Penjats del 7x01 al 7x04xurrixic ha escrit:Ara m'estic baixant la T7, i em falten:
7x01, 7x04, i del 7x10 al 7x32,
BEVERLY HILLS
Moderador: Petiso
Re: BEVERLY HILLS
xurrixic ha escrit:Si si, naroatna, és exectament el mateix, però segueixo sense cap byte! En fi... paciència!naroatna ha escrit:Hola,
Permeteu-me sis-plau un petit incís, doncs veig al bon company LoFt compartint l'enllaç correcta, o sigui aquest: Beverly Hills 4x09 Altres compromisos així que per si de cas Xurrixic mira de verificar que és el mateix que tens demanat.
Fins aviat!
Merci de totes formes!
Re-re-re-re-re-re penjat
¬¬'
a veure ara
Chantaje es una palabra muy fea,yo prefiero… extorsión,la X le da mucha clase
Perfecteeee!!! El 7x04 baixat! Ara només falta el 7x01, i del capítol 7x10 al 7x32!
Xdsab, el 7x02 i 7x03 ja els tinc, merci de totes maneres!
Loft, però el 4x09, segueix sense cap byte... i diria que ni un bit tinc!
Merci!
Xdsab, el 7x02 i 7x03 ja els tinc, merci de totes maneres!
Loft, però el 4x09, segueix sense cap byte... i diria que ni un bit tinc!

Merci!
A veure mestre jo tampok he tingut cap peticio del arxiu desde k vaig tornar-lo a penjar ahir
aixo no te cap explicació k no sigui k tens el link malament
l'unik k et puk dir,i será l'ultim k et diré,es k borris l'arxiu del ruc i el tornis a clickar desde la web de totsrucs.....no se que mes dirte
La Naroatna t'ho pot confirmar,va clickar l'arxiu i en poks dies ja el tenia completat,no se nanu
cuidat
l'unik k et puk dir,i será l'ultim k et diré,es k borris l'arxiu del ruc i el tornis a clickar desde la web de totsrucs.....no se que mes dirte
La Naroatna t'ho pot confirmar,va clickar l'arxiu i en poks dies ja el tenia completat,no se nanu
cuidat
-
- Entrades: 21316
- Membre des de: ds. des. 30, 2006 23:43
- Ubicació: Figueres - Alt Empordà
- Status: Desconnectat
Hola!LoFt ha escrit:A veure mestre jo tampok he tingut cap peticio del arxiu desde k vaig tornar-lo a penjar ahir
cuidat
Doncs sí que ho confirmo i també que l'estic compartint des de llavors i que ara mateix veig que hi tinc una petició de'n Davitet.

Jo recomanaria també d'esborrar-lo de l'eMule i tornar-lo a demanar des de l'enllaç "oficial". Podria molt ben ser que l'eMule et reconegués pel "nom" que ja el té descarregant-se però si aquell enllaç no és el correcte i ni n'ha pogut iniciar la descàrrega, doncs diria que no té en veritat prou elements de discerniment per copsar que en realitat no és el mateix.

Fins aviat!

Moltes gràcies!
Caram Naro kina professionalitzacio en les teves paraules
Donks aixo mateix Xurrixic,has de tenir el link malament pq ara mateix et tink descarregant el 7x10,portas 6 megas descarregades,aixo deixa de banda algun posible error de conexio o algu aixi entre nosaltres dos
i si a sobre la Naro tb te el 4x09 compartit i tampok la veus com a font.......sobran les paraules
cuidat
PD:Afegits 7x11,7x12 i 7x13 al meu share

Donks aixo mateix Xurrixic,has de tenir el link malament pq ara mateix et tink descarregant el 7x10,portas 6 megas descarregades,aixo deixa de banda algun posible error de conexio o algu aixi entre nosaltres dos
i si a sobre la Naro tb te el 4x09 compartit i tampok la veus com a font.......sobran les paraules
cuidat
PD:Afegits 7x11,7x12 i 7x13 al meu share
Molt bé Loft, ara he mirat els teus arxius i he clicat directament a descarregar-me el capítol, a veure si així tinc més sort. Ara m'apareixeu tu i Naro com a fonts. Però de tu m'estic descarregant un altre episodi, i de Naro estic en cua. A veure si ara tindré més sort!
Moltes gràcies!
Moltes gràcies!
xurrixic ha escrit:Molt bé Loft, ara he mirat els teus arxius i he clicat directament a descarregar-me el capítol, a veure si així tinc més sort. Ara m'apareixeu tu i Naro com a fonts. Però de tu m'estic descarregant un altre episodi, i de Naro estic en cua. A veure si ara tindré més sort!
Moltes gràcies!
Akest es el bo mestre,ja veuras
Be mestre,ja tens el 4x09 de camí
Si algu necessita algun capitul de la t4,a part del 4x09,k ho digui per aki,sino els retirare tots pq puguin continuar amb la t7
Salut
Si algu necessita algun capitul de la t4,a part del 4x09,k ho digui per aki,sino els retirare tots pq puguin continuar amb la t7
Salut
Perfecte! Ja tinc casi 80Mb del 4x09!LoFt ha escrit:Be mestre,ja tens el 4x09 de camí
Salut
I de la T7, fins al 7x09 (inclós) tots baixats!
Bon vespre!
Xurrixic t'he retirat la prioritat unes hores,estik ajudant a un company ara mateix
pero no et posis nervios k en breu tornaras a estar descarregant sense pausa el 4x09
Xdsab fa dies k no se de tu,vas tibant de altres fonts? per on vas?
pero no et posis nervios k en breu tornaras a estar descarregant sense pausa el 4x09
Xdsab fa dies k no se de tu,vas tibant de altres fonts? per on vas?
Actualitzacions plis
Xurrixic ja ha caigut el 4x09,no?
Xurrixic ja ha caigut el 4x09,no?
Ja ha caigut ja! hehehehe Quina alegria!
Moltes gràcies loft! El que haig de fer un dia és un curset accelerat d'Emule! Aixó de retirar prioritats, donar-ne etc... no en tinc ni idea! Si algú sabés d'algun tutorial, document, manual...
Apa! Salut!
Moltes gràcies loft! El que haig de fer un dia és un curset accelerat d'Emule! Aixó de retirar prioritats, donar-ne etc... no en tinc ni idea! Si algú sabés d'algun tutorial, document, manual...
Apa! Salut!
Hola LoFt, la veritat es que he estat uns quants dies connectant-me molt pocLoFt ha escrit:Xdsab fa dies k no se de tu,vas tibant de altres fonts? per on vas?

Doncs ara estic amb el 7x10
trankil mestre,era nomes pq no busquessis fonts amb capituls k no tink compartits
Pasu a deixar la meva llista compartida
4x25 i del 7x10 al 7x19 (inclosos)
Salut
Pasu a deixar la meva llista compartida
4x25 i del 7x10 al 7x19 (inclosos)
Salut