Molt bé, és això! Però abans que postegis una nova endevinalla, deixem un parell de dies per si algú s'anima a trobar una explicació de per què surten aquests nombres.conradtgn ha escrit:Es això?
Salut!
Molt bé, és això! Però abans que postegis una nova endevinalla, deixem un parell de dies per si algú s'anima a trobar una explicació de per què surten aquests nombres.conradtgn ha escrit:Es això?
[hide]Doincs em va costar, perquè jo buscava a veure si els nombres pertanyien a una funció... i no vaig pensar en les sèries numèriques fins al final.[/hide]arakelov ha escrit: Molt bé, és això! Però abans que postegis una nova endevinalla, deixem un parell de dies per si algú s'anima a trobar una explicació de per què surten aquests nombres.
Salut!
Ermesenda ha escrit:Sí, m'imagino que les osses també es poden emborratxar. He remenat una mica per Sant Google i es veu que el "madroño" pot emborratxar. Pel que fa a Sant Isidre, no tinc ni la més remota idea de perquè se'l considera un gandul... feia que els altres llauressin per ell?