BEVERLY HILLS
Moderador: Petiso
Re: BEVERLY HILLS
Gràcies, és que la t3 la tinc en castellà. Prefereixo completar tot el que no tinc abans que repetir una temporada que ja tinc, però gràcies pel consell.
Intento anar ordenadament, tinc completat fins a 6x12.
De la t7, descarrego per que és on trobo a Anluna i vaig avançant. Així no estic tant de temps.
Gràcies Loft, ja estic descarregant 6x13 de tu.
Gràcies a tots!!
Intento anar ordenadament, tinc completat fins a 6x12.
De la t7, descarrego per que és on trobo a Anluna i vaig avançant. Així no estic tant de temps.
Gràcies Loft, ja estic descarregant 6x13 de tu.
Gràcies a tots!!
Vega penjats fins al 6x20

Chantaje es una palabra muy fea,yo prefiero… extorsión,la X le da mucha clase
Gràcies!!!!LoFt ha escrit:Vega penjats fins al 6x20
Completat fins a 6x14 i descarregant 6x15!!
Gràcies a tots, de la t7 ja només em queda de 7x03 a 7x07!
Vega, jo els capituls 7x03 al 7x07 els tinc compartits desde fa molt temps, no els veus compartits??Vega ha escrit:Gràcies!!!!LoFt ha escrit:Vega penjats fins al 6x20
Completat fins a 6x14 i descarregant 6x15!!
Gràcies a tots, de la t7 ja només em queda de 7x03 a 7x07!
Ara et veig descarregant el 8x02.
Tu demana si hi ha algun que no vegis compartit.
salutacions.
Si Anlu, no et preocupis, la t7 ja està completada.
He começat amb t8 per que és on et veia.
Però si poguessis m'aniria bé si pots canviar algun de la t7 que tinguessis a compartir per algun de la t6.
De la t6 completat fins a 6x17.
Ara mateix no puc veure la Naro, ho deixaré a veure si la troba l'emule tot sol per que marxo ja.
Gràcies a tots!!
Però si poguessis m'aniria bé si pots canviar algun de la t7 que tinguessis a compartir per algun de la t6.
Ara mateix no puc veure la Naro, ho deixaré a veure si la troba l'emule tot sol per que marxo ja.
Gràcies a tots!!
Compartits: 6x17 al 6x20, 6x25-6x32.Vega ha escrit:Si Anlu, no et preocupis, la t7 ja està completada.
Gràcies a tots!!
Avisa'm quan els tinguis i et penjo els que falten de la 6ª.
Salutacions.
Xurrixic fa varias hores k et tink descarregant el 5x28
kins capituls mes et fan falta?
Vega no et veig en cua,has descarregat els capituls k tenia penjats?
Digam k et fa falta i t'ho mirare de penjar
LoFt ha escrit:Vega no et veig en cua,has descarregat els capituls k tenia penjats?
Si, es que no sé que passa que sempre acabo perdent a algú. No puc descarregar de tots sempre tot i que compartiu.
Em queda 6x32 (descarregant) 6x21, 6x22 i 6x23.
Anluna em vas dir que t'avisés també, només em queden uns 20min del 6x32 si poguessis penjar també els que que em falten em faries un gran favor. Gràcies!
Gràcies a tots!!!!
Bona nit a tots! Després d'un temps sense poder entrar al forum (tema feina i examens), ja torno a correr per aqui! Bés Loft, a mi em falta...LoFt ha escrit:Xurrixic fa varias hores k et tink descarregant el 5x28
T2: capitols 6, 9, 23 i 26
T4: capitols 3, 5, 9, 20 i 22
T5: capitols 5, 17, 22 i 30
I aviat em posaré amb la T6. Els de la T2 i T4 ja els vaig demanar fa un temps, però sembla que ningú els ha pogut penjar! Jo segueixo compartin-ho tot.
Apa doncs, passiubé i salut!
Bon dia
2x06,2x09,2x23,2x26,6x21,6x22 i 6x23 penjats !
Salut
2x06,2x09,2x23,2x26,6x21,6x22 i 6x23 penjats !
Salut
Xurrixic ja estan penjats els que et faltaven de la t4, alguns no els compartia i no havia vist que els demanesis.xurrixic ha escrit:Bona nit a tots! Després d'un temps sense poder entrar al forum (tema feina i examens), ja torno a correr per aqui! Bés Loft, a mi em falta...LoFt ha escrit:Xurrixic fa varias hores k et tink descarregant el 5x28
T2: capitols 6, 9, 23 i 26
T4: capitols 3, 5, 9, 20 i 22
T5: capitols 5, 17, 22 i 30
I aviat em posaré amb la T6. Els de la T2 i T4 ja els vaig demanar fa un temps, però sembla que ningú els ha pogut penjar! Jo segueixo compartin-ho tot.
Apa doncs, passiubé i salut!
La t5 la tinc tota compartida.
Mercia tots!! Ja tinc el tema molt millor! Dels que vaig comentar que em faltaven, ja en tinc 5 de descarregats! Sou uns cracks!
Ara a per la 6!
Ara a per la 6!
xurrixic ha escrit:Mercia tots!! Ja tinc el tema molt millor! Dels que vaig comentar que em faltaven, ja en tinc 5 de descarregats! Sou uns cracks!
Ara a per la 6!
Mestre,el k et falta es tot de la t6 en endavant?
kins concretament i et podre ajudar
Vega veig k descarregas de mi el ultim k hem vas demanar,el 6x23,k mes et fa falta?