Números Correlatius
Re: Números Correlatius

PD:Quan arribeu al final del catàleg de Lego s'acabarà el joc? 
Petonets by Nerea 

⁂ ŇĻỗvĕ√α ⁂
-
naroatna
- Entrades: 21347
- Membre des de: ds. des. 30, 2006 23:43
- Ubicació: Figueres - Alt Empordà
- Status: Desconnectat
A tots ens n'ha passat alguna i doncs ja veus aquesta darrera imatge que has posat del 5591 és veu perfectament !!sc31 ha escrit: Doncs jo tampoc se que ha passat![]()
Jo el veia be segur. Sempre previsualitzo els meus missatges.
A veure aquest:
N'hem fet passar molts de catàlegs i quan hi ha una "veta" bé l'hem d'aprofitar que trobar alguns números de vegades n'és prou d'entretingutnloveva ha escrit: PD:Quan arribeu al final del catàleg de Lego s'acabarà el joc?

Moltes gràcies!
Després seguirem amb els trens...nloveva ha escrit:PD:Quan arribeu al final del catàleg de Lego s'acabarà el joc?![]()

"Hi ha gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense."

Ho entenc Naro, no em feu gaire cas, ha estat un atac de saturació mental de veure tanta peça de coloraines amb ninots.
y si r5004, el trens son un bon filó també.

Petonets by Nerea 

⁂ ŇĻỗvĕ√α ⁂

"Hi ha gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense."

Sí, perque el cataleg de nuvies ja es va acabarr5004 ha escrit:Després seguirem amb els trens...nloveva ha escrit:PD:Quan arribeu al final del catàleg de Lego s'acabarà el joc?![]()
![]()
![]()
![]()