Recorda que a mi em vas enredar per a fer servir l'ScarAngelaxis ha escrit:el problema que tinc es que l'emule oficial nomes dona 1 slot,si aixo continua aixi m'haure de passar al morphxt,cosa que no m'agradaria

Moderador: Petiso
Recorda que a mi em vas enredar per a fer servir l'ScarAngelaxis ha escrit:el problema que tinc es que l'emule oficial nomes dona 1 slot,si aixo continua aixi m'haure de passar al morphxt,cosa que no m'agradaria
sempre pots canviar si vols,jo recomano no ordeno,has de veure quin va millor segons el que vulguis fer i posar-ho,res messpk2010 ha escrit:Recorda que a mi em vas enredar per a fer servir l'ScarAngelaxis ha escrit:el problema que tinc es que l'emule oficial nomes dona 1 slot,si aixo continua aixi m'haure de passar al morphxt,cosa que no m'agradaria, que només te 1 slot. A mi el MorphXT m'anava de perles a l'hora de donar prioritats als arxius, però no veia al SR.
Jo créia que sí perque, quan em passo al mophant per veure si trobo més fonts, m'enduc tota la carpeta amule.naroatna ha escrit:Enfotimada amb els canvis que has fet, avui he vist que havia "perdut" la connexió amb el teu usuari (no et vares guardar la "Config"?).
Ahir vaig descarregar de tu una miqueta de l'1x12!!, que no hi ha manera de baixar perquè només el té l'spk2010 i no ens podem connectar. També vaig baixar alguns Mb d'altres episodis de la Naroatna i d'algun desconegut. Però no m'és rentable tenir totes les altres descàrregues aturades i l'ordinador connectat durant dies per arribar a baixar 10 ó 12 Mb.axis ha escrit:de moment tens slot,a veure si veig a ruc per ajudar-lo una mica tambe,el problema que tinc es que l'emule oficial nomes dona 1 slot,si aixo continua aixi m'haure de passar al morphxt,cosa que no m'agradaria
ara tinc el HD trencat,pero et deixo l'slot en record dels grans moments de comparticioenfotimada ha escrit:Intueixo que aquest és el principi d'una llarga compartició