009 12:39

Aaa....sk com k diu "un grup de dissidents hem elaborat"...i no deies d'on l'ahvies tret pensava que un d'ells eres tu. De totes maneres era una crítica constructiva ;)

Autor del tema
javinglish

Entrada Autor: javinglish » dg. maig 10, 2009 2:20

Ho se. Era per clarificar la autoria que no es meva. I hi soc d'acord amb tu :)

Bye!

Lambolico

Entrada Autor: Lambolico » dg. maig 10, 2009 11:28

D'acord doncs :D

Respon