Hola a tothom,
Donat que s'acaba de publicar nous capítols de l'Sputnick no sé pas si algú se'n recorda de:
El cas es que vaig veure fa molt temps un reportatge de l'Sputnick que anava sobre: com ens influencia la música pop i comercial en els nostres comportaments? Com l'estètica gai i la cultura gai ha arribat a influenciar la música? D'on ve la imatge de metrosexual de totes les boysbands?
En el reportatge s'esplicava com gràcies a les sèries americanes s'ha canviat la visió dels homosexuals, i com seguint aquest fil es van crear les primeres boysbands amb una estètica totalment metrosexual, i com s'ha anat potenciant aquesta imatge al llarg dels anys fins a fer canviar del tot la percepció de la bellesa masculina.
No me'n recordo del títol, només sé que el reportatge anava sobre totes aquestes coses, no sé si algú el va veure i si se'n recorda.
Si fos el cas de que algú se'n recordi estaria bé que m'ho digués. De fet ho demano, sisplau. El capítol era molt bo, he estat mirant al llistat de capítols pujats però els títols no semblen ser el que busco. Si algú ja s'ha mirat totes les pujades i saps del que parlo, doncs agraïria que m'ho digués.
Gràcies...
PD: He pensat en comentar alguna cosa pel que fa a la manifestació en contra del constitucional, però al final ho vaig fer. Només vull que tingueu present que jo us dono el meu suport.
Sobre l'Sputnick
Moderador: Petiso
-
Autor del tema - Entrades: 130
- Membre des de: ds. maig 09, 2009 19:01
- Status: Desconnectat
Re: Sobre l'Sputnick
Mmmmmm, i per que no ens invadiu ????boigandorra ha escrit:PD: He pensat en comentar alguna cosa pel que fa a la manifestació en contra del constitucional, però al final ho vaig fer. Només vull que tingueu present que jo us dono el meu suport.
Adéu !
PD: Moc el fil a peticions.

-
Autor del tema - Entrades: 130
- Membre des de: ds. maig 09, 2009 19:01
- Status: Desconnectat
Re: Sobre l'Sputnick
No l'entenc això d'invair heheheheh.Petiso ha escrit:Mmmmmm, i per que no ens invadiu ????
Hihihi ho sento, no m'havia fixat existia el fòrum Peticions.Petiso ha escrit: PD: Moc el fil a peticions