Canviar l'eMule

Per resoldre dubtes de caire tècnic, relacionades o no amb el món del ripeig.

Moderadors: Petiso, Ayu

Respon

Què useu?

Dreamule
0
No hi ha cap vot
eMule
8
50%
Lphant
1
6%
Mephisto
0
No hi ha cap vot
mldonkey
0
No hi ha cap vot
MorphXT
2
13%
ScarAngel
4
25%
Shareaza
0
No hi ha cap vot
Stullemule
1
6%
Xtreme
0
No hi ha cap vot

Vots totals: 16

Autor del tema
dd223344
Entrades: 95
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 19:43
Status: Desconnectat

Canviar l'eMule

Entrada Autor: dd223344 » dv. maig 21, 2010 16:25

Ja fa setmanes que em ronda pel cap si canviar d'eMule. El fet és que he anat mirant i veig que el MorphXT m'estalviaria haver d'anar obrint ports i tindria bastantes millores en velocitat de descàrrega. Però m'inquieta el canvi perquè estic molt familiaritzat amb l'eMule, i no tinc massa clar si el MorphXT tindria la mateixa seguretat i fiabilitat que l'eMule original (encara el vanegen el MorphXT d'alguns servidors?). També dubto de si notaré gaire l'augment de velocitat de descàrrega. :?
Estic fet un embolic... Però és que descarregar els capítols de V en HD em desespera. :roll:

P.D: també no sé si és bo abandonar l'eMule original per un mod, em sento com si "traís" el creadors original del programa.
P.D2: Shareaza també m'ha atret, però encara hi confio menys, no sé, em dóna una imatge massa similar al Kazaa.

“We do not forgive. We do not forget. We are everywhere and we are nowhere. We cannot be found. We cannot be fought. We cannot be counted. We cannot be named.”
We are Anonymous.

Oliana
Entrades: 4378
Membre des de: dv. jul. 13, 2007 12:35
Ubicació: Algún lloc d'aquí o d'allà...

Re: Canviar l'eMule

Entrada Autor: Oliana » dv. maig 21, 2010 16:53

dd223344 ha escrit:Però és que descarregar els capítols de V en HD em desespera. :roll:
Et desesperen 1,3 Gb? Si 1,3 Gb és menys del que ocupa de mitjana qualsevol pel·lícula d'aquí TotsRucs :roll:
I tenir-ho en HD no té preu :wink:
En el cas de V, l'episodi 1x05, l'estic baixant des d'un ordinador, i ja va pel 60% en 3,5 hores :P

Per cert, jo utilitzo Stullemule i Scarangel depenent del PC que faig servir. I tots 2, a l'igual que el MorphXT, estan autoritzats per l'emule oficial, i hi mantenen el codi bàsic.

Salut!

spk2010
Entrades: 3515
Membre des de: dv. gen. 19, 2007 12:20
Ubicació: Baix Montseny

Entrada Autor: spk2010 » dv. maig 21, 2010 17:12

Jo utilitzo l'aMule per a baixar els episodis de "V" (també en HD), i em tarden una mitjana de 8 hores a completar-se.

També faig servir ScarAngel, i en quant a les baixades no he notat diferencia entre el MOD i l'original.

Adéu!!
[table][td]RSS amb les notícies de TotsRucs[/td][/table]

Autor del tema
dd223344

Entrada Autor: dd223344 » dv. maig 21, 2010 17:32

Oliana ha escrit:
dd223344 ha escrit:Però és que descarregar els capítols de V en HD em desespera. :roll:
Et desesperen 1,3 Gb? Si 1,3 Gb és menys del que ocupa de mitjana qualsevol pel·lícula d'aquí TotsRucs :roll:
I tenir-ho en HD no té preu :wink:
En el cas de V, l'episodi 1x05, l'estic baixant des d'un ordinador, i ja va pel 60% en 3,5 hores :P
Salut!
Per una peli puc esperar els dies que faci falta si és el cas, però els capítols de V no puc tardar més d'una setmana en tenir-lo descarregar si no no puc seguir el fil. :mrgreen: Tampoc tinc queixa, el SuperRuc aquell és fantàstic. :P
spk2010 ha escrit:Jo utilitzo l'aMule per a baixar els episodis de "V" (també en HD), i em tarden una mitjana de 8 hores a completar-se.

