[Projecte] Minisèrie - Ull per ull

Per parlar dels projectes presents i futurs de TotsRucs

Moderadors: xordi, Ripejadors

Autor del tema
Messi20
Entrades: 2263
Membre des de: dt. gen. 22, 2008 17:34
Status: Desconnectat

Re: [Projecte] Minisèrie - Ull per ull

Entrada Autor: Messi20 » dj. abr. 29, 2010 19:28

Oliana ha escrit:
Messi20 ha escrit:Suplents per la versió XviD???

Suplents petr SD i HD720p???

a10!
Bé, més que res, que la versió Xvid i la versió SD és el mateix... :mrgreen:
s'ha colat :P

Imatge

Autor del tema
Messi20

Entrada Autor: Messi20 » ds. maig 01, 2010 16:27

naroatna, ara mateix he demuxat les dos parts, la segona la tinc sense errors, però la primera part al minut 00:07:58.720 tinc un petit tall als dos àudios tan en català com l'àudio d'escripció, el vídeo el tinc correcte mira avere si va ser culpa seva o va ser la grabadora.

Diga'm algo, si fós error meu, si vols em podries passar l'àudio, això ja com vulguis.

Gràcies, a10!
Imatge

naroatna
Entrades: 21327
Membre des de: ds. des. 30, 2006 23:43
Ubicació: Figueres - Alt Empordà

Entrada Autor: naroatna » ds. maig 01, 2010 18:44

Messi20 ha escrit:naroatna, ara mateix he demuxat les dos parts, la segona la tinc sense errors, però la primera part al minut 00:07:58.720 tinc un petit tall als dos àudios tan en català com l'àudio d'escripció, el vídeo el tinc correcte mira avere si va ser culpa seva o va ser la grabadora.

Diga'm algo, si fós error meu, si vols em podries passar l'àudio, això ja com vulguis.

Gràcies, a10!
Hola !

Doncs he demuxat i ho veig tot bé, el que passa és que els capsigranys de tv3 han tallat per publicitat no entre les dues parts, sinó una mica abans d'acabar la primera i llavors han empalmat la segona. Jo entenc que la primera part s'acaba en el moment que marxen tot emportant-se la noia segrestada i és veu la porta que tanca i se sent el cataplassss, tot seguit passa a un altre seqüència, amb la noia en primer pla dins del cotxe, surten de cop els logos de que s'emet amb subtítols i amb AD i seguidament també els crèdits.

Et pujaré a intercanvi del SR3 els dos àudios mp2 (català i audiodescripció en català) però a on els vols tallats, després del "cataplassss" de la porta que tanquen? o tallats just a la publi d'abans d'acabar la primera part? O com que el tall el tens al principi doncs fins a la primera publi? No ho sé, el que tu vegis que et va millor. :wink:

Fins aviat !
Imatge

Moltes gràcies!

Autor del tema
Messi20

Entrada Autor: Messi20 » dl. maig 03, 2010 9:49

Val ja he trobat el lloc on pasa de la primera part a la segona part, però clar tenim un problema, ami el EPGplus em va gravar les dues parts per separat, llavors la primera part la tinc tallada pel mig.

Fem una cosa si no et saps greu, jo com que a la primera part i tinc un petit tall al àudio i la segona part la tinc perfecte, fes tu la primera part i jo la segona. Perquè si em passes els àudios serà un merder, perquè apart he de "ajuntar" dos vídeos, per tindre la primera part, i no quedarà bé.

Crec que el més fàcil seria això, tu la primera part i jo la segona. Que et sembla?

Gràcies, a10!
Imatge

Autor del tema
Messi20

Entrada Autor: Messi20 » dl. maig 03, 2010 9:50

Oliana, com tens la gravació??

a10!
Imatge

naroatna

Entrada Autor: naroatna » dl. maig 03, 2010 10:19

Messi20 ha escrit:Val ja he trobat el lloc on pasa de la primera part a la segona part, però clar tenim un problema, ami el EPGplus em va gravar les dues parts per separat, llavors la primera part la tinc tallada pel mig.

