Salutacions a tothom! Tot just arribo i m'estreno com a usuari.
No es pot començar d'altra manera que agraint _molt_ sincerament la tasca que per aquí tots esteu fent. Quin fotimer de bones produccions que es poden tenir a l'abast gràcies a vosaltres...
Vejam si això ajuda a reflotar un pelet aquest fil. Em crida l'atenció l'esforç de recuperació de material en VHS, perquè durant els darrers dos anys jo també he anat passant emissions que tenia en aquest format, duent-les a DVD. En breu faré una ullada a tot allò que he passat (que tampoc és gran cosa) i la llistaré aquí. Així de memòria, sí puc fer esment d'una emissió del 'Tomb per la vida' íntegre amb en Miquel Calçada com a convidat, tres quarts del mateix amb un 'Tres senyores i un senyor' amb en Quim Monzó, el darrer dels programes 'Tres i l'astròleg' (una gala de despedida que van fer, d'una hora i mitja aproximadament de durada), 9 hores de retalls del 'Persones humanes' (en la seva majoria, comentaris d'autor d'en Monzó, tot i que també s'hi inclou algun programa sencer), o l'obra de teatre 'Els savis de Vilatrista' (bé, més aviat una adaptació a la televisió).
Com dic, tot ho tinc ja en DVD, així que una part de la "feina bruta" ja és resolta. Hi ha dos motius que, de moment, em fan tirar enrere a l'hora de posar-me a ripejar: manca de temps severa (si no és que la cosa canvïi en breu) i prestacions una mica limitades de l'ordinador de cara a gestionar edició de vídeo. Ho provaré no obstant, però sí que voldria posar el material a disposició de tothom. Em trobo al llindar entre els districtes de Sant Martí i Eixample... i ja he detectat que, si més no, podria ser que algú de vosaltres fos susceptible d'una breu trobada per a cedir els DVDs (se'm sent, arakelov?)
Tinc un altre esment per a l'usuàri/a Esmesenda... doncs m'has deixat d'una peça amb algunes de les coses que dius que tens a mà per oferir. Fa anys que cerco la pel.lícula 'L'orgia' d'en Bellmunt, així com l'obra 'L'hostal de la Glòria' (hi ha més cosa sucosa al teu llistat, però si he de fer esment de dues prioritats o desitjos serien aquests dos i per aquest ordre). Quedi, a mode discret, la meva petició il.lusionada per a poder disposar quan sigui possible d'aquestes dues grabacions (i si hi puc donar un cop de mà, disposa).
Tot de moment. Fins ben aviat!
DeusX