[ed2k] Roseanne T1 [DVD+TDT català - english] Nou: 1x10
Moderadors: naroatna, arakelov, xordi
Gracies, gracies i moltes gracies
Bon dia,
avans de tot, disculpeu el meu català escrit. Intentaré fer un esforç per tal de no cometre moltes faltes
Veureu, fa molt de temps que busco aquesta serie en català o castella pero res de res. Per fi trovo aixó
Podeu riure, pero la vaig veure fa molt de temps a TV3 i per raons personals te molt valor sentimental per mi. Veig que fins ara hi ha 9 capitols a la web. Hi aura mes ??? i una altre pregunta, sabeu si es posible trobar aquesta serie a les tendes ?? en castellà o català ??
Fa pocs dies que ting tdt i ara veig que estan donan la serie desde Febrer
i jo sense enterarme. Segur que ja estan acaban totes les temporades buaaaaaaaaaaa.
En cas que no es posim mes capitols aqui, algú pot ajudar-me amb una mica de informació per conseguir la resta ?? En cara que tans sols sigue on puc trobar el so en català o castella per fer el muntatge amb els capituls en angles. Si hem dieu com, puc ajudar, fen muntatje, compartin capitols (aixó ja ho faig
), portan galletes al administradors,
etc, etc, el que sigui per tal de tindre aquesta serie.
Be res mes i gracies a tots.
Soc un enganxat a les series, pero molt, molt, molt.
avans de tot, disculpeu el meu català escrit. Intentaré fer un esforç per tal de no cometre moltes faltes

Veureu, fa molt de temps que busco aquesta serie en català o castella pero res de res. Per fi trovo aixó

Podeu riure, pero la vaig veure fa molt de temps a TV3 i per raons personals te molt valor sentimental per mi. Veig que fins ara hi ha 9 capitols a la web. Hi aura mes ??? i una altre pregunta, sabeu si es posible trobar aquesta serie a les tendes ?? en castellà o català ??
Fa pocs dies que ting tdt i ara veig que estan donan la serie desde Febrer

En cas que no es posim mes capitols aqui, algú pot ajudar-me amb una mica de informació per conseguir la resta ?? En cara que tans sols sigue on puc trobar el so en català o castella per fer el muntatge amb els capituls en angles. Si hem dieu com, puc ajudar, fen muntatje, compartin capitols (aixó ja ho faig

etc, etc, el que sigui per tal de tindre aquesta serie.
Be res mes i gracies a tots.
Soc un enganxat a les series, pero molt, molt, molt.
Re: [ed2k] Roseanne T1 [DVD+TDT català - english] Nou: 1x10
Desscarregats els 10 capitols
y ara afegeixo els subtitols que no els habia vist 
Espero que es pugui seguir compartint algun dia, em porta molts bons records aquesta serie.
Moltíssimes gràcies per tot

Espero que es pugui seguir compartint algun dia, em porta molts bons records aquesta serie.
Moltíssimes gràcies per tot

en tot cas et donem les gracies a tu angeluss,tinc constancia que ets un gran compartidorAngeluss ha escrit:Desscarregats els 10 capitolsy ara afegeixo els subtitols que no els habia vist
Moltíssimes gràcies per tot![]()

Sense el vostre treball la resta no fariem res.
Tant de bo pogues compartir mes, he tingut que formatejar el server i he perdut tot el material en catala que hi tenia ficat.
Espero tornarlo a pujar dintre de poc

Tant de bo pogues compartir mes, he tingut que formatejar el server i he perdut tot el material en catala que hi tenia ficat.
Espero tornarlo a pujar dintre de poc

potser nosaltres som "els treballadors",pero no dubtis que el veritable anima del p2p catala es gent com tu i molt d'altres com tu,o sigui,els usuarisAngeluss ha escrit:Sense el vostre treball la resta no fariem res.
Espero tornarlo a pujar dintre de poc![]()
si necessites ajuda amb el server,en petiso i altres fenomens de la casa tenen la ma trencada amb aixo,et dire mes,si vols un compte ftp amb el SR1 nomes ho has dir,podras baixar el que mes t'agradi i recuperar part del que has perdut,i encara mes,si t'interessa posar al teu server arxius que tenim et podem fer una transferencia llampec i ajudar als usuaris com has fet fins ara....i encara mes,si vols entrar a col-laboradors tens les portes obertas,ets un gran compartidor Angeluss,el p2p necessita molta gent com tu

axis ha escrit:potser nosaltres som "els treballadors",pero no dubtis que el veritable anima del p2p catala es gent com tu i molt d'altres com tu,o sigui,els usuarisAngeluss ha escrit:Sense el vostre treball la resta no fariem res.
si necessites ajuda amb el server,en petiso i altres fenomens de la casa tenen la ma trencada amb aixo,et dire mes,si vols un compte ftp amb el SR1 nomes ho has dir,podras baixar el que mes t'agradi i recuperar part del que has perdut,i encara mes,si t'interessa posar al teu server arxius que tenim et podem fer una transferencia llampec i ajudar als usuaris com has fet fins ara....i encara mes,si vols entrar a col-laboradors tens les portes obertas,ets un gran compartidor Angeluss,el p2p necessita molta gent com tu

Amb faras posar vermell, si no em coneixes, crec, pero gracies per la confiança

Jo estaria encantat de poder col·laborar al maxim amb aquesta comunitat, tot i que no se capturar, tinc l'emule llesc per repartir el que faixi falta

I si puc col·laborar de qualsevol altre manera endavant

es cert,no tinc el plaer de coneixet personalment,pero si que hem compartit moltAngeluss ha escrit:axis ha escrit:potser nosaltres som "els treballadors",pero no dubtis que el veritable anima del p2p catala es gent com tu i molt d'altres com tu,o sigui,els usuarisAngeluss ha escrit:Sense el vostre treball la resta no fariem res.
![]()
Amb faras posar vermell, si no em coneixes, crec, pero gracies per la confiança![]()
Jo estaria encantat de poder col·laborar al maxim amb aquesta comunitat, tot i que no se capturar, tinc l'emule llesc per repartir el que faixi falta![]()
I si puc col·laborar de qualsevol altre manera endavant

vinga doncs,en petiso t'afegira a col-laboradors i no dubtis (i quan dic no dubtis es que no dubtis) que rebras tota l'ajuda que et poguem donar en qualsevol sentit

vagin les gracies per endavant

Moltes gràcies per la vostra confiança i aquesta rebuda 
P.D.
I gracies a qui esta de font dels subtitols, ja que es l'unica font i gracies a ell els puc descarregar

P.D.
I gracies a qui esta de font dels subtitols, ja que es l'unica font i gracies a ell els puc descarregar

a veure si algun supercicuta se'n recorda i t'afegeix a col-laboradorsAngeluss ha escrit:Moltes gràcies per la vostra confiança i aquesta rebuda
P.D.