[Projecte] Empire Falls (miniserie)
Moderadors: xordi, Ripejadors
-
Autor del tema - Site Admin
- Entrades: 16309
- Membre des de: dv. oct. 06, 2006 13:13
- Status: Desconnectat
[Projecte] Empire Falls (miniserie)
Dilluns 29 març per TV3:
00:35 Empire falls
02:21 Empire falls
Caoturadors: Petiso, .....
Suplents: .......
Muntador: ????????
--------------------------
La minisèrie, protagonitzada per Paul Newman, Helen Hunt, Philip Seymor Hoffman, Joanne Woodward i Robin Wright Penn, gira al voltant de la divertida història d'aquest petit poble de Nova Anglaterra.
"Empire Falls" és una minisèrie de dos capítols que s'emetrà en una sola sessió aquest diumenge i que permetrà als telespectadors veure un dels últims treballs interpretats per Paul Newman, en aquest cas acompanyat per la seva dona, Joanne Woodward, i altres actors de la talla de Helen Hunt, Philip Seymor Hoffman i Robin Wright Penn.
Al centre de la història hi ha Miles Roby (Ed Harris, "El xou de Truman"). Aquest personatge té obligacions familiars, sobretot amb el seu pare, Max (Paul Newman, "El color dels diners"), i amb la seva filla