Falta de fonts per l'eMule
Falta de fonts per l'eMule
Hola, soc nou en aquest forum i voldria fer-vos un comentari.
He provat de baixar-me algunes series de tv amb l'eMule i no puc fer-ho o em costa molt ja que hi han poques o cap font.
No se si es que no faig be alguna cosa.
Pode-ho ajudar-me?
Salut
Osbalgi
He provat de baixar-me algunes series de tv amb l'eMule i no puc fer-ho o em costa molt ja que hi han poques o cap font.
No se si es que no faig be alguna cosa.
Pode-ho ajudar-me?
Salut
Osbalgi
Re: Falta de fonts per l'eMule
Que es el que te provés de baixar ??
Adéu !
PD: Moc el fil a servei tècnic
Adéu !
PD: Moc el fil a servei tècnic

Em passa amb quasi be totes les que he provat, algunes son:
Teresina S.A,
L'un per l'altre
Salut i peles
Maniàtics
13 anys i un dia
Agencia de viatges
porten dies en l'eMule i molts pocs capitols han començat a baixar, la majoria encara no han fet cap recepció i el la columna de "fuentes" em diu "0".
Salut i gracies per derivar el fil al lloc adient
Osbalgi
Teresina S.A,
L'un per l'altre
Salut i peles
Maniàtics
13 anys i un dia
Agencia de viatges
porten dies en l'eMule i molts pocs capitols han començat a baixar, la majoria encara no han fet cap recepció i el la columna de "fuentes" em diu "0".
Salut i gracies per derivar el fil al lloc adient
Osbalgi
Doncs osbalgi, son sèries que hem penjat fa temps i minoritàries, hauràs de tindre paciència 
Et recomano que:
- Et baixis 1 capítol a la vegada de cada sèrie, la resta en STOP.
Si segueixes sense fonts, crea un fil (per cada sèrie) a Peticions dient per quin capítol vas i demanant fonts.
Adéu !

Et recomano que:
- Et baixis 1 capítol a la vegada de cada sèrie, la resta en STOP.
Si segueixes sense fonts, crea un fil (per cada sèrie) a Peticions dient per quin capítol vas i demanant fonts.
Adéu !

-
- Entrades: 227
- Membre des de: dt. maig 29, 2007 8:04
- Status: Desconnectat
Teresina la tinc jo compartint. Si em dius el teu nick a l'emule et podré ajudar. Sobretot tingues només un capítol descarregant, la resta aturats. Sinó et serà molt difícil descarregar.
Gracies torrecollons:
El meu nick es Osbalgi, el mateix que en aquest forum
Ja he pausat tots els capitols menys un, tant en aquesta serie com en les altres que també intento baixar.
Perdona la meva ignorància però, com es fa això que vols fer d'ajudar-me demanat-me el meu nick?
Salut
Osbalgi
El meu nick es Osbalgi, el mateix que en aquest forum
Ja he pausat tots els capitols menys un, tant en aquesta serie com en les altres que també intento baixar.
Perdona la meva ignorància però, com es fa això que vols fer d'ajudar-me demanat-me el meu nick?
Salut
Osbalgi
-
- Site Admin
- Entrades: 1036
- Membre des de: dj. maig 31, 2007 15:59
- Ubicació: Barcelona
Hola osbalgi
No els hauries de pausar sinó parar. No és el mateix... si els pauses encara tens fonts ocupades, si els pares no.osbalgi ha escrit: Ja he pausat tots els capitols menys un, tant en aquesta serie com en les altres que també intento baixar.
Albert
D'acord, ja els he parat.
Dispense-ho la meva ignorància en aquests temes
Salut
Osbalgi
Dispense-ho la meva ignorància en aquests temes
Salut
Osbalgi
-
Osbalgi, no et trobo a la cua. En tot cas envia'm un missatge des de l'emule si t'apareixo com a font del capítol que descarregues.
Salut!
Salut!
Estic descarregant el capitol 9 de Teresina SA i el nom que m'apareix del usuari es Carlitus.
No se si en l'eMule fas servir el mateix nick que esn aquest forum, en aquest cas no m'apareixes en la llista de descàrregues.
Mentres escribia aquesta resposta ha deixat de descarregar i no m'apareix cap font activa en el llistat
Salut
Osbalgi
No se si en l'eMule fas servir el mateix nick que esn aquest forum, en aquest cas no m'apareixes en la llista de descàrregues.
Mentres escribia aquesta resposta ha deixat de descarregar i no m'apareix cap font activa en el llistat
Salut
Osbalgi
Hola, soc jo altre cop. Em sembla que no he fet pas be el que he dit en la meva resposta anterior. El TERESINA S.A. capitol 9 que he dit el vaig seleccionar desde l'eMule, potser per això no et sortia a la cua, ara he parat aquest i he activat el mateix capitol de totsrucs. M'indica 4 fonts pero encara no ha començat a descarregar en cap moment.
No se si això et pot servir per ajudar-me.
Salut i gracies
Osbalgi
No se si això et pot servir per ajudar-me.
Salut i gracies
Osbalgi
-
Gracies, ja he vist que ha començat a funcionar. Quan ja estigui descarregat què es el que haig de fer? anar reanudant un per un i així s'aniran descarregant?
Perdona però ja he dit que soc força ignorant en aquests temes.
Salut
Osbalgi
Perdona però ja he dit que soc força ignorant en aquests temes.
Salut
Osbalgi
Exacteosbalgi ha escrit:Gracies, ja he vist que ha començat a funcionar. Quan ja estigui descarregat què es el que haig de fer? anar reanudant un per un i així s'aniran descarregant?

Adéu !