Llistat de pel·lícules en muntatge
Moderadors: xordi, Ripejadors
-
- Entrades: 997
- Membre des de: dt. nov. 14, 2006 11:33
- Ubicació: Alt Empordà - Pla de l'estany
- Status: Desconnectat
Sobre Muntatges
Hola!
Crec que tens raó Xordi amb el tema dels DVDRip.. i també crec que evidentment s'hauria de fer constar tant el nom de el que fa la captura de l'audio com el que fa el muntatge xxx & xxx .
En el Cas de la peli MOnster tinc l'audio del TDT, no hi ha problema perque faci el muntatge i aquesta tarda el penji .. si li va bé a l'Amirro.
PD: ..De totes maneres tant sigui en el cas de pelis o series si algu em vol enviar un missatge perque li faci el muntatge , no hi ha problema..
Si algu vol començar o s'entera d'una serie nova i vol fer també la captura a mitges per si algu dels dos no li anés capturar sempre.. també estaré encantat a col.laborar-hi..
mario1911@gmail.com apa siau!
Crec que tens raó Xordi amb el tema dels DVDRip.. i també crec que evidentment s'hauria de fer constar tant el nom de el que fa la captura de l'audio com el que fa el muntatge xxx & xxx .
En el Cas de la peli MOnster tinc l'audio del TDT, no hi ha problema perque faci el muntatge i aquesta tarda el penji .. si li va bé a l'Amirro.
PD: ..De totes maneres tant sigui en el cas de pelis o series si algu em vol enviar un missatge perque li faci el muntatge , no hi ha problema..
Si algu vol començar o s'entera d'una serie nova i vol fer també la captura a mitges per si algu dels dos no li anés capturar sempre.. també estaré encantat a col.laborar-hi..
mario1911@gmail.com apa siau!
Doncs, Mario, veient els resultats del DVBRip, prefereixo que fagis tu el muntatge DVD+TDT, considero que serà millor qualitat i sempre es busca això, oi?
En fi, si necessites que et passi l'àudio [per motius mil (t'ha fallat, etc)] només cal que m'ho diguis!
Apa, salut!
P.D: Si m'entero d'algun film més que m'interesi ja ho comunicaré i tal per a poder fer el muntatge. Ahh i per cert Mario, jo ara vaig una mica apretat de temps i si vols et podria cedir algun àudio de les pel·lis que tinc (El padrí, Meus, teus i nostres, Entre lladres...), com vulguis!

En fi, si necessites que et passi l'àudio [per motius mil (t'ha fallat, etc)] només cal que m'ho diguis!
Apa, salut!
P.D: Si m'entero d'algun film més que m'interesi ja ho comunicaré i tal per a poder fer el muntatge. Ahh i per cert Mario, jo ara vaig una mica apretat de temps i si vols et podria cedir algun àudio de les pel·lis que tinc (El padrí, Meus, teus i nostres, Entre lladres...), com vulguis!

Bones nois! Bé us passo la llista d'àudios en català que tinc, les quals si a algú li interessen, estaré encantat de pasar-li l'àudio. La llista:
-Meus, teus i nostres [VHSRip (Un col·lega me la va passar així
)]
-El quart protocol (VHSRip)
-Entre lladres (VHSRip)
-El príncep de Central Park (TVRip)
-Cocodril 2: El pantà de la mort (TVRip)
-Experiència arriscada [VHSRip (La de la BBC del 1998)]
-El padrí [VHSRip (En principi l'havia demanada en Nava (fa segles...
), però ara en mario1911, també semla que s'ofereix voluntari]
-La casa de l’alegria (TVRip)
Bé, la majoria dels àudios estan amb anuncis de per mitg... (Perquè ho sapigueu!)
Apa, salut, i ja direu res sobre qui vol què!
-Meus, teus i nostres [VHSRip (Un col·lega me la va passar així

-El quart protocol (VHSRip)
-Entre lladres (VHSRip)
-El príncep de Central Park (TVRip)
-Cocodril 2: El pantà de la mort (TVRip)
-Experiència arriscada [VHSRip (La de la BBC del 1998)]
-El padrí [VHSRip (En principi l'havia demanada en Nava (fa segles...

