Sento discrepar, però la meva modesta opinió és que l'arxiu original, baixat per l'emule, té el mateix error de "pixelat" en els mateixos temps exactament (coincidint mins. y sec. exactes) que a l'arxiu que va ser comprimit / trossejat i que está allotjat a Megaupload, així que si ja està pixelat prèviament de ser "passat" pel WinRar, no hi pot haver problema de "compressió", i una apreciació meva : si veus aquests minuts d'error, visualment és la típica "anada d'ona" de la TDT amb els seus "meravellosos pixelats espontanis ". Peró, personalment, no el trobo greu, ja que l'escena queda "difusa", si, peró si vens seguint el fil argumental bé , prèviament i posteriorment, es pot deduir perfectament.Oliana ha escrit:Ufff.... l'únic que puc confirmar és que no el tinc, però si el tingués seria igual que el vostre, doncs va passar la prova del md5 i a més el hash coincideix.
Doncs deuria ser un problema amb la compressió, no pas de la captura
axis ha escrit: no pateixis,que amb el temps veurem pujades de 20 i 50 mb
Si, tens bona raó peró fins que en aquest pais no tinguem llineas simetriques, lo que ens venen ara es una presa de pel, tot arribará.....