[Projecte] Ventdelplà T7
Moderadors: xordi, Ripejadors
[Projecte] Ventdelplà T7
Diumenge i Dilluns a TV3
Capturador: Messi20...
Suplents: Xordi...
Fitxa tècnica:
Durada: 55 min. aprox
Vídeo: 720x406 (16:9 real) a 1400kbps
Tamany: 650MB per capítol aprox.
Capturador: Messi20...
Suplents: Xordi...
Fitxa tècnica:
Durada: 55 min. aprox
Vídeo: 720x406 (16:9 real) a 1400kbps
Tamany: 650MB per capítol aprox.

Re: [Projecte] Ventdelplà T7
Necesitu minim un suplent per avuir! Esta llampegan al meu poble, i nosé quan durarà.
Gràcies, a10!
Gràcies, a10!

Ara que hi penso... m'he deixat de tallar 12frames del capítol 7x03, que faig? L'arreglo i el torno a pujar o desde el SR ho podeu arreglar?
a10!
a10!

Sabeu que aquest diumenge comencen amb la temporada (suposo) 8 ??
Edito: i pel que sembla últims capítols !
Adéu !
Adéu !

Vaja, ja tenia l'esperança que no tornés xD.
Programat! Naroatna continuaràs fent d suplent?
-
- Entrades: 21319
- Membre des de: ds. des. 30, 2006 23:43
- Ubicació: Figueres - Alt Empordà
- Status: Desconnectat
Doncs just aquest vespre he vist que ho anunciaven.Petiso ha escrit:Sabeu que aquest diumenge comencen amb la temporada (suposo) 8 ??
Adéu !

I tant, ja hi pots comptar que sí.xordi ha escrit:Vaja, ja tenia l'esperança que no tornés xD.

Moltes gràcies!
Voy! No hi havia pensat xDPetiso ha escrit:Fes projecte nou per la T8 home :-p
Segons vaig sentir només seran 5 capítols, així que la 8a temporada quedarà una mica curta...
El sé tants pocs potser es podrien posar juntament amb la 7a tot i que això com vosaltres vulgueu.
El que no sé és que quan acabi Ventdelplà si faran alguna altra sèrie per l'estil per suplir-la o de moment no en faran cap de nova.
El sé tants pocs potser es podrien posar juntament amb la 7a tot i que això com vosaltres vulgueu.
El que no sé és que quan acabi Ventdelplà si faran alguna altra sèrie per l'estil per suplir-la o de moment no en faran cap de nova.
-
- Entrades: 1635
- Membre des de: dv. feb. 01, 2008 1:14
- Ubicació: Manresa
MESSI !!
Jo capturarè VENTDELPLÀ aquest diumenge que ja fan el darrer últim capítol i definitiu per sempre, veig que ja s'ha acomiaden de la sèrie per sempre, jo ho grabaré per tindre algun capítol, així que et faig de suplent per si et peta a tu o a l'altre suplent, tot i que el PC no em va massa bé però per grabar no crec que tingui problemes.
Aixi conta amb mi per ser suplent si no s'espatlla la cosa i em petés la grabació.
SALUT!
Jo capturarè VENTDELPLÀ aquest diumenge que ja fan el darrer últim capítol i definitiu per sempre, veig que ja s'ha acomiaden de la sèrie per sempre, jo ho grabaré per tindre algun capítol, així que et faig de suplent per si et peta a tu o a l'altre suplent, tot i que el PC no em va massa bé però per grabar no crec que tingui problemes.
Aixi conta amb mi per ser suplent si no s'espatlla la cosa i em petés la grabació.
SALUT!
Mmm la naroatna i jo ja els anem capturant i publicant, i aquest diumenge fant el penúltim! El messi20 ja va abandonar el projecte fa temps.shinnosuke ha escrit:MESSI !!
SALUT!
-
- Entrades: 1635
- Membre des de: dv. feb. 01, 2008 1:14
- Ubicació: Manresa
Doncs jo he entès malament, bueno és igual de totes formes conteu amb mi per si algú dels dos us peta, capturaré els dos últims, com ja vaig fer amb ' El Cor de la ciutat ' que vaig grabar-los tot en un DVD amb els seus originals subs, sense passarlos a SRT ni res.
Conteu igualment.
Salut!
Conteu igualment.
Salut!