BEVERLY HILLS

Qualsevol petició de sèries, pel·lícules, fonts del emule, audios, etc.

Moderador: Petiso

anluna
Entrades: 228
Membre des de: dl. ago. 04, 2008 22:39
Status: Desconnectat

Re: BEVERLY HILLS

Entrada Autor: anluna » dg. abr. 11, 2010 18:26

axis ha escrit:anluna:t'acabo de completar el 8x28,digues per on vas per anar treient arxius
vega:si no et connectes dificilment et podre ajudar,si per dimarts no et veig (fa dies que no et veig) els treure i ja t'ajudaran els companys
loft:espero que puguis arreglar l'estropici aviat i si ens pots ajudar amb els que ens falten doncs.... :roll:
Et dic els que em falten:
Els quatre que no te ningú a veure si Loft els te: 7x23,7x24,8x07,8x08
A part d'aquets de la T8 em falten i tinc possats per descarregar: 8x22 (veig la font arakelov), 8x24, 8x26,8x29 (descarregant ara de tu),8x30,8x31 i 8x32
De la T9 em falten tots.
De la T10 em falten pocs: 10x26 (crec que no el va emetre Tv3)

axis
Entrades: 4273
Membre des de: dl. oct. 08, 2007 23:06

Entrada Autor: axis » dg. abr. 11, 2010 18:37

anluna ha escrit:
axis ha escrit:
anluna ha escrit:
Gracies AXIS!!!!
de res dona de res,despres em passes el teu numero de telefon (en privat que per obert hi han molts voltors) i ja esta :lol:
El teléfon? :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:

Quines coses tens......... Com a molt el email :wink:
no dona no,que es conya,ja saps que soc un bromista i m'encanta riure :lol:

aviam,t'he posat l'slot a 80 kb/s a veure si per dijous tenim aixo polit,ves informant dels progressos en tot cas :wink:

loft,si com et diu l'arakelov et cal ajuda passa pel servei tecnic :wink:

Autor del tema
enfotimada
Entrades: 385
Membre des de: dt. ago. 28, 2007 10:06

Entrada Autor: enfotimada » dg. abr. 11, 2010 19:34

Anluna, no comparteixes res o m'equivoco?.

Em rendeixo, ja no et veig per enlloc. Espero que aviat puguis posar alguns capítols a compartits.
Tal faràs, tal trobaràs.

axis

Entrada Autor: axis » dg. abr. 11, 2010 21:19

osti loft,ja et veig en els que ens falten....fot-li canya :lol:

[hide]Imatge[/hide]

LoFt
Entrades: 629
Membre des de: dg. jul. 13, 2008 3:47

Entrada Autor: LoFt » dg. abr. 11, 2010 21:27

7x23,7x24,8x07 i 8x08 penjats,ja he trobat a alguns de vosaltres,en tink mes de penjats pero de moment ens centrarem en akests 4,ok?

arakelov si veig k s'allarga molt hi pasare

estan els 4 en llançament
Chantaje es una palabra muy fea,yo prefiero… extorsión,la X le da mucha clase

anluna
Entrades: 228
Membre des de: dl. ago. 04, 2008 22:39

Entrada Autor: anluna » dg. abr. 11, 2010 22:43

enfotimada ha escrit:Anluna, no comparteixes res o m'equivoco?.

Em rendeixo, ja no et veig per enlloc. Espero que aviat puguis posar alguns capítols a compartits.
Uku, si que estic compartint molts capituls, com sempre. Per algun motiu que desconec els nostres emules ara no es veuen. Pero jo m'estic descarregant de l'axis i del Loft ( si si per fi tenim fonts del 4 capituls que ens faltaven, gracies Loft). i pujant la serie a 9 persones, entre elles l'arakelov.

Vega
Entrades: 164
Membre des de: dl. feb. 01, 2010 14:50

Entrada Autor: Vega » dl. abr. 12, 2010 14:38

Anluna fa estona que perdo la teva connexió i no acabo mai de completar el 5x04. Es posa a 0/ks i despres et veig desconnetada, he provat de reiniciar-lo varies vegades. No sé si es que tens cua plena o sóc jo... Vull dir que no sé si estaras connectada o no,,per que et veig i et perdu, tampoc veig a l'axis..

axis

Entrada Autor: axis » dl. abr. 12, 2010 18:54

Vega ha escrit:Anluna fa estona que perdo la teva connexió i no acabo mai de completar el 5x04. Es posa a 0/ks i despres et veig desconnetada, he provat de reiniciar-lo varies vegades. No sé si es que tens cua plena o sóc jo... Vull dir que no sé si estaras connectada o no,,per que et veig i et perdu, tampoc veig a l'axis..
ja tens slot,tant tu com anluna esteu xuclant a 20 kb/s cadasquna

ara a veure el que trigas a desapareixer,t'hauries de canviar el nick de vega per el de guadiana :lol:

Vega

Entrada Autor: Vega » dl. abr. 12, 2010 18:56

Hola.
Anlu o uku (que per cert no et veig) podeu posar en llençament el 5x04? Gràcies

Anluna avui no hi ha manera de descarregar de tu, estic en cua, i no me diu de quan ni si esta plena o no. Podries posar alguns en llençament de mentres? Gràcies.

