Adéu !
Suposant que el teu model es el M740AV. Com ja he dit altres vegades el primer que has de decidir es, si renovaras la Sincroguia o no.karlitus ha escrit:kin firm em recomaneu?????
jejeje, doncs quan provis altres versions et semblaran indestructiblesPetiso ha escrit:Doncs per començar el ultim oficial: 1.47 cf (carrefour). Es prou estable, i porta bastantes millores que el de serie.
Jo em sembla que sudare ... masses peles al mes. Ja ho programaré manualment :-pRadagast ha escrit:-Si no fas la renovació de la Sincroguia i vols fer servir les EPG de les televisions(actualment molt pobres)
Pee això he dit "prou" .... se'm segueix penjantRadagast ha escrit:jejeje, doncs quan provis altres versions et semblaran indestructiblesPetiso ha escrit:Doncs per començar el ultim oficial: 1.47 cf (carrefour). Es prou estable, i porta bastantes millores que el de serie.
Res ..... no hi ha hagut manera. Es passa el dia connectat a internet ... i res. Es possible que sigui culpa les DNS ? enlloc em deixa entrar-les ...Radagast ha escrit:Per cert, et va actualitzar la Sincroguia per internet Petiso? Si et va actualitzar encara la reps? Sembla ser que ja hi ha gent que no ha renovat que no l'hi actualitza.
FRIKIS !!!!!Radagast ha escrit:PD: El dia 4 de Febrer hi ha una Kedada del forum de l'aparell [url]http://www.todopvr.com/foro/viewtopic.php?t=4123[/url]. Jo hi vaig amb l'Admin del fòrum que es del poble al costat del meu
que va. Es tan facil com els altres, el poses al disc dur i vas a la opcio per actualitzar firmware. Nomes has de tenir en compte que tant el firmwares IN&OUT com SIESTA son per aparells M750EPG (el mateix que el M740AV pero amb una FLASH diferent). Si fas l'actualitzacio de la Sincroguia et convertiran el teu M740AV en M750EPG i t'instalaran el firmware IN&OUT, despres nomes has de posar el firmware SIESTA al disc dur i actualitzar.(compte, per poder actualitzar has de poder sintonitzar el canal VeoTV o NetTV crec).karlitus ha escrit:pero el siesta aqest esta una mica complicat possar-lo,no??? s'ha de fer mitjançant wifi o xarxes??