També faig servir ScarAngel, i en quant a les baixades no he notat diferencia entre el MOD i l'original.

Adéu!!
Així que no notes diferència. :S
“We do not forgive. We do not forget. We are everywhere and we are nowhere. We cannot be found. We cannot be fought. We cannot be counted. We cannot be named.”
We are Anonymous.

axis
Entrades: 4273
Membre des de: dl. oct. 08, 2007 23:06

Entrada Autor: axis » dv. maig 21, 2010 19:45

si no et satisfa l'emule oficial i no fas llançaments et recomano de totes totes l'scarangel,basat en xtreme i superequilibrat,molt flexible i rapid per baixar,nomes li cal fer una configuracio adient ja que porta mes opcions que l'emule oficial pero un cop fetes es un maquinorro

jo faig servir ara mateix el stullemule i tampoc va gens malament,aquest mati l'episodi 1x05 de V me la baixat en poc mes de 2 hores (el de 562 mb)

tampoc oblidis de engegar la xarxa kad facis servir l'emule que sigui,t'ajudara molt

Autor del tema
dd223344

Entrada Autor: dd223344 » ds. maig 22, 2010 11:44

Pel que he anat llegint, veig que tampoc és massa gran la diferència entre l'original i els mods.
També he comprovat que tal com heu anat dient, els capítols de V es descarreguen en unes hores (a mi també crec que en uns 8). Això del SuperRuc de debò que és genial.

Una última pregunta, això de Kad arribarà algun dia a ser "autònom"? Ho dic perquè vaig estar llegint que l'autor de l'eMule ja anava deixant de banda la connexió per servidors i començava a apostar més per Kad. Què en sabeu?
We are Anonymous.

axis

Entrada Autor: axis » ds. maig 22, 2010 11:56

dd223344 ha escrit:Una última pregunta, això de Kad arribarà algun dia a ser "autònom"? Ho dic perquè vaig estar llegint que l'autor de l'eMule ja anava deixant de banda la connexió per servidors i començava a apostar més per Kad. Què en sabeu?
pots posar la ma al foc que si,es mes el desenvolupament general del p2p s'encamina cap a la encriptacio total de ip i arxius on tots serem completament invisibles,es a dir,ningu podra saber mai qui ets o que fas ja que no et veura

encara esta una mica verd tot aixo pero arribara,l'unic que s'haura de fer es fer programes de codi tancat per tal que "els de sempre" no l'obrin i investiguin el tema d'encriptat o sino anem malament,pensa que l'emule es de codi obert i encara que posin ofuscacio es pot entrar i veure com funciona per anul-lar-lo

spk2010
Entrades: 3515
Membre des de: dv. gen. 19, 2007 12:20
Ubicació: Baix Montseny

Entrada Autor: spk2010 » ds. maig 22, 2010 13:07

dd223344 ha escrit:... els capítols de V es descarreguen en unes hores (a mi també crec que en uns 8).
jeje :mrgreen: ... vols dir unes 8 hores, oi?
[table][td]RSS amb les notícies de TotsRucs[/td][/table]