Fem una cosa si no et saps greu, jo com que a la primera part i tinc un petit tall al àudio i la segona part la tinc perfecte, fes tu la primera part i jo la segona. Perquè si em passes els àudios serà un merder, perquè apart he de "ajuntar" dos vídeos, per tindre la primera part, i no quedarà bé.

Crec que el més fàcil seria això, tu la primera part i jo la segona. Que et sembla?

Gràcies, a10!
D'acord. :wink:

Em passaràs les dades del teu ripeig per fe-los iguals?

Fins aviat !
Imatge

Moltes gràcies!

Autor del tema
Messi20

Entrada Autor: Messi20 » dl. maig 03, 2010 10:22

naroatna ha escrit:
Messi20 ha escrit:Val ja he trobat el lloc on pasa de la primera part a la segona part, però clar tenim un problema, ami el EPGplus em va gravar les dues parts per separat, llavors la primera part la tinc tallada pel mig.

Gràcies, a10!
D'acord. :wink:

Em passaràs les dades del teu ripeig per fe-los iguals?

Fins aviat !
Perfecte, quan tingui una estona, t'ho faig saber :wink:

a10!
Imatge

Oliana
Entrades: 4378
Membre des de: dv. jul. 13, 2007 12:35
Ubicació: Algún lloc d'aquí o d'allà...

Entrada Autor: Oliana » dl. maig 03, 2010 10:46

Messi20 ha escrit:Oliana, com tens la gravació??

a10!
ja vaig dir que fins dilluns no podria comprobar res perquè estava fora el cap de setmana. Ara miro com la tinc... dóna'm mitja hora i responc. :P

Oliana

Entrada Autor: Oliana » dl. maig 03, 2010 11:44

Bé, el primer episodi el tinc OK, i el segon el tinc també OK, però el 3HD va deixar d'emetre els segons finals, per incloure uns banners de "Canal en proves". Així que la captura dels segon és inservible. Coi de canal, sempre estan fent de les seves!

Si voleu l'àudio del primer (o que el ripegi a XviD 704x396), m'ho dieu. encara que penso que és molt millor que els dos episodis estiguin ripejats del mateix canal, per unificar.

Salutacions!

EDITO: El 3HD no emet ni subtítols ni àudio-descripció)

Petiso
Site Admin
Site Admin
Entrades: 16309
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13

Entrada Autor: Petiso » dl. maig 03, 2010 11:48

Oliana ha escrit:Bé, el primer episodi el tinc OK, i el segon el tinc també OK, però el 3HD va deixar d'emetre els segons finals, per incloure uns banners de "Canal en proves". Així que la captura dels segon és inservible. Coi de canal, sempre estan fent de les seves!
:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

Que fuerte .......
Imatge Imatge

Autor del tema
Messi20

Entrada Autor: Messi20 » dl. maig 03, 2010 11:53

naroatna, sinó m'equiboco aquest és el frame on comença la segona part, oi?

Imatge

a10!
Imatge

Autor del tema
Messi20

Entrada Autor: Messi20 » dl. maig 03, 2010 11:54

Oliana ha escrit:Bé, el primer episodi el tinc OK, i el segon el tinc també OK, però el 3HD va deixar d'emetre els segons finals, per incloure uns banners de "Canal en proves". Així que la captura dels segon és inservible. Coi de canal, sempre estan fent de les seves!

Si voleu l'àudio del primer (o que el ripegi a XviD 704x396), m'ho dieu. encara que penso que és molt millor que els dos episodis estiguin ripejats del mateix canal, per unificar.

Salutacions!

EDITO: El 3HD no emet ni subtítols ni àudio-descripció)
Doncs quina p*****! Que hi farem!

En principi, la naroatna ripeja la primera part i jo la segona. Guarda els àudio per si de cas.

a10!
Imatge

naroatna

Entrada Autor: naroatna » dl. maig 03, 2010 16:35

Messi20 ha escrit:naroatna, sinó m'equiboco aquest és el frame on comença la segona part, oi?

Imatge

a10!
Doncs efectivament, per a mi també seria aquest mateix.

Fins aviat !
Imatge

Moltes gràcies!

Oliana

Entrada Autor: Oliana » dl. maig 03, 2010 20:59

Jo també la tinc :P
[hide]Imatge[/hide]