[ed2k] Roseanne T1 [DVD+TDT català - english] Nou: 1x10

Sèries i programes de TV

Moderadors: naroatna, arakelov, xordi

Autor del tema
xordi
Site Admin
Site Admin
Entrades: 4422
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 14:32
Status: Desconnectat

Entrada Autor: xordi » dt. ago. 28, 2007 13:54

Nava
Entrades: 573
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 14:36
Ubicació: Baix Llobregat

Entrada Autor: Nava » dj. set. 06, 2007 19:43

Afegit el capítol 1x09 La festa d'aniversari de Dan :D
Imatge

ermulo
Entrades: 34
Membre des de: dg. abr. 08, 2007 8:51

Entrada Autor: ermulo » dv. set. 07, 2007 10:03

baixant el 9!
Moltes gràcies Nava :)

linsky
Entrades: 2
Membre des de: dv. oct. 12, 2007 8:49

Gracies, gracies i moltes gracies

Entrada Autor: linsky » dv. oct. 12, 2007 9:10

Bon dia,
avans de tot, disculpeu el meu català escrit. Intentaré fer un esforç per tal de no cometre moltes faltes :(

Veureu, fa molt de temps que busco aquesta serie en català o castella pero res de res. Per fi trovo aixó :lol: :lol: :lol:
Podeu riure, pero la vaig veure fa molt de temps a TV3 i per raons personals te molt valor sentimental per mi. Veig que fins ara hi ha 9 capitols a la web. Hi aura mes ??? i una altre pregunta, sabeu si es posible trobar aquesta serie a les tendes ?? en castellà o català ??
Fa pocs dies que ting tdt i ara veig que estan donan la serie desde Febrer :x :x :x i jo sense enterarme. Segur que ja estan acaban totes les temporades buaaaaaaaaaaa.
En cas que no es posim mes capitols aqui, algú pot ajudar-me amb una mica de informació per conseguir la resta ?? En cara que tans sols sigue on puc trobar el so en català o castella per fer el muntatge amb els capituls en angles. Si hem dieu com, puc ajudar, fen muntatje, compartin capitols (aixó ja ho faig :wink: ), portan galletes al administradors,
etc, etc, el que sigui per tal de tindre aquesta serie.

Be res mes i gracies a tots.
Soc un enganxat a les series, pero molt, molt, molt.

Nava
Entrades: 573
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 14:36
Ubicació: Baix Llobregat

Entrada Autor: Nava » dt. nov. 06, 2007 18:37

Benvingut a TotsRucs, linsky :D

Que sàpiga jo no es poden trobar els capítols de Roseanne en castellà, i menys en català, a les botigues. Per això estem muntant aquesta sèrie, de mica en mica, però sense aturador :wink:

Afegit el capítol 1x10 Dissabte :D
Imatge

linsky
Entrades: 2
Membre des de: dv. oct. 12, 2007 8:49

Entrada Autor: linsky » dt. nov. 06, 2007 19:04

Doncs, no saps el favor que hem fas, de veritat.
Ets un princep, que dic un princep ... un Deu !!! :D :D :D

Algú sap per qué diantres (anava a posar c****ns pero me tallat) no ha sortit a la venda ??

isukyshuy
Entrades: 1
Membre des de: dt. des. 11, 2007 23:46

Entrada Autor: isukyshuy » dt. des. 11, 2007 23:54

Hola!! Portaba molt de temps buscant aquesta serie i a mes en catala!! volia donar-vos les gracies pel vostre treball,sou fantastics!!be, tb volia saber si teniu mes temporades i si anireu possant-les properament.
Espero la vostra resposta, gracies de nou!!

Angeluss
Entrades: 15
Membre des de: dc. nov. 05, 2008 10:14

Re: [ed2k] Roseanne T1 [DVD+TDT català - english] Nou: 1x10

Entrada Autor: Angeluss » dl. nov. 17, 2008 12:55

Desscarregats els 10 capitols :) y ara afegeixo els subtitols que no els habia vist :)

Espero que es pugui seguir compartint algun dia, em porta molts bons records aquesta serie.

Moltíssimes gràcies per tot :D :D

axis
Entrades: 4273
Membre des de: dl. oct. 08, 2007 23:06

Entrada Autor: axis » dl. nov. 17, 2008 13:02

Angeluss ha escrit:Desscarregats els 10 capitols :) y ara afegeixo els subtitols que no els habia vist :)

Espero que es pugui seguir compartint algun dia, em porta molts bons records aquesta serie.

