Fiscal Chase

Qualsevol petició de sèries, pel·lícules, fonts del emule, audios, etc.

Moderador: Petiso

spk2010
Entrades: 3515
Membre des de: dv. gen. 19, 2007 12:20
Ubicació: Baix Montseny
Status: Desconnectat

Re: Fiscal Chase

Entrada Autor: spk2010 » dj. ago. 14, 2008 9:44

axis ha escrit:el problema que tinc es que l'emule oficial nomes dona 1 slot,si aixo continua aixi m'haure de passar al morphxt,cosa que no m'agradaria
Recorda que a mi em vas enredar per a fer servir l'ScarAngel :twisted: , que només te 1 slot. A mi el MorphXT m'anava de perles a l'hora de donar prioritats als arxius, però no veia al SR.

[table][td]RSS amb les notícies de TotsRucs[/td][/table]

axis
Entrades: 4273
Membre des de: dl. oct. 08, 2007 23:06

Entrada Autor: axis » dj. ago. 14, 2008 10:13

spk2010 ha escrit:
axis ha escrit:el problema que tinc es que l'emule oficial nomes dona 1 slot,si aixo continua aixi m'haure de passar al morphxt,cosa que no m'agradaria
Recorda que a mi em vas enredar per a fer servir l'ScarAngel :twisted: , que només te 1 slot. A mi el MorphXT m'anava de perles a l'hora de donar prioritats als arxius, però no veia al SR.
sempre pots canviar si vols,jo recomano no ordeno,has de veure quin va millor segons el que vulguis fer i posar-ho,res mes :wink:

naroatna
Entrades: 21319
Membre des de: ds. des. 30, 2006 23:43
Ubicació: Figueres - Alt Empordà

Entrada Autor: naroatna » dj. ago. 14, 2008 11:01

Enfotimada amb els canvis que has fet, avui he vist que havia "perdut" la connexió amb el teu usuari (no et vares guardar la "Config"?). Bé, ja t'he recuperat des de Fiscal Chase 1x16, que també estic baixant doncs de la 1a.Temporada també me'n faltaven alguns capítols.

I animat dona, que de ben segur que aconseguirem d'aquí poc temps compartir-la sencera tots plegats aquesta sèrie! :lol:
Imatge

Moltes gràcies!

Autor del tema
enfotimada
Entrades: 385
Membre des de: dt. ago. 28, 2007 10:06

Entrada Autor: enfotimada » dj. ago. 14, 2008 13:35

naroatna ha escrit:Enfotimada amb els canvis que has fet, avui he vist que havia "perdut" la connexió amb el teu usuari (no et vares guardar la "Config"?).
Jo créia que sí perque, quan em passo al mophant per veure si trobo més fonts, m'enduc tota la carpeta amule. :?

El que passa és que mophant no és gaire configurable, no dóna opcions i és un programa fill de pares desconeguts, no hi ha suport ni pàgina dls creadors, ni el té instal·lat gaire gent. És una llàstima perque l'Lphant (el seu homòleg per a Windows) és fantàstic.

Si hi ha algú per aquí que el conegui i em vulgui donar un cop de mà perque no perdi coses quan canvio, li quedaré agraïda. :)

Ai, ara no veig com puc passar el post a Servei Tècnic. :arrow:
Tal faràs, tal trobaràs.

Autor del tema
enfotimada

Entrada Autor: enfotimada » ds. ago. 16, 2008 14:29

axis ha escrit:de moment tens slot,a veure si veig a ruc per ajudar-lo una mica tambe,el problema que tinc es que l'emule oficial nomes dona 1 slot,si aixo continua aixi m'haure de passar al morphxt,cosa que no m'agradaria
Ahir vaig descarregar de tu una miqueta de l'1x12!!, que no hi ha manera de baixar perquè només el té l'spk2010 i no ens podem connectar. També vaig baixar alguns Mb d'altres episodis de la Naroatna i d'algun desconegut. Però no m'és rentable tenir totes les altres descàrregues aturades i l'ordinador connectat durant dies per arribar a baixar 10 ó 12 Mb.

Vull dir que us agraeixo molt l'interès en ajudar-me, però ja no cal que em mantingueu l'slot perquè deixo córrer Fiscal Chase. Continuaré compartint els capítols fins a l'1x11 i alguns que he completat de la 2ª temporada, però deixaré en prioritat baixa els que em queden per completar. :|

Gràcies Axis, Arakelov, Naroatna, Cohibamadrid, Conradtdg, spk2010 i els no identificats que m'heu anat donant el que he pogut arreplegar. :)
Tal faràs, tal trobaràs.

axis

Entrada Autor: axis » ds. ago. 16, 2008 15:00

be,es la teva decissio i per tant molt respectable,nosaltres (o almenys jo) continuare baixant aquesta serie i en tot cas quant la tingui sencera t'ho faig saver per si vols baixar-la i compartir-la :wink:

tot i que de vegadas m'has trencat el HD,i savedor que nomes em volias per la meva linea plena de kb/s i d'oferir-te un slot sincer i pur poso punt i final (de moment) a la nostra bonica historia de comparticio,pero vaja.........sempre ens quedara totsrucs :lol:

Autor del tema
enfotimada

Entrada Autor: enfotimada » ds. ago. 16, 2008 18:36

:oops: Intueixo que aquest és el principi d'una llarga compartició :lol:
Tal faràs, tal trobaràs.

axis

Entrada Autor: axis » ds. ago. 16, 2008 19:15

enfotimada ha escrit::oops: Intueixo que aquest és el principi d'una llarga compartició :lol:
ara tinc el HD trencat,pero et deixo l'slot en record dels grans moments de comparticio :lol:

Respon