Ala, vaya rollo....es que aquests temes em toquen la vena sensible
Visca la p...
-
Lambolico
Autor del tema - Entrades: 723
- Membre des de: dt. set. 18, 2007 18:25
- Ubicació: Mataró
- Status: Desconnectat
Re: Visca la p...
Caramba...en quan al fi, jo hi estic d'acord, encara que no tant amb el mitjà (no al fet que s'envii via manifest - fòrum). Vull dir que fent servir arguments com aquests, ells poden dir que no només és l'Alejandro Sanz que està forrat, sinó que també són els músics novells que són més sensibles a que el mercat perdi. Tenen raó ells en aquest contra-argument que donen, però tens raó tu també javinglish. Evidenment després cal veure que el músic petit no s'endú una m*rd* de les entitats de gestió, es busca la vida per internet i la poca pasta que guanya la treu dels concerts; o siga, que al petit músic el que li interesa es promocionar-se, sigui via cd o via internet i que si la indústria discogràfica en gerenal li porta fluxa. I com molts diuen, no poden pretendre que la cultura s'adapti a la indústria. (Recomano veure http://web.totsrucs.cat/index.php?pagin ... nk&id=9161)
Little man comes when everything goes
-
Lambolico
Autor del tema - Entrades: 723
- Membre des de: dt. set. 18, 2007 18:25
- Ubicació: Mataró
- Status: Desconnectat
Re: Visca la p...
Aaa....sk com k diu "un grup de dissidents hem elaborat"...i no deies d'on l'ahvies tret pensava que un d'ells eres tu. De totes maneres era una crítica constructiva 
Little man comes when everything goes