Moltíssimes gràcies per tot :D :D
en tot cas et donem les gracies a tu angeluss,tinc constancia que ets un gran compartidor :wink:

Angeluss

Entrada Autor: Angeluss » dl. nov. 17, 2008 13:16

Sense el vostre treball la resta no fariem res.

Tant de bo pogues compartir mes, he tingut que formatejar el server i he perdut tot el material en catala que hi tenia ficat.
Espero tornarlo a pujar dintre de poc :D :D

axis

Entrada Autor: axis » dl. nov. 17, 2008 22:40

Angeluss ha escrit:Sense el vostre treball la resta no fariem res.

Tant de bo pogues compartir mes, he tingut que formatejar el server i he perdut tot el material en catala que hi tenia ficat.
potser nosaltres som "els treballadors",pero no dubtis que el veritable anima del p2p catala es gent com tu i molt d'altres com tu,o sigui,els usuaris

si necessites ajuda amb el server,en petiso i altres fenomens de la casa tenen la ma trencada amb aixo,et dire mes,si vols un compte ftp amb el SR1 nomes ho has dir,podras baixar el que mes t'agradi i recuperar part del que has perdut,i encara mes,si t'interessa posar al teu server arxius que tenim et podem fer una transferencia llampec i ajudar als usuaris com has fet fins ara....i encara mes,si vols entrar a col-laboradors tens les portes obertas,ets un gran compartidor Angeluss,el p2p necessita molta gent com tu :wink:

Angeluss

Entrada Autor: Angeluss » dc. nov. 19, 2008 9:54

axis ha escrit:

potser nosaltres som "els treballadors",pero no dubtis que el veritable anima del p2p catala es gent com tu i molt d'altres com tu,o sigui,els usuaris

si necessites ajuda amb el server,en petiso i altres fenomens de la casa tenen la ma trencada amb aixo,et dire mes,si vols un compte ftp amb el SR1 nomes ho has dir,podras baixar el que mes t'agradi i recuperar part del que has perdut,i encara mes,si t'interessa posar al teu server arxius que tenim et podem fer una transferencia llampec i ajudar als usuaris com has fet fins ara....i encara mes,si vols entrar a col-laboradors tens les portes obertas,ets un gran compartidor Angeluss,el p2p necessita molta gent com tu :wink:
:oops:
Amb faras posar vermell, si no em coneixes, crec, pero gracies per la confiança :)

Jo estaria encantat de poder col·laborar al maxim amb aquesta comunitat, tot i que no se capturar, tinc l'emule llesc per repartir el que faixi falta :wink:

I si puc col·laborar de qualsevol altre manera endavant :)

axis

Entrada Autor: axis » dc. nov. 19, 2008 10:09

Angeluss ha escrit:
axis ha escrit:

:oops:
Amb faras posar vermell, si no em coneixes, crec, pero gracies per la confiança :)

Jo estaria encantat de poder col·laborar al maxim amb aquesta comunitat, tot i que no se capturar, tinc l'emule llesc per repartir el que faixi falta :wink:

I si puc col·laborar de qualsevol altre manera endavant :)
es cert,no tinc el plaer de coneixet personalment,pero si que hem compartit molt :wink:

vinga doncs,en petiso t'afegira a col-laboradors i no dubtis (i quan dic no dubtis es que no dubtis) que rebras tota l'ajuda que et poguem donar en qualsevol sentit :wink:

vagin les gracies per endavant :D

Angeluss

Entrada Autor: Angeluss » dv. nov. 21, 2008 10:15

Moltes gràcies per la vostra confiança i aquesta rebuda :)

P.D.
I gracies a qui esta de font dels subtitols, ja que es l'unica font i gracies a ell els puc descarregar ;)

axis

Entrada Autor: axis » dv. nov. 21, 2008 10:25

Angeluss ha escrit:Moltes gràcies per la vostra confiança i aquesta rebuda :)

P.D.
I gracies a qui esta de font dels subtitols, ja que es l'unica font i gracies a ell els puc descarregar ;)
a veure si algun supercicuta se'n recorda i t'afegeix a col-laboradors :wink:

Respon