Descarregant 5x07 d'axis! Merciii

axis

Entrada Autor: axis » dl. abr. 12, 2010 19:17

Vega ha escrit:Hola.

Anluna avui no hi ha manera de descarregar de tu, estic en cua, i no me diu de quan ni si esta plena o no. Podries posar alguns en llençament de mentres? Gràcies.

posa a baixar 3 a l'hora com a molt i no tornaras boig l'emule d'anluna :wink: ,es llarg d'explicar

Autor del tema
enfotimada
Entrades: 385
Membre des de: dt. ago. 28, 2007 10:06

Entrada Autor: enfotimada » dl. abr. 12, 2010 19:28

Hola Vega,

Féia dies que no et véia. Com que tampoc véia l'Anlunita, en Loft ni la Naro, només l'Arakelov amb una cua de més de 1500 usuaris, he aprofitat per desconnectar-me, netejar ordinadors, actualitzar repositoris i sistemes operatius, reconfigurar, canviar de router, etc.

Espero que, passats uns dies, s'estabilitzi tot, apareguin noves fonts, en Loft deixi d'estar tant sol·licitat i ens pugui tornar a ajudar, l'Anlunita ho tingui tot més controlat per posar a cmpartir els capítols que ens falten, la Naro no s'hagi cansat de compartir i tots ens poguem organitzar una mica. Potser tu també m'hauràs avançat i em podràs ajudar a mi :wink: Quan jo connecti l'aMule, ja et donaré slot, si vas darrere meu i et veig connectada. :D
Tal faràs, tal trobaràs.

Vega

Entrada Autor: Vega » dl. abr. 12, 2010 19:29

axis ha escrit:

posa a baixar 3 a l'hora com a molt i no tornaras boig l'emule d'anluna :wink: ,es llarg d'explicar
Ara mateix només tinc el teu descarregant. Vaig provant per trobar font, però descarrego d'un en un, com a molt dos.
Ho deia per que descarregava sempre d'ella, i m'ha semblat extrany que avui no es pugui. Era per si jo tenia algun error o fallava alguna cosa...

axis

Entrada Autor: axis » dl. abr. 12, 2010 19:35

que anluna rula per aquesta xarxa nostra ja et dic que si,potser hauries de revisar els teus parametres d'emule,router,pc etc :roll:

[hide]Imatge[/hide]

Vega

Entrada Autor: Vega » dl. abr. 12, 2010 19:36

enfotimada ha escrit:
Hola Vega,

Féia dies que no et véia. Com que tampoc véia l'Anlunita, en Loft ni la Naro, només l'Arakelov amb una cua de més de 1500 usuaris, he aprofitat per desconnectar-me, netejar ordinadors, actualitzar repositoris i sistemes operatius, reconfigurar, canviar de router, etc.

Espero que, passats uns dies, s'estabilitzi tot, apareguin noves fonts, en Loft deixi d'estar tant sol·licitat i ens pugui tornar a ajudar, l'Anlunita ho tingui tot més controlat per posar a cmpartir els capítols que ens falten, la Naro no s'hagi cansat de compartir i tots ens poguem organitzar una mica. Potser tu també m'hauràs avançat i em podràs ajudar a mi :wink: Quan jo connecti l'aMule, ja et donaré slot, si vas darrere meu i et veig connectada. :D
Uku!!! com vols que et pasi, si encara estic amb els primer de la t5, ja m'agradaria ja... :lol:
Si, he estat uns dies que o bé em connectava poc o res de res en dies sencers, a veure si em poso una mica les piles per que no l'acabaré sinó.uffff
Si també em dones slot t'ho agraeixo. Merciiii

Vega

Entrada Autor: Vega » dl. abr. 12, 2010 19:40

axis ha escrit:que anluna rula per aquesta xarxa nostra ja et dic que si,potser hauries de revisar els teus parametres d'emule,router,pc etc :roll:

[hide]Imatge[/hide]
Si, que esta connectada ja ho sé. Només era que em desapareixia i tenia una cua de 1400, i no ho havia vist abans.. Ara descarrego de tu i tinc persones descarregant de mi, es que abans no veia a ningú, només era això. Ara ja veig que més o menys això rutlla. Si tot va bé el deixaré tota la nit, a veure com va la cosa en les pròximes hores. Gràcies per l'interés!!

Guadiana. :lol:

Respon