Ja descarregas

Paciencia k es la mare de la ciencia
Moderador: Petiso
Ja et veig i t'he reconduït cap al 8x24. Gràcies, Loft.LoFt ha escrit:8x24 penjat tb !
Ja descarregas
![]()
Paciencia k es la mare de la ciencia
Evidentment que no faig conya, i no necessito comparar res (he estat informàtic professional durant 11 anys). És cert que linux és, en gairebé tots els aspectes, millor que windows com a SO. Però no estem parlant d'això... Amule potser va bé per pujar (els SR ho són i van com una bala) però per descarregar és nefast. A més, tingues en compte que no fas servir una versió estable, sinó una "SVN" (que no necessàriament ha de ser una cosa negativa, però...). Tampoc no estic recomanant programari privatiu: que jo sàpiga, emule és igual d'obert i lliure que amule.enfotimada ha escrit:Arakelov, fas conya, oi?.Em va molt més bé l'amule i tinc molt clar que mai tornaré a Windows. Abans de recomanar programari privatiu, compara, si us plau. Jo ja ho he fet.
Wow!!. Vols dir que amb l'emule descarregaria dels SRs a més velocitat que els 400-500 KB/s habituals?, o de l'Anlunita a més de 80?, o d'en Loft a més dels 3,2 de sempre?.arakelov ha escrit: Amule potser va bé per pujar (els SR ho són i van com una bala) però per descarregar és nefast.
Em sembla que ets tu qui no ha comparat (o no ho ha sabut fer bé), si no, no t'estaries queixant contínuament que no veus els fitxers de tal persona, o que no veus connectada tal altra, o que l'amule et tira contínuament a fora dels servidors, o que... A mi tot això no em passa!
Vinga, seguim amb la feina!
Si, ets tu qui es queixa .....enfotimada ha escrit:No sóc jo qui més es queixa de que no veig als usuaris.
Portem molts anys amb l'emule (i em refereixo al protocol, no al programa) i sabem de que parlem. Treballem normalment amb windows i Linux, o sigui, que tenim amb que comprar ..... i l'emule (programa) tira molt mes que l'amule. I no vol dir que baixi més ràpid, sinó que veu les fonts amb més facilitat entre d'altres coses.enfotimada ha escrit:Jo sí que vaig probar de passar-me a l'emule quan m'ho vas aconsellar. Tinc un superordinador ultramodern d'aquests que porten windows incorporat, tant si el vols com si no el vols i li vaig instal·lar emule per veure què féia. El vaig trobar molt limitat, més lent en començar les descàrregues i en veure les fonts, menys configurable i rudimentari, però hi ha gustos per a tot i sé que la majoria el preferiu. És diferent si no el podeu triar perquè depeneu de Microsoft.![]()
![]()
![]()
![]()
Revisa el fil, i veuràs que el arakelov es el PRIMER que us va recomanar que comprovéssiu que son els capítols de la web .... així que NO tinguis cap dubte que te els capítols correcte.enfotimada ha escrit:Sí, anem per feina. Has comprobat si els capítols que comparteixes de la t8, per exemple, corresponen als enllaços de la web de TR?. Quins comparteixes?.
CaramPetiso ha escrit: Si, ets tu qui es queixa .....
Et passes el dia queixan-te de que no veus algú, que algú no t'envia, i te queixes de conspiracions que no existeixen.
Bé, en prenc nota. La teva és una opinió més que pot ser tant vàlida i respectable com totes les altres d'experts i desenvolupadors que, desde fa anys, promulguen tot el contrari. La meva humil experiència em fa estar més d'acord amb els que no opinen el que tu exposes. I això del wine no és cap secret que va ser un fracàs total que ja ningú no proposa. Els que treballem diàriament amb distros de Linux ho sabem i busquem alternatives millors en el programari de codi obert. Però gràcies pel teu intent.Petiso ha escrit:Portem molts anys amb l'emule (i em refereixo al protocol, no al programa) i sabem de que parlem. Treballem normalment amb windows i Linux, o sigui, que tenim amb que comprar ..... i l'emule (programa) tira molt mes que l'amule. I no vol dir que baixi més ràpid, sinó que veu les fonts amb més facilitat entre d'altres coses.
Ah, i no necessites tindre windows per fer-lo servir ..... el pots fer servir amb el Wine.
http://www.emule-project.net/home/perl/ ... show_topic
http://forum.emule-project.net/index.ph ... opic=42844
http://forums.whirlpool.net.au/forum-re ... 13653.html
No es questió de saber-ne o no, només cal llegir aquest fil i som uns quants que veiem el mateix.enfotimada ha escrit:CaramPetiso ha escrit: Si, ets tu qui es queixa .....
Et passes el dia queixan-te de que no veus algú, que algú no t'envia, i te queixes de conspiracions que no existeixen.Sí que saps coses
La informació que jo tinc discrepa molt d'aquesta teva, Petiso.
Repeteixo el que diu el arakelov: emule es de codi obert, wine es de codi obert.enfotimada ha escrit:Bé, en prenc nota. La teva és una opinió més que pot ser tant vàlida i respectable com totes les altres d'experts i desenvolupadors que, desde fa anys, promulguen tot el contrari. La meva humil experiència em fa estar més d'acord amb els que no opinen el que tu exposes. I això del wine no és cap secret que va ser un fracàs total que ja ningú no proposa. Els que treballem diàriament amb distros de Linux ho sabem i busquem alternatives millors en el programari de codi obert. Però gràcies pel teu intent.
Segurament si que has d'anar al oculista ..... per que si llegeixes bé veuràs que he dit: "l'he ficat a baixar ara", o sigui, que NO el compartia abans. I mai he dit que l'he compartit des de el primer dia.enfotimada ha escrit:Caram, veig que tú sí que el veus.Jo també t'he vist a tu, avui, per primera vegada... i ara em diràs que has estat compartint la sèrie des del primer dia
. Hauré d'anar a l'oculista
![]()
Te n'hem donat un munt .... però CAP t'agrada.enfotimada ha escrit:No sé quina pot ser l'explicació. Si no el veiés mai... Però el més curiós és que l'he vist aquest matí donant-me el 8x08. És estrany. Si a algú se li acudeix per què ens passa això, que doni pistes, però sense inventar històries de que només ens passa als usuaris d'amule perquè hi ha el testimoniatge en el forum de que no és així.
No cal que ho comprovi: de la t8,t9 i t10 els que estic compartint (tret dels dos "maleïts" de la t8 que ja he descarregat) són els que jo vaig fer.enfotimada ha escrit:Has comprobat si els capítols que comparteixes de la t8, per exemple, corresponen als enllaços de la web de TR?. Quins comparteixes?.