BEVERLY HILLS
Moderador: Petiso
Re: BEVERLY HILLS
Penjats els 3x14,i del 5x20 al 5x25
Chantaje es una palabra muy fea,yo prefiero… extorsión,la X le da mucha clase
Si, ja m'he adonat. Ara va que se les pela. Moltes gràcies.anluna ha escrit:Davitet, veig que ja descarregues el 5x16 a 40kb/s, no apaguis el emule ni per la nit així descarregaras sense descans. Pensa que jo tinc el emule dedicat a BH i no tinc cua amb lo que si estem els dos conectats no pararas de descarregar.
Salutacions
A mi em sap greu no poder contribuir més, ja que només tinc fins el 3x14. Ara bé, si algú vol algun el 3x14 enrrere, només ho ha de dir. Obviament, els que em descarregui de l'anluna quedaran també compartits per a tothom.
Moltes gràcies a tots!

A veure aixo va per en Davidet i per l'Xdsab
Kins nicks teniu al ruc pq jo no us veig ni a tirus
¬¬'
nomes veig un usuari amb un nom generic
http.emuleprojectetc etc k descarrega de mi el 3x14
es algu de vosaltres?
LLista del k tink kompartit jo
3x14
4x09
del 5x20 al 5x25
del 6x01 al 6x05
Kins nicks teniu al ruc pq jo no us veig ni a tirus
¬¬'
nomes veig un usuari amb un nom generic
http.emuleprojectetc etc k descarrega de mi el 3x14
es algu de vosaltres?
LLista del k tink kompartit jo
3x14
4x09
del 5x20 al 5x25
del 6x01 al 6x05
Hola LoFt,
Ja sé perquè no hem veies, estaba descarregant el 5x18
(tu estás compartint del 5x20 al 5x25)
Ara hem posu amb els que estás compartint
Ja sé perquè no hem veies, estaba descarregant el 5x18

Ara hem posu amb els que estás compartint

Hola a tots!!
Xdsab, veig que ja vas descarregant, ja aniràs informant, per el moment no t'has de preocupar per que continuo compartint de la t4 a la t10.
Davitet, com que ja vas descarregant dels altres, pots o bé descarregar la t4 de mi, o anar més ràpid en la t5 amb una font més, però hauries de dir el teu nom a l'emule, per que jo tampoc et veig descarregant, només tinc a dues persones. Només tinc compartit BH així que no tindràs problemes de cua mentres estigui connectada.
Xdsab, veig que ja vas descarregant, ja aniràs informant, per el moment no t'has de preocupar per que continuo compartint de la t4 a la t10.
Davitet, com que ja vas descarregant dels altres, pots o bé descarregar la t4 de mi, o anar més ràpid en la t5 amb una font més, però hauries de dir el teu nom a l'emule, per que jo tampoc et veig descarregant, només tinc a dues persones. Només tinc compartit BH així que no tindràs problemes de cua mentres estigui connectada.
Al bon dia
Xdsab,ahir et vaig veure una estona pel ruc,ja vaig veure com descarregavas el 5x22 i el 5x23
En Davidet continua desparegut en combat,al menys al meu pc....
Xdsab,ahir et vaig veure una estona pel ruc,ja vaig veure com descarregavas el 5x22 i el 5x23
En Davidet continua desparegut en combat,al menys al meu pc....
Veig que ningú descarrega. Que apegueu el pc?
Aprofiteu ara que som molts compartint i no apague el emule.
Hola Anluna, el vaig apagar perquè dels capítols que hem quedaven no trobava fontsanluna ha escrit:Veig que ningú descarrega. Que apegueu el pc?

Els capítols son: 5x25, 5x27, 5x30
Ostres, doncs creia que tenia possat el nom. Aquest migdia ho miro, ja que ahir no vaig passar per casa meva.
Xdsab, els tinc compartits, els posaré en llançament si et veig. Crec que ho tinc tot, per si de cas no en veus algun, digueu aqui al foro i ho veuré.
No tinc a ningú descarregant.
Davitet, ja diras el teu nom del ruc i com ho portes, si necessites res..
No tinc a ningú descarregant.
Davitet, ja diras el teu nom del ruc i com ho portes, si necessites res..
Un consell, tot i que jo també he estat de les que apagava l'ordinador i bé que ho saben els companys que comparteixen.. si en algun moment no trobava cap font, pasava a algun altre capítol on hi hagués o fins i tot altra temporada. Sé que es recomenable anar per ordre, però ara mateix que hi tan poca gent descarregant aprofiteu per anar avançant.
Vega, el meu nom a l'emule es el meu mateix nick. Jo diria que ho tinc possat correctament.
I, com a interessar-me (tot i que també aplico el sistema d’anar descarregant el que sigui que tingui fonts), són el capítols 3x14 en endavant.
Moltes gràcies a tothom. Sou fantàstics.
I, com a interessar-me (tot i que també aplico el sistema d’anar descarregant el que sigui que tingui fonts), són el capítols 3x14 en endavant.
Hola Davitet, aquesta tarda t'he vist i ja et tinc com amic, tot i que ara no et veig. Per que no et poses a descarregar la t4 de mi? i ja vas descarregant les altres dels demés (no recordo bé que he vist que descarregaves, és només un consell) així només aniries una temporada per endevant per anar avançant. Ja vaig comentar que comparteixo de la 4 a la 10. Amb la 3 no et puc ajudar però de la 4 en endevant el que vulguis.Davitet ha escrit:Vega, el meu nom a l'emule es el meu mateix nick. Jo diria que ho tinc possat correctament.
Xurrixic com ho portes???? no et veig fa uns dies.
Ara que no estic descarregant res (bé, només de descarrega directa) no tinc l'ordinador tot el dia encés, i l'aniré apagant per les nits, però mentre necessiteu ajuda seguiré compartint, sé que no soc una font 24 hores, però en el que pugui us ajudaré i seguiré mirant el foro.
Ara que no estic descarregant res (bé, només de descarrega directa) no tinc l'ordinador tot el dia encés, i l'aniré apagant per les nits, però mentre necessiteu ajuda seguiré compartint, sé que no soc una font 24 hores, però en el que pugui us ajudaré i seguiré mirant el foro.
Si kuan jo descarregava la serie hagues trobat tantes fonts...otro gallo hubiera cantado
hem feu enveja,jo k descarregava un capitul cada 5 i 6 dies,i mes i tot !...cada semana o 10 dies
Per sort vaig trobar gent k hem va ajudar,pok a pok pero la paciencia es la mare de la ciencia
Aixi k aprofiteu pajarus!
aneu per ordre o per desordre,pero aprofiteu!
A cuidar.se
Xdsab,ets l'unik a ki veig,ja aniras demanant,ok?
hem feu enveja,jo k descarregava un capitul cada 5 i 6 dies,i mes i tot !...cada semana o 10 dies

Per sort vaig trobar gent k hem va ajudar,pok a pok pero la paciencia es la mare de la ciencia
Aixi k aprofiteu pajarus!
aneu per ordre o per desordre,pero aprofiteu!
A cuidar.se
Xdsab,ets l'unik a ki veig,ja aniras demanant,ok?