-La casa de l’alegria (TVRip)
Bé, la majoria dels àudios estan amb anuncis de per mitg... (Perquè ho sapigueu!)
Apa, salut, i ja direu res sobre qui vol què!
-
CAPTURA DE LA PEL.LICULA TRAFFIC
Si no tinc entès malament el diumenge a tv3 fan la peli
TRAFFIC 22:20 - 00:50
Doncs, intentaré grabar l'audio per després fer un muntatge Dual, ja que tinc el DVD original..
Ah.. per cert tinc la peli Instint (Anthony Hopkins, Cuba Goodin Jr., Donald Sutherland) , amb el muntatge DVDRIP Dual Català - Anglès (1300 mb) si interessa el muntatge la penjaria... apa siau!!
TRAFFIC 22:20 - 00:50
Doncs, intentaré grabar l'audio per després fer un muntatge Dual, ja que tinc el DVD original..
Ah.. per cert tinc la peli Instint (Anthony Hopkins, Cuba Goodin Jr., Donald Sutherland) , amb el muntatge DVDRIP Dual Català - Anglès (1300 mb) si interessa el muntatge la penjaria... apa siau!!
-
Sobre Muntatges Instint - Traffic
Val Amirro, doncs faré un DVDRIP de Traffic i quan tingui l'audio català faré el muntatge, si tot em va bé..
Ara penjaré l'enllaç d'Instint perque qui vulgui pugui començar-la a descarregar!

Ara penjaré l'enllaç d'Instint perque qui vulgui pugui començar-la a descarregar!

Ho repeteixo aquí per a que en Xordi, les inclogui a la llista de muntatges de post principal!
-La companyia (avui, al 300, a les 21:30) [DVD+DVB] *Amb la col·laboració de'n mario1911
-El llac blau (diumenge, a TV3, a les 23:30) [DVD+DVB] o [DVD+IPTVRip] o [DVD+TV]
-L'últim esglaó (dimarts, a TVCi, a les 15:35) [DVD+SAT]
-Endevina qui ve a sopar (dimarts, al 300, a les 00:05) [DVD+DVB]
-El cop (divendres, a TV3, a les 16:45) [DVBRip] o [DVD+DVB]
Nota: El llac blau, segurament serà un DVD+DVB, però com no ho sé segur, apunto les tres opcions que tinc (o la TDT, o Imagenio o la TV analògica); i El cop, segurament serà un DVBRip...

-La companyia (avui, al 300, a les 21:30) [DVD+DVB] *Amb la col·laboració de'n mario1911
-El llac blau (diumenge, a TV3, a les 23:30) [DVD+DVB] o [DVD+IPTVRip] o [DVD+TV]
-L'últim esglaó (dimarts, a TVCi, a les 15:35) [DVD+SAT]
-Endevina qui ve a sopar (dimarts, al 300, a les 00:05) [DVD+DVB]
-El cop (divendres, a TV3, a les 16:45) [DVBRip] o [DVD+DVB]
Nota: El llac blau, segurament serà un DVD+DVB, però com no ho sé segur, apunto les tres opcions que tinc (o la TDT, o Imagenio o la TV analògica); i El cop, segurament serà un DVBRip...
Un poble anomenat Dante's Peak (1997)
Allò que s'ha promès és deute.
http://forum.totsrucs.cat/viewtopic.php?p=1586#1586
Cypher (2002)
http://forum.totsrucs.cat/viewtopic.php?t=405
Allò que s'ha promès és deute.

http://forum.totsrucs.cat/viewtopic.php?p=1586#1586
Cypher (2002)
http://forum.totsrucs.cat/viewtopic.php?t=405
Una salutació, PIZARRÍN.