[Projecte] Samantha Ups!

Per parlar dels projectes presents i futurs de TotsRucs

Moderadors: xordi, Ripejadors

Respon

Autor del tema
xordi
Site Admin
Site Admin
Entrades: 4422
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 14:32
Status: Desconnectat

[Projecte] Samantha Ups!

Entrada Autor: xordi » dj. set. 18, 2008 21:55

Imatge
Aquestes dues senyoretes, per cert, estan farcides de qualitats: són divertides, tendres, entusiastes i un pèl... peludes! I tot i que, de vegades, la Samantha sembli una miqueta "disparada", té un poder que fa d'ella una veritable heroïna: és feliç! Aquest és el missatge que la sèrie ens fa arribar entre riallades: encara que, de vegades, la vida sigui difícil, injusta o incomprensible: be happy!

Començarem a capturar a partir de demà tots els episodis, davant de la demanda via web i mail d'aquesta sèrie que consta d'episodis de 5 minuts.

Capturadors:
Messi20, Xordi
Suplents: ...

Linus
Entrades: 2106
Membre des de: dl. des. 04, 2006 21:22
Ubicació: Vivint amb la Iniciativa Dharma

Re: [Projecte] Samantha Ups!

Entrada Autor: Linus » dj. set. 18, 2008 22:20

Una pregunta, només per curiositat, demà tornen a fer-la des del primer episodi o simplement comenceu demà a capturar-la per on vagin?
Imatge

Autor del tema
xordi
Site Admin
Site Admin

Entrada Autor: xordi » dj. set. 18, 2008 22:33

Comencem a capturar-la per on vagin i com segurament la tornaran a començar penjarem els que faltin.

Linus
Entrades: 2106
Membre des de: dl. des. 04, 2006 21:22
Ubicació: Vivint amb la Iniciativa Dharma

Entrada Autor: Linus » dj. set. 18, 2008 22:36

xordi ha escrit:Comencem a capturar-la per on vagin i com segurament la tornaran a començar penjarem els que faltin.
D'acord.
Imatge

aliga
Entrades: 3285
Membre des de: dc. feb. 07, 2007 7:59
Ubicació: Molins del borbo

Entrada Autor: aliga » dv. set. 19, 2008 10:29

Xordi, saps si te un horari concret o la fan a l'hora quel's pica.
Es que amb els dibus del nens i el horari vaig de corcoll, per grabar 10 minuts tinc que programar un collo per devant i un altre pel darrere :x

Salut a tothom
Imatge Imatge Imatge

Autor del tema
xordi
Site Admin
Site Admin

Entrada Autor: xordi » dv. set. 19, 2008 10:52

Segons la programació l'horari d'emissió varia entre 16.10 i 16.15 a la tarda i al vespre entre 20.35 i 20.40.

Tenim sort q només dura 5 minuts, jo per si de cas programaré 30 minuts a partir de les 20.30 fins les 21 i així segur que els capturaré.

aliga

Entrada Autor: aliga » dv. set. 19, 2008 12:05

Estarem al cas i fare de suplent.

Salut a tothom
Imatge Imatge Imatge

Petiso
Site Admin
Site Admin
Entrades: 16309
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13

Entrada Autor: Petiso » dv. set. 19, 2008 12:25

Hola !

Per si no ho sabeu, fa un temps la mgomezal va dir que "en breu" penjaria Samantha Ups. http://forum.totsrucs.cat/viewtopic.php?p=40399#p40399

Així que estaria be que parléssiu amb ella si encara els vol penjar, a veure quins te, si vol col·laborar, o col·laboreu vosaltres amb ella, etc etc.

Adéu !
Imatge Imatge

aliga

Entrada Autor: aliga » dv. set. 19, 2008 13:27

Petiso, la Mgomezal tambe te pendent la segona temporada de combat xiaolin i tambe em va dir que la penjaria.