Autor del tema
dd223344

Entrada Autor: dd223344 » ds. maig 22, 2010 15:22

axis ha escrit:
dd223344 ha escrit:Una última pregunta, això de Kad arribarà algun dia a ser "autònom"? Ho dic perquè vaig estar llegint que l'autor de l'eMule ja anava deixant de banda la connexió per servidors i començava a apostar més per Kad. Què en sabeu?
pots posar la ma al foc que si,es mes el desenvolupament general del p2p s'encamina cap a la encriptacio total de ip i arxius on tots serem completament invisibles,es a dir,ningu podra saber mai qui ets o que fas ja que no et veura

encara esta una mica verd tot aixo pero arribara,l'unic que s'haura de fer es fer programes de codi tancat per tal que "els de sempre" no l'obrin i investiguin el tema d'encriptat o sino anem malament,pensa que l'emule es de codi obert i encara que posin ofuscacio es pot entrar i veure com funciona per anul-lar-lo
Ui... això de codi tancat no sé a què et deus referir. Si et refereixes a que no sigui programari lliure, llavors no estic gens d'acord, qualsevol programari privatiu ha pogut ser rebentat per molt que el codi fos tancat. Només als països que han acceptat el penós sistema de patents (com als EUA) han pogut posar-hi traves legals a que es rebentessin els programes, però només això, han posat traves legals però no tècniques. Els programes se segueixen rebentant tècnicament per molt que es tanqui.
Que aconsegueixen desactivar la ofuscació de l'eMule? Doncs es millora. Que te la tornen a desactivar? Doncs acabarà sortint alguna idea que la torni a millorar. I així s'anirà fent, perquè un cop veus els beneficis de compartir, ja no hi ha aturador possible. Vam passar del WinMX al Kazaa, i amb l'eMule vam compaginar-ho amb uTorrent i MiPony (abans amb el JDownloader). La clau és anar millorant i no estancar-se.

spk2010 ha escrit:
dd223344 ha escrit:... els capítols de V es descarreguen en unes hores (a mi també crec que en uns 8).
jeje :mrgreen: ... vols dir unes 8 hores, oi?
Sí sí, aquella mateixa nit s'havia acabat de baixar. Em sembla que a la pròxima serà qüestió de posar a descarregar de bon matí i així cap al vespre ja el tindria.
We are Anonymous.

axis

Entrada Autor: axis » ds. maig 22, 2010 15:33

em sembla que no ho has entes,vull dir codi tancat per a que ningu "dels que ja savem" mangonee per descubrir com va i que continuin fent-nos la vida impossible,pero a l'hora pot ser un programa freeware (lliure) per a tothom

al final em penso que l'emule (com d'altres programes) anira a parar als experiments que van fer amb el programa Thor de ip-t transversal que es totalment invisible cap a els proveidors,filtres que ens posin i d'altres voltors que volen pel damunt dels nostres caps

pero com et dic,ja hi han programes aixi pero encara els han de polir,temps al temps

Autor del tema
dd223344

Entrada Autor: dd223344 » ds. maig 22, 2010 19:41

axis ha escrit:em sembla que no ho has entes,vull dir codi tancat per a que ningu "dels que ja savem" mangonee per descubrir com va i que continuin fent-nos la vida impossible,pero a l'hora pot ser un programa freeware (lliure) per a tothom

al final em penso que l'emule (com d'altres programes) anira a parar als experiments que van fer amb el programa Thor de ip-t transversal que es totalment invisible cap a els proveidors,filtres que ens posin i d'altres voltors que volen pel damunt dels nostres caps

pero com et dic,ja hi han programes aixi pero encara els han de polir,temps al temps
Jo des que vaig veient com rebenten contrasenyes amb les targetes gràfiques que ja no sé no anirem a parar... :mrgreen:
We are Anonymous.

javinglish
Entrades: 3075
Membre des de: dt. abr. 10, 2007 19:28
Ubicació: a l'extranger

Entrada Autor: javinglish » dc. juny 02, 2010 21:38

Primer feia servir el MorphXT i m'anava molt be.

Per compatibilitat amb el SR vaig canviar al que tinc ara, el ScarAngel i també em va de maravella.

Suposo que si es tenen configurats el millor possible i comparteixes tot el que puguis, al cap i a la fi tots funcionen be.

Respon