BEVERLY HILLS
Moderador: Petiso
Re: BEVERLY HILLS
Si la Vega i tota akesta colla k van mes enrere actualitzessin el k necessiten baixarian moltes mes coses,jo me passat 2 dies casi 3 sense practicament ningu descarregant
Ara hi han moltes mes fonts per descarregar
Mestres,vosaltres sabreu el k feu,esta a la vostra ma acabar la serie,l'Anlu en te la proba de fa ben poket
Clar no espereu k els episodis se us coloquin sols a la pantalla de descarrega del ruc,aixo es evident
A pasar.ho beeeeeee
Per cert,ja no tink la prioritat lliure,ja esta otorgada a la uku k ha estat mes llesta k vosaltres i ha arribat abans.....pero tink molt poka kua,aprofiteu
Uku k et keda desde el k hem tivas en endavant?
Ara hi han moltes mes fonts per descarregar
Mestres,vosaltres sabreu el k feu,esta a la vostra ma acabar la serie,l'Anlu en te la proba de fa ben poket
Clar no espereu k els episodis se us coloquin sols a la pantalla de descarrega del ruc,aixo es evident
A pasar.ho beeeeeee
Per cert,ja no tink la prioritat lliure,ja esta otorgada a la uku k ha estat mes llesta k vosaltres i ha arribat abans.....pero tink molt poka kua,aprofiteu
Uku k et keda desde el k hem tivas en endavant?
Chantaje es una palabra muy fea,yo prefiero… extorsión,la X le da mucha clase
Felicitats Anluna!!!
Jo vaig per 5x17 (descarregant ara d'axis). I vaig descarregant algun de més endevant de t6 o t7 d'Anluna i algú altre de vegades per anar avançant.
Gràcies axis, ha anat molt bé, ahir vaig deixar uns quants seguits per descarregar pensant que aniria tot seguit i bé, però quan vaig tornar no us podia veure i el vaig deixar descansar unes hores, però si continua igual de bé, el tornaré a deixar descarregant tot el que pugui.
Loft, a mi m'aniria també molt bé ajuda. No sé ben bé que comparteixes ara, però si pots algun de la t6 o t7 ho agariria. De t5 de moment crec que aniré molt bé amb axis si continua compartint una temporada. Sinò digues que tens compartit i ho posaré a descarregar.
Gràcies!!!
Jo vaig per 5x17 (descarregant ara d'axis). I vaig descarregant algun de més endevant de t6 o t7 d'Anluna i algú altre de vegades per anar avançant.
Gràcies axis, ha anat molt bé, ahir vaig deixar uns quants seguits per descarregar pensant que aniria tot seguit i bé, però quan vaig tornar no us podia veure i el vaig deixar descansar unes hores, però si continua igual de bé, el tornaré a deixar descarregant tot el que pugui.
Loft, a mi m'aniria també molt bé ajuda. No sé ben bé que comparteixes ara, però si pots algun de la t6 o t7 ho agariria. De t5 de moment crec que aniré molt bé amb axis si continua compartint una temporada. Sinò digues que tens compartit i ho posaré a descarregar.
Gràcies!!!
cony,no em creureu pero dos dies seguits pujant-li a la vega ...i sense que desaparegui!!!
a veure,tinc la 5t compartint,la 9t i la 10t,quan acabis la 5t en parlem,pero en tot cas ves dient de com tens el tema un cop acabada la 5t

a veure,tinc la 5t compartint,la 9t i la 10t,quan acabis la 5t en parlem,pero en tot cas ves dient de com tens el tema un cop acabada la 5t
Vega crec k el k hauriem de fer es k tu diguessis kins et faltan per liquidar la t5 i entre tots la liquidas,millor k anar descarregant capituls d'aki i d'alla
aki tens el k jo tink
5x11
7x24,7x25
8x08,8x27
10x10,10x11,10x12
et veia fa pok en el 8x08
voste dirá....

aki tens el k jo tink
5x11
7x24,7x25
8x08,8x27
10x10,10x11,10x12
et veia fa pok en el 8x08
voste dirá....