Sense anims de criticar a ningu, no se quina finalitat te tenir alguna cosa al pc, retenir-ho i no posar-ho a compartir, si has dit que vols fer-ho.
Compartir (fins ara, i que jo sapiga) no comporta cap esforç fisic :mrgreen:

Salut a tothom
Imatge Imatge Imatge

Petiso
Site Admin
Site Admin

Entrada Autor: Petiso » dv. set. 19, 2008 13:56

Aliga ... que tots tenim coses pendents per pujar ... i jo el que mes .... i la de coses que he gravat i que no he penjat per que no he pogut.

No es motiu per no col·laborar junts :-)

Adéu !
Imatge Imatge

mgomezal
Entrades: 105
Membre des de: dt. nov. 28, 2006 13:54

Entrada Autor: mgomezal » ds. set. 20, 2008 16:39

Hola a tots,

Doncs teniu rao, tinc montades de la Samantha la 1, 2, 3 i 4 temporades ara anava a fer el guite, tinc gairabe totes les captures fetes, tret dels primers capitols que no tornen a emetre i si tinc la segona temporada de xiaolin preparada pero no publicada, el motiu? temps, temps per preparar els enllaços, temps per pujar-los a la web (preparar una pagina no es fa ens cinc minuts) i temps per compartir-lo, (treballo en un portatil on capturo i monto i tinc la mula amb un altre ordinador aixi que ho tinc que traspasar tot, mes temps).

De fet la segona temporada del xialoin SI esta compartida pero no publicada, si fas una cerca alguna cosa trobaras i dic això perque ara he canviat de casa (menys temps), els que hagiu fet una mudança sabeu del que parlo, amb l'agravant que a casa som cinc persones i la que guarda les coses soc jo, A mes, pero arrodonir-ho no tinc Internet encara a casa, nomes a la feina i alla no puc compartir res.

També estic estudiant i ara he pasat a treballar a jornada completa ( menys temps encara) amb això no vol dir que no ho faci, sino que ho fare quan pugui.

Jo ho vaig posant al incoming pero no ho publico, dec haver agafat mala costum al mecanoscrit on d'aquestes coses s''encarrega un altre, Sempre dic, ara mi poso i ho faig, pero ...

Si voleu, ja us dic que tinc gairabe totes les captures emeses en dual i montades en DVDRip les cuatre primeres temporades tret dels primers capitols que no vaig capturar....

Tan bon punt torni a tenir internet ho posare tot a compartir i us aviso, al menys amb el cercador ho trobareu i ho anire publicant a mida que pugui.

Petiso
Site Admin
Site Admin

Entrada Autor: Petiso » dl. set. 22, 2008 12:49

Hola mgomezal !

Doncs ja diràs que fem amb "Samantha Ups!". Si els has de pujar, no tirem endavant aquest projecte. Sino els has d'acabar pujant, ja els anirem fent nosaltres.

Un altre tema, es que si tens poc temps, pots demanar ajuda perfectament, per exemple del grup de col·laboradors (i el SuperRuc) per distribuir tot el material mes ràpid, que sembla que es un dels problemes.
O dels col·laboradors web, per que t'ajudin a publicar el material.

Adéu !
Imatge Imatge

mayka22
Entrades: 40
Membre des de: dl. des. 17, 2007 20:58

Entrada Autor: mayka22 » dv. set. 26, 2008 19:47

Hola!!

Últimament m'he enganxat a la Samantha Oups, pensava que era una carallotada però hi ha dies que fa molt riure. Justament jo sempre m'enganxo a les series quan ja fa molt temps que ho fan, què hi farem!

Com va el tema de penjar-la per si ens la volem baixar? Hi ha algú que la munta? La podrem baixar aviat?

GRÀCIES

Mayka22

Petiso
Site Admin
Site Admin

Entrada Autor: Petiso » dv. set. 26, 2008 23:33

Estem esperant noticies de la mgomezal .... a veure si s'anima aviat, i amb l'ajuda de tots la podem tenir.

Adéu !
Imatge Imatge

Respon