[Projecte] El joc de viure (sèrie catalana)
Moderadors: xordi, Ripejadors
-
Autor del tema - Site Admin
- Entrades: 16309
- Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13
- Status: Desconnectat
[Projecte] El joc de viure (sèrie catalana)
Pos eso, en comptes de Quico, els dilluns nit fan aquesta serie: El joc de viure
Ripejadors: Petiso, .....
Suplents: ......
Sembla ser que son 140 capítols.
Si algú al vol fer, per mi cap problema que la faci ell/a, sinó pos ho anem fent a mitges ??
----------
A l'Eulàlia, una noia de Lleida, de 23 anys, que estudia a Barcelona i que viu en una residència d'estudiants, li ha correspost part d'una herència inesperada: una tia de la seva mare ha mort sense fer testament. La torre on vivia la tia, en un barri de Barcelona, és ara de tots els nebots. Més ben dit, és de tots mentre no aparegui el testament que se suposa que va fer la tieta.
Mentre no se soluciona aquest litigi testamentari, l'Eulàlia se'n va a viure a la torre. Aquest pas representa un canvi essencial en la seva vida: total independència i possibilitat de conviure amb el seu noviet, Rafel Arbret, un professor jove de la universitat.
Però les coses no són tan senzilles: a la torre, encara hi viu l'antiga minyona de la senyora, l'Assumpció, que es nega a anar-se'n; el nòvio de l'Eulàlia té seriosos problemes familiars que no li permeten posar-se a viure amb l'Eulàlia; la torre és massa gran per poder-la mantenir una sola persona i tots els parents es creuen amb el dret d'entrar i sortir de la torre quan volen. L'Eulàlia troba altres estudiants per compartir la torre, amb els quals també haurà de compartir problemes econòmics i de convivència.
A poc a poc, la torre serà com un imant que atraurà els personatges de les altres localitzacions importants de la sèrie, i passarà a ser el centre de tota mena de conflictes, entre melodramàtics i divertits, que repercutiran sobre tots els protagonistes.
La torre, metàfora de la incertesa del futur, passarà a ser el símbol dels projectes dels més joves i de les il·lusions trencades dels més adults.
Ripejadors: Petiso, .....
Suplents: ......
Sembla ser que son 140 capítols.
Si algú al vol fer, per mi cap problema que la faci ell/a, sinó pos ho anem fent a mitges ??
----------
A l'Eulàlia, una noia de Lleida, de 23 anys, que estudia a Barcelona i que viu en una residència d'estudiants, li ha correspost part d'una herència inesperada: una tia de la seva mare ha mort sense fer testament. La torre on vivia la tia, en un barri de Barcelona, és ara de tots els nebots. Més ben dit, és de tots mentre no aparegui el testament que se suposa que va fer la tieta.
Mentre no se soluciona aquest litigi testamentari, l'Eulàlia se'n va a viure a la torre. Aquest pas representa un canvi essencial en la seva vida: total independència i possibilitat de conviure amb el seu noviet, Rafel Arbret, un professor jove de la universitat.
Però les coses no són tan senzilles: a la torre, encara hi viu l'antiga minyona de la senyora, l'Assumpció, que es nega a anar-se'n; el nòvio de l'Eulàlia té seriosos problemes familiars que no li permeten posar-se a viure amb l'Eulàlia; la torre és massa gran per poder-la mantenir una sola persona i tots els parents es creuen amb el dret d'entrar i sortir de la torre quan volen. L'Eulàlia troba altres estudiants per compartir la torre, amb els quals també haurà de compartir problemes econòmics i de convivència.
A poc a poc, la torre serà com un imant que atraurà els personatges de les altres localitzacions importants de la sèrie, i passarà a ser el centre de tota mena de conflictes, entre melodramàtics i divertits, que repercutiran sobre tots els protagonistes.
La torre, metàfora de la incertesa del futur, passarà a ser el símbol dels projectes dels més joves i de les il·lusions trencades dels més adults.

Re: [Projecte] El joc de viure (sèrie catalana)
Qui comença amb la sèrie, tu (Petiso) o jo?
"Hi ha gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense."

-
r5004, t'has mirat cap capítol ?
Em surt un crop i resolució molt raro .....
Adéu !
Adéu !

A mi també.Petiso ha escrit:r5004, t'has mirat cap capítol ?
Adéu !
El crop de l'esquerra és un mega-crop:
esquerra= 32
dalt= 6
dreta= 6
abaix= 2
I la resolució, al ser un 4/3, hauria de ser 640*480 (o 464)... però amb el crop queda rara. He anat canviant la resolució i fent preview, i la que menys deforma la imatge diria que és 640*528.
"Hi ha gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense."

