JO tinc problemes amb la mula dels dimonis. No sé si és de "servers" o no perquè no hi entenc gens. No cal dir que no sé pas què és tot això del Gruk i del rang 80.xxx.xxx, etc.etc. Per mi, com si parlessiu en arameu.
El cas: Un expert (d'entre vosaltres, o sigui = confiança) em va configurar l'emule fa uns mesos. Des d'aleshores que funciona de conya però ara fa 4 o 5 dies que tinc les fletxetes del globus en vermell i taronja. Fa tots aquest dies que no en veig cap de verda i juro pel meu honor

que NO he tocat res. No podria haver-ho fet perquè, bàsicament, no en tinc ni idea i quan no en tinc ni idea i la cosa funciona, NO toco mai res de res.
He anat a la pestanya "Servidors" i a "Registre" em diu:
1/ Fallo en la conexión ofuscada con los servidores con la llave de ofuscación; haciendo otra vuelta.
2/ eDonkey Server No2 parece estar lleno
3/ Conectando a eDonkeyServer No2
4/ Precaución, el eDonkeyServer-You have lowid i que revisi la meva configuració (que NO he tocat mai)
5/ ID baja-Intentándolo otra vez (quedan 3 intentos)
I tornem a començar amb el número 1. Ha entrat en una mena de bucle això.
Si vaig a la pestanya "KAD", em trobo amb tot de "botons"(?) de colors vermell, taronja, groc i blau. De verd, ni un.
Si vaig a "Servidores" tinc un munt de idem que se'm deuehn col·locar sols perquè jo no els hi poso pas. I tampoc sabria com posar-ne uns altres.
En aquests 4 o 5 dies he apagat l'ordinador i l'he engegat unes quatre vegades a veure si la cosa s'arreglava sola (com sol passar) però ni cas.
Una altra cosa per si us serveix de pista. Quan clico al costat del globus amb les fletxes, allà on diu ed2K|KAD, em posa:
-eD2K Red: Conectando (s'està "conectando" fa dies)
-KAD Red: Tras Firewall / UDP: Tras Firewall (jo NO he tocat res del Firewall)
Tinc unes ganes immenses de fotre una coça a l'ordinador. Algun suggeriment per no haver-li de fotre?
Gràcies nois i noies.