Loft, jo per mi m'aniria millor anar per ordre, però ho deia per no marejar. Però millor, així no hauré de demanar més tard capítols en concret.
Vaig ara per 5x18, fins quí tot.
Si he posat el 8x08 per que sabia que el comparties i tenies poca cua, només per això.
però si comparteixes de la t5 millor que millor.
Gràcies per l'interés Loft!
axissss va molt bé això, descarregant 5x18 a 23'70kb/s! Gràcies!
Si he posat el 8x08 per que sabia que el comparties i tenies poca cua, només per això.
Vega ha escrit:Loft, jo per mi m'aniria millor anar per ordre, però ho deia per no marejar. Però millor, així no hauré de demanar més tard capítols en concret.
5x19,5x20,5x21 i 5x22 penjats i esperante

ara estic ajudant a un amic i per aixo baixa nomes a 23-25 kb/s,un cop acabi d'ajudar-lo en tindras els 50 kb/s que tinc asignats a l'slot d'amicVega ha escrit:axissss va molt bé això, descarregant 5x18 a 23'70kb/s! Gràcies!
Completat fins a 5x20, deixo per descarregar 5x21,5x22 i 5x23. Espero q no passi res i descarreguin bé. Quan torni ja informo de com va tot.
Moltes gràcies!!
Moltes gràcies!!
axis, completat fins a 5x24!!!!!
L'apagaré unes hores que porto tres dies sense reiniciar. Però noooo desapareixo, demà al matí el torno a connectar, please no em treguis l'slot, que aquest ritme puc acabar la t5 en no res.
Loft, pots canviar els que comparties de t5 per alguns a partir de 5x25 quan et vagi bé??? Gràcies!!
L'apagaré unes hores que porto tres dies sense reiniciar. Però noooo desapareixo, demà al matí el torno a connectar, please no em treguis l'slot, que aquest ritme puc acabar la t5 en no res.
Loft, pots canviar els que comparties de t5 per alguns a partir de 5x25 quan et vagi bé??? Gràcies!!
i l'acabaries abans si no aturesis el pc,jo fa 9 anys que ja vaig treure l'opcio d'apagar al windows,pero no pateixis,l'slot "gordo i directe" nomes el tens tu ara i compartint fins al 5x32 de moment 

Uku,10x16 10x17 i 10x18 penjadets per tu
K et falta de akests fins al final de temporada?

K et falta de akests fins al final de temporada?
a veure,encara que no em creieu des de l'emule puc controlar moltes coses,exemple:
ahir podia veure com a vega (apart de mi) li ajudava una altra font poderosa que ensumo que era la de anluna,avui aquesta ajuda ja no existeix per la cual cosa "el mort" m'ho estic carregant jo tot solet
pregunta:
anluna ¿m'has fet "el salt"?¿ha passat algo que jo hagi de saber?
dic aixo per que no puc eternitzar la pujada jo tot sol amb aquesta serie i si m'ajudeu millor per vega i per mi
ahir podia veure com a vega (apart de mi) li ajudava una altra font poderosa que ensumo que era la de anluna,avui aquesta ajuda ja no existeix per la cual cosa "el mort" m'ho estic carregant jo tot solet
pregunta:
anluna ¿m'has fet "el salt"?¿ha passat algo que jo hagi de saber?
dic aixo per que no puc eternitzar la pujada jo tot sol amb aquesta serie i si m'ajudeu millor per vega i per mi
axis, Anluna no comparteix t5, ara mateix et tinc a ti solet, per que Xurrixic va descarregant el que jo descarrego de tu,així que en aquests últims només et tinc a tu.
D'ella estic descarregant de la t7 que si la veig, per anar avançant una mica i en tinc la meitat.De la t6 també tinc 4 capítols d'ella. Ja m'en faig càrrec de que no estaras tota la vida, per això intento anar descarregant d'on puc, però dins d'un ordre.
Ara deixaré, 5x29 (descarregant), 5x28, 5x31 i 5x32, i ja hauré acabat amb la t5. Quan torni si tot esta completat començaré amb la t6 a partir de 6x04.
Gràcies per l'ajuda!!!
D'ella estic descarregant de la t7 que si la veig, per anar avançant una mica i en tinc la meitat.De la t6 també tinc 4 capítols d'ella. Ja m'en faig càrrec de que no estaras tota la vida, per això intento anar descarregant d'on puc, però dins d'un ordre.
Ara deixaré, 5x29 (descarregant), 5x28, 5x31 i 5x32, i ja hauré acabat amb la t5. Quan torni si tot esta completat començaré amb la t6 a partir de 6x04.
Gràcies per l'ajuda!!!