[ed2k] Infidels T2 (13de13) | COMPLETA !!
Moderadors: naroatna, arakelov, xordi
-
- Entrades: 227
- Membre des de: dt. maig 29, 2007 8:04
- Status: Desconnectat
-
- Entrades: 21315
- Membre des de: ds. des. 30, 2006 23:43
- Ubicació: Figueres - Alt Empordà
Re: [ed2k] Infidels T2 (11deXX) | Nou: 2x13 !
Doncs el capítol d'ahir... comença la 3a temporada d'Infidels!!!
Infidels -3x01- I tu pots parar de tocar, hòstia¿ (Cruz)(14-12-2010)(DVBrip català-català audiodescripció per naroatna)(TotsRucs.cat).avi
En la ficció infidel, ha passat mig any des dels moments intensos i les sorpreses amb què es va acabar temporada anterior. Les nostres protagonistes, cadascuna a la seva manera, han saltat a l’altra banda del riu. Més atrevides, i una mica més sàvies, han après moltes coses d’elles mateixes i dels altres, però la vida continua i queden moltes coses per compartir.
Fins aviat!

Infidels -3x01- I tu pots parar de tocar, hòstia¿ (Cruz)(14-12-2010)(DVBrip català-català audiodescripció per naroatna)(TotsRucs.cat).avi
En la ficció infidel, ha passat mig any des dels moments intensos i les sorpreses amb què es va acabar temporada anterior. Les nostres protagonistes, cadascuna a la seva manera, han saltat a l’altra banda del riu. Més atrevides, i una mica més sàvies, han après moltes coses d’elles mateixes i dels altres, però la vida continua i queden moltes coses per compartir.
Fins aviat!

Moltes gràcies!
Ep, em diu que no és un enllaç ed2k... es cosa meva o hi ha algún problema amb l'enllaç?
Gràcies.
Gràcies.
-
- Entrades: 21315
- Membre des de: ds. des. 30, 2006 23:43
- Ubicació: Figueres - Alt Empordà
Hola!askatu82 ha escrit:Ep, em diu que no és un enllaç ed2k... es cosa meva o hi ha algún problema amb l'enllaç?
Gràcies.
Doncs era l'enllaç que tenia un error tipogràfic. Ja està arreglat. Disculpeu, gràcies.

Fin aviat!
Edito: Doncs això, que tenim nou fil dedicat a la Temporada 3.

Moltes gràcies!
Re: [ed2k] Infidels T2 (07deXX) | Nou: 2x08
Baixant el 2x11
Moltes Gràcies Petiso i a tots x compartir
Bon Nadal a Tothom!!!!!!!!!!!!!!!
Moltes Gràcies Petiso i a tots x compartir

Bon Nadal a Tothom!!!!!!!!!!!!!!!