Entrada
Autor: mgomezal » ds. set. 20, 2008 16:39
Hola a tots,
Doncs teniu rao, tinc montades de la Samantha la 1, 2, 3 i 4 temporades ara anava a fer el guite, tinc gairabe totes les captures fetes, tret dels primers capitols que no tornen a emetre i si tinc la segona temporada de xiaolin preparada pero no publicada, el motiu? temps, temps per preparar els enllaços, temps per pujar-los a la web (preparar una pagina no es fa ens cinc minuts) i temps per compartir-lo, (treballo en un portatil on capturo i monto i tinc la mula amb un altre ordinador aixi que ho tinc que traspasar tot, mes temps).
De fet la segona temporada del xialoin SI esta compartida pero no publicada, si fas una cerca alguna cosa trobaras i dic això perque ara he canviat de casa (menys temps), els que hagiu fet una mudança sabeu del que parlo, amb l'agravant que a casa som cinc persones i la que guarda les coses soc jo, A mes, pero arrodonir-ho no tinc Internet encara a casa, nomes a la feina i alla no puc compartir res.
També estic estudiant i ara he pasat a treballar a jornada completa ( menys temps encara) amb això no vol dir que no ho faci, sino que ho fare quan pugui.
Jo ho vaig posant al incoming pero no ho publico, dec haver agafat mala costum al mecanoscrit on d'aquestes coses s''encarrega un altre, Sempre dic, ara mi poso i ho faig, pero ...
Si voleu, ja us dic que tinc gairabe totes les captures emeses en dual i montades en DVDRip les cuatre primeres temporades tret dels primers capitols que no vaig capturar....
Tan bon punt torni a tenir internet ho posare tot a compartir i us aviso, al menys amb el cercador ho trobareu i ho anire publicant a mida que pugui.