Tinc això, els guardo?
04-17_23-20-00_Super3300 (cat)_El joc de viure.ts
04-17_23-45-00_Super3300 (cat)_El joc de viure.ts
04-18_03-08-00_Super3300 (cat)_El joc de viure.ts
04-18_03-30-00_Super3300 (cat)_El joc de viure.ts
04-19_21-55-00_Super3300 (cat)_El joc de viure.ts
04-19_22-18-00_Super3300 (cat)_El joc de viure.ts
04-20_02-35-00_Super3300 (cat)_El joc de viure.ts
04-20_03-03-00_Super3300 (cat)_El joc de viure.ts
a10!
a10!

Tinc tot el que han emès de la sèrie Ok (només l'emissió del dilluns/dimarts, la repetició del cap de setmana no la gravo si ja tinc la captura bona).Messi20 ha escrit:Tinc això, els guardo?
a10!

Com ho teniu? Puc borrar tot el que tinc? Fins al dia 05-16_03-43-00_Super3300 (cat)_El joc de viure.ts?
a10!
a10!

Fa temps em vas demanar si podia/volia fer-me càrrec d'aquesta sèrie... i si no recordo malament et vaig contestar que anéssim a mitges...Petiso ha escrit:r5004, t'has mirat cap capítol ?
Adéu !
Ara, si vols, m'ofereixo a fer-la tota jo (exceptuant els que van emetre la setmana del 30 d'agost que no els tinc, i potser algun més que se m'haurà "colat").

-
Per mi cap problema, que tinc varies sèries pendents 
Això si, els tinc (casi)tots gravats, si fa falta cap ho dius.
Adéu !

Adéu !

Val. Ara que dius això de que tens sèries pendents, recorda que et falten 2 episodis de "L'un per l'altre"...Petiso ha escrit:Per mi cap problema, que tinc varies sèries pendents
Adéu !

Al final m'he decidit per la resolució: 672x560. Aquesta resolució és la primera que no fa un zoom, conservant bastant l'aspect ratio.
El bitrate, a 49% del test del primer capítol, 1700kbps.
Una captura...

Si no hi ha objeccions, els faré tots així.
El bitrate, a 49% del test del primer capítol, 1700kbps.
Una captura...

Si no hi ha objeccions, els faré tots així.

-
Ara recordo per que encara no n'havia fer cap ...... no vaig saber decidir la resolució :-p
Doncs ...... ho veig allargat ..... o soc jo?
Adéu!
Adéu!

Per decidir la resolució, he comparat la imatge del vídeo original (el fitxer .m2v) amb l'avs, i he triat la resolució que menys allargava/aplanava el vídeo.Petiso ha escrit:Ara recordo per que encara no n'havia fer cap ...... no vaig saber decidir la resolució :-p
Adéu!
Poso una captura feta amb el DGindex de, aproximadament, el mateix moment que la captura d'abans (feta de l'avi ja comprimit).

Tinc talls a la captura de l'episodi 45, a veure si algú el pot publicar (dels dos que emeten, falta el primer):
I el mateix dic pels dos episodis que van emetre la setmana del 30-08, el 47 i el 48:
Vídeo XviD 672x560 a 1700kbps
TomsMoComp + Little noise
Àudio Mp3 96kbits/s Abr Mono
2010-08-23 22:30:00 (300) El joc de viure
2010-08-24 02:40:00 (300) El joc de viure
2010-08-29 00:25:00 (300) El joc de viure
Sinopsi: La Paula parla amb el Ramon de planificar l'embaràs, però ell està en un altre món. Ella decideix posar en marxa una tàctica per engelosir-lo. L'Ignasi fa coses estranyes: vol canviar de vida.
I el mateix dic pels dos episodis que van emetre la setmana del 30-08, el 47 i el 48:
Dades:2010-08-30 22:24:00 (300) El joc de viure
2010-08-30 22:47:00 (300) El joc de viure
2010-08-31 02:40:00 (300) El joc de viure
2010-08-31 03:03:00 (300) El joc de viure
2010-09-05 00:35:00 (300) El joc de viure
Sinopsi 47: L'Eulàlia proposa a la Laura Stein de col.laborar amb ella. La Stein accepta, però descobrirà algunes coses en un debat televisat on hi participen ella i l'Arbret.
Sinopsi 48: El Ramon continua embadalit amb la Bel. Comença a dir mentides a la Paula, però ella no és tonta. La Bel no està massa per la "feina".
Vídeo XviD 672x560 a 1700kbps
TomsMoComp + Little noise
Àudio Mp3 96kbits/s Abr Mono