Siemens M740 AV

Per resoldre dubtes de caire tècnic, relacionades o no amb el món del ripeig.

Moderadors: Petiso, Ayu

Avatar de l’usuari

Autor del tema
Petiso
Site Admin
Site Admin
Entrades: 16298
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13
Status: Desconnectat

#16

Entrada Autor: Petiso » dl. gen. 08, 2007 23:17

També dir, que acabo de fer les primeres proves de gravació "serioses". Resultat, perfecte, gravat Roseane i Desapareguts en dual :-)

Adéu !


Imatge Imatge

Avatar de l’usuari

Autor del tema
Petiso
Site Admin
Site Admin
Entrades: 16298
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13
Status: Desconnectat

#17

Entrada Autor: Petiso » dt. gen. 09, 2007 15:24

Ho se .... soc un floder .....

Doncs ja se per que no tenia lo de "acceso a internet". Em vaig baixar el FW de al web del siemens, i tot i que el nom de fitxer era 1.47, a dins del zip hi havia el firmware 1,44 ..... PATÈTIC !

Vaig baixar-ma la 1.47 del fòrum, i ja ho tinc activat. Ara a veure si s'actualitza o no :-)

Adéu !
Imatge Imatge

Avatar de l’usuari

karlitus
Entrades: 166
Membre des de: dt. des. 19, 2006 18:03
Status: Desconnectat

#18

Entrada Autor: karlitus » dl. gen. 22, 2007 18:57

Hola, m'el acabo de comprar i m'he adonat que no te sortida d'antena cap a la tv, com ho feu per veure l'analògic??.
Gràcies.

Avatar de l’usuari

Autor del tema
Petiso
Site Admin
Site Admin
Entrades: 16298
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13
Status: Desconnectat

#19

Entrada Autor: Petiso » dl. gen. 22, 2007 19:17

Analògic ? que es això ??

Es broma .... jo tinc dos cables diferents, un cap a al TV i l'altre cap al siemens.

Si no tens dos sortides, pots provar amb una T, o connectant-ho a al antena de la radio .... que es la mateixa (com a mínim a casa meva).

Adéu !
Imatge Imatge

Avatar de l’usuari

karlitus
Entrades: 166
Membre des de: dt. des. 19, 2006 18:03
Status: Desconnectat

#20

Entrada Autor: karlitus » dl. gen. 22, 2007 22:20

dues preguntes +:
1. El jumper del HD com ha d'estar en master o slave??
2. kin firm em recomaneu?????
Salut.

Avatar de l’usuari

Autor del tema
Petiso
Site Admin
Site Admin
Entrades: 16298
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13
Status: Desconnectat

#21

Entrada Autor: Petiso » dl. gen. 22, 2007 22:22

En els USB extern, normalment es independent de com estigui.

Doncs per començar el ultim oficial: 1.47 cf (carrefour). Es prou estable, i porta bastantes millores que el de serie.

Adéu !
Imatge Imatge

Avatar de l’usuari

Radagast
Entrades: 274
Membre des de: dj. oct. 19, 2006 19:01
Status: Desconnectat

#22

Entrada Autor: Radagast » dl. gen. 22, 2007 22:59

karlitus ha escrit:kin firm em recomaneu?????
Suposant que el teu model es el M740AV. Com ja he dit altres vegades el primer que has de decidir es, si renovaras la Sincroguia o no.

-Si fas la renovacio et faran la conversio de l'aparell a M750EPG (el que val mes de 200€) i tens 2 opcions.
1)firmware oficial de IN&OUT
2)firmware SIESTA (es el firmware de IN&OUT amb Telnet activat)
Aixo a l'espera de que alliberin el nou firmware IOLCK :mrgreen:

-Si no fas la renovació de la Sincroguia i vols fer servir les EPG de les televisions(actualment molt pobres)
1)firmware internacional de Siemens
2)firmware Lemmi (en Lemmi es un crack Alemany que ha fet els millors firmwares que hi ha, pero ara mateix ha deixat parada aquesta llinea de firmwares per dedicarse al projecte PVR)
3)firmware PVR (es un projecte en codi obert, promet molt, pero de moment s'han de tenir una mica de coneixements d'ordinadors i Linux per poder fer-lo servir amb garanties).
Petiso ha escrit:Doncs per començar el ultim oficial: 1.47 cf (carrefour). Es prou estable, i porta bastantes millores que el de serie.
jejeje, doncs quan provis altres versions et semblaran indestructibles :mrgreen:

Per cert, et va actualitzar la Sincroguia per internet Petiso? Si et va actualitzar encara la reps? Sembla ser que ja hi ha gent que no ha renovat que no l'hi actualitza.


PD: El dia 4 de Febrer hi ha una Kedada del forum de l'aparell [url]http://www.todopvr.com/foro/viewtopic.php?t=4123[/url]. Jo hi vaig amb l'Admin del forum que es del poble al costat del meu :mrgreen:
Imatge
¡¡¡Visca el PsicoPapa!!!
Imatge

Avatar de l’usuari

karlitus
Entrades: 166
Membre des de: dt. des. 19, 2006 18:03
Status: Desconnectat

#23

Entrada Autor: karlitus » dl. gen. 22, 2007 23:01

pero el siesta aqest esta una mica complicat possar-lo,no??? s'ha de fer mitjançant wifi o xarxes??

Avatar de l’usuari

Autor del tema
Petiso
Site Admin
Site Admin
Entrades: 16298
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13
Status: Desconnectat

#24

Entrada Autor: Petiso » dl. gen. 22, 2007 23:18

Radagast ha escrit:-Si no fas la renovació de la Sincroguia i vols fer servir les EPG de les televisions(actualment molt pobres)
Jo em sembla que sudare ... masses peles al mes. Ja ho programaré manualment :-p

Dels de sense Sincroguia, algun suporta "control remot" ? O sigui, programar-lo des de el PC.
Radagast ha escrit:
Petiso ha escrit:Doncs per començar el ultim oficial: 1.47 cf (carrefour). Es prou estable, i porta bastantes millores que el de serie.
jejeje, doncs quan provis altres versions et semblaran indestructibles :mrgreen:
Pee això he dit "prou" .... se'm segueix penjant :-(
Radagast ha escrit:Per cert, et va actualitzar la Sincroguia per internet Petiso? Si et va actualitzar encara la reps? Sembla ser que ja hi ha gent que no ha renovat que no l'hi actualitza.
Res ..... no hi ha hagut manera. Es passa el dia connectat a internet ... i res. Es possible que sigui culpa les DNS ? enlloc em deixa entrar-les ...
Radagast ha escrit:PD: El dia 4 de Febrer hi ha una Kedada del forum de l'aparell [url]http://www.todopvr.com/foro/viewtopic.php?t=4123[/url]. Jo hi vaig amb l'Admin del fòrum que es del poble al costat del meu :mrgreen:
FRIKIS !!!!!
I que portareu els m740 ? o se queden a casa??

Adéu !
Imatge Imatge

Avatar de l’usuari

Radagast
Entrades: 274
Membre des de: dj. oct. 19, 2006 19:01
Status: Desconnectat

#25

Entrada Autor: Radagast » dl. gen. 22, 2007 23:28

karlitus ha escrit:pero el siesta aqest esta una mica complicat possar-lo,no??? s'ha de fer mitjançant wifi o xarxes??
que va. Es tan facil com els altres, el poses al disc dur i vas a la opcio per actualitzar firmware. Nomes has de tenir en compte que tant el firmwares IN&OUT com SIESTA son per aparells M750EPG (el mateix que el M740AV pero amb una FLASH diferent). Si fas l'actualitzacio de la Sincroguia et convertiran el teu M740AV en M750EPG i t'instalaran el firmware IN&OUT, despres nomes has de posar el firmware SIESTA al disc dur i actualitzar.(compte, per poder actualitzar has de poder sintonitzar el canal VeoTV o NetTV crec).

Potser a lo que tu et refereixes es el metode antic per passar de de M740 a M750 (jo ho vaig fer amb el meu primer M740) per Telnet, amb aquest metode si que s'havia de conectar el M740 a la xarxa i cambiar el FLASH_CONTENT del M740. Pero aquest metode ja no te sentit, si ho fas d'aquesta manera i no fas la renovació de la Sincroguia et quedaries sense Sincroguia i sense EPG.
Imatge
¡¡¡Visca el PsicoPapa!!!
Imatge

Avatar de l’usuari

Ayu
Entrades: 2518
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 19:55
Ubicació: Perdut enmig de l'oblit
Status: Desconnectat

#26

Entrada Autor: Ayu » dl. gen. 22, 2007 23:41

La sincroguia a mi m'ha funcionat fins fa un parell de dies. Ara surt un rètol taronja que em diu que l'he d'actualitzar. Tot i això, si miro l'estat del software, em continua dient que l'actualitza, però veient les hores que surten a la programació, és evident que no actualitza res.

Aquest és el missatge en qüestió:
Imatge

Des de que surt aquest missatge que el M740 li costa més arrencar i tal, així que és una mica molest...
Imatge

Avatar de l’usuari

Radagast
Entrades: 274
Membre des de: dj. oct. 19, 2006 19:01
Status: Desconnectat

#27

Entrada Autor: Radagast » dt. gen. 23, 2007 0:05

Si no voleu contractar la sincroguia us recomano que instaleu una de les ultimes versions estables de Lemmi (em sembla recordar que l'ultima tenia alguns bugs). Aixi al menys podreu tenir les EPG de les televisions.

Petiso, se que les versions Lemmi tenen conexio amb el programa SIESTA UTIL, pero no se si permetra programar el M740 desde l'ordinador.
Imatge
¡¡¡Visca el PsicoPapa!!!
Imatge

Avatar de l’usuari

karlitus
Entrades: 166
Membre des de: dt. des. 19, 2006 18:03
Status: Desconnectat

#28

Entrada Autor: karlitus » dt. gen. 23, 2007 0:33

Un altre questió, es poden reproduir arxius divx amb algun firm al HD??
Aquest PVR es una pasada, abans tenia el Neotion amb HD extern i li dona 1.000.000 de voltes.

Avatar de l’usuari

Autor del tema
Petiso
Site Admin
Site Admin
Entrades: 16298
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13
Status: Desconnectat

#29

Entrada Autor: Petiso » dt. gen. 23, 2007 1:01

Nop, però no per culpa del firm, sinó pel hard, no dona per reproduir divx.

I tant .... es bru-tal :-p

Adéu !
Imatge Imatge

Avatar de l’usuari

karlitus
Entrades: 166
Membre des de: dt. des. 19, 2006 18:03
Status: Desconnectat

#30

Entrada Autor: karlitus » dt. gen. 23, 2007 12:50

Per ficar el siesta primer l'he de passar a m750,no?? algú sap on puc trobar els arxius a todopvr ja no en surten.
Gràcies.

Respon