[Projecte] Ermessenda
Moderadors: xordi, Ripejadors
Re: [Projecte] Ermessenda
A veure, segons el DGIndex, l'Ermessenda està en 4:3 però és que no m'ho acabo de creure. Algú m'ho pot confirmar? Jo veig els personatges com sortits d'un quadre del Greco!
I evidentment, si el meu vídeo no captura els subs tampoc captura l'audiodescripció.
Recordeu que jo no sé fer muntatges o sigui que si hi ha d'haver AD i subs, tot plegat sincronitzat, se n'haurà d'encarregar algú altre.
I evidentment, si el meu vídeo no captura els subs tampoc captura l'audiodescripció.
Recordeu que jo no sé fer muntatges o sigui que si hi ha d'haver AD i subs, tot plegat sincronitzat, se n'haurà d'encarregar algú altre.
Si te'n pots fer càrrec, doncs sí. I gràcies!
Està vist que fins que no faci classes de muntatge, no serveixo de gaire
Està vist que fins que no faci classes de muntatge, no serveixo de gaire

-
- Entrades: 4378
- Membre des de: dv. jul. 13, 2007 12:35
- Ubicació: Algún lloc d'aquí o d'allà...
- Status: Desconnectat
Ok, Erme. En aquest cas el tema no és fer muntatge, sinó tenir una capturadora que capturi tots els àudios.
Shinnosuke, he vist els subtítols, però comencen amb el Polònia!
Quin és el primer subtítol que correspon a Ermessenda? Pots dir-me el número del sub inicial per així esborrar tot el que sobra?
Merci
Shinnosuke, he vist els subtítols, però comencen amb el Polònia!
Quin és el primer subtítol que correspon a Ermessenda? Pots dir-me el número del sub inicial per així esborrar tot el que sobra?
Merci

-
- Entrades: 1635
- Membre des de: dv. feb. 01, 2008 1:14
- Ubicació: Manresa
Erme!!
Quina targeta capturadora tens ?
Millor dit, com captures els programes?
Per un gravador DVD-HDD d'aquests de sobre taula?
Ja em diràs.
Salut!
Quina targeta capturadora tens ?
Millor dit, com captures els programes?
Per un gravador DVD-HDD d'aquests de sobre taula?
Ja em diràs.
Salut!
-
Aquest és el primer pàrraf del subtitol de l'inici del video, tot i els problemes que tinc alhora de reproduir els videos HD.
Salut!
Codi: Selecciona’ls tots
151
00:10:55,742 --> 00:10:58,210
(Guislabert)
Jo també tinc un gravador de sobretaula, i también lo sufro en silencio, i em passava el mateix. Ho vaig arreglar mirant la configuració de gravació que estava posada a 4:3.Ermesenda ha escrit:A veure, segons el DGIndex, l'Ermessenda està en 4:3 però és que no m'ho acabo de creure. .
Salut i sort

Efectivamentshinnosuke ha escrit:Per un gravador DVD-HDD d'aquests de sobre taula?
M'ho miraré així que pugui. Gràcies.Ferriol ha escrit:Ho vaig arreglar mirant la configuració de gravació que estava posada a 4:3.
-
Us de donar males noticies ...
M'ha faltat temps per acabar de capturar Ermessenda el segon capítol i últim ( m'he quedat adormit ) coses que passen i a més no he pogut mirar quan acabava això que ho tenia a les 23:59 però no he posat més temps i m'han faltat uns 10 minuts ...... pensava que seria suficient fins a les 23:59..
No puc extreure els subtitols sencers.
Oliana, com ho fem pel tema dels subs?
Em passes els 3 fitxers que et genera el projectx?
Ja ens ho muntarem d'alguna manera, de moment no esborro res....
Salut!
M'ha faltat temps per acabar de capturar Ermessenda el segon capítol i últim ( m'he quedat adormit ) coses que passen i a més no he pogut mirar quan acabava això que ho tenia a les 23:59 però no he posat més temps i m'han faltat uns 10 minuts ...... pensava que seria suficient fins a les 23:59..
No puc extreure els subtitols sencers.
Oliana, com ho fem pel tema dels subs?
Em passes els 3 fitxers que et genera el projectx?
Ja ens ho muntarem d'alguna manera, de moment no esborro res....
Salut!
-
- Entrades: 4378
- Membre des de: dv. jul. 13, 2007 12:35
- Ubicació: Algún lloc d'aquí o d'allà...
Pels més impacients, aquesta tarda penjaré el primer capítol en SD i demà el segon.
En HD potser demà penjo el primer.
En HD potser demà penjo el primer.