Com estem
Estic intentant baixar les Temporades 6, 7 i 8 de Les Germanes Mcleod i n'hi ha un grapat de capitulos sense fonts, no els posso perque son la majoria i es faria molt farragos el missatje, si poguessiu compartir aquestes temporades jo y sobre tot la meva dona (jejeje) os estariem molt agraits.
Una salutacio
Salut!
FONTS de la serie Les germanes Mcleod
Moderador: Petiso
Re: FONTS de la serie Les germanes Mcleod
Doncs, comença per baixar els capítols d'un en un, si segueixes sense fonts, vas dient per quin vas i farem els possibles per ficar-ne mes.
Adéu !
Adéu !

Gracies per la rapida resposta petiso , si et sembla be desde el 6x01 al 6x04 van del 4 al 27% completats i la resta del arxiu esta sense fonts.
Salut!
Salut!
Per això dic que els paris TOTS excepte un.
Les persones que compartim els capítols, som tots els mateixos .... per tant, som per dir algo, 5 persones compartint, i tens 40 capítols baixant, tindràs 35 capítols sense fonts i 5 amb 1 font. El resultat és, que cap capítol baixarà.
En canvi, si els baixes d'un en un, tindràs les 5 fonts juntes en un mateix fitxer, i el capítol baixarà més ràpid.
Adéu !
Les persones que compartim els capítols, som tots els mateixos .... per tant, som per dir algo, 5 persones compartint, i tens 40 capítols baixant, tindràs 35 capítols sense fonts i 5 amb 1 font. El resultat és, que cap capítol baixarà.
En canvi, si els baixes d'un en un, tindràs les 5 fonts juntes en un mateix fitxer, i el capítol baixarà més ràpid.
Adéu !

Gracies petiso per la explicacio perque no sabia el funcionament exacte amb les font, els anire possant d'un en un.
Continueu asi companys que dona gust.
Salut!
Continueu asi companys que dona gust.
Salut!