M'interesarien la temporada 2,3,4,5 i 6 ja que la primera tinc gairebé tots els episodis.
Grácies per adelantat

Moderador: Petiso
Espero que aixi sigui. Grácies per respondre tant aviat!!axis ha escrit:doncs jo la tinc gairabe tota,pero et dic que el mateix que a tots,mentres no tingui el wimax al pc principal no et puc fer gran servei,segur que algun company ho posara a compartir
Hola Nightsirk,Nightsirk ha escrit:Doncs això, que si podieu posar més fonts per la série Dawson's Creek que gairebé no hi ha cap episodi amb fonts.
M'interesarien la temporada 2,3,4,5 i 6 ja que la primera tinc gairebé tots els episodis.
Grácies per adelantat
Espero que aixi sigui. Grácies per respondre tant aviat!!axis ha escrit:doncs jo la tinc gairabe tota,pero et dic que el mateix que a tots,mentres no tingui el wimax al pc principal no et puc fer gran servei,segur que algun company ho posara a compartir
Petiso ha escrit:Passa't per aquí: http://forum.totsrucs.cat/viewtopic.php?f=34&t=6429 i revisa si tens ID alta o baixa i com tens configurat l'emule.
Adéu !
No és una opció... La diferència entre tenir ID alta o baixa és tenir els ports del router oberts o tancats.Nightsirk ha escrit:Ja m'hi he passat, però no puc canviar això de la ID alta o baixa, no tinc aquesta opció![]()
Doncs si, em surt amb una bena als ulls U.Uarakelov ha escrit:No és una opció... La diferència entre tenir ID alta o baixa és tenir els ports del router oberts o tancats.Nightsirk ha escrit:Ja m'hi he passat, però no puc canviar això de la ID alta o baixa, no tinc aquesta opció![]()
Quan minimitzes l'emule, et surt el ruc a baix a la dreta amb una bena als ulls?
Salut!
Obre un fil al subfòrum de Servei Tècnic, dient que tens ID baixa a l'emule, i t'ajudarem a obrir els ports. Ens has de dir quina marca i quin model de router tens (si no ho saps ho sol posar en un adhesiu que hi ha a sota del router).Nightsirk ha escrit:Cóm es configura el router? o.O
Doncs acabo de mirar el meu emule i no veig pas que tingui posat el 3X08 en baixada, però per si de cas, ho tornaré a mirar.Laithenea ha escrit:Ara mateix et veig en cua per al 3x08... si vols baixar l'última temporada atura la resta de capis, si no malament.![]()
I continues tenint la ID baixa, això ho hauries d'arreglar i la cosa seria una miqueta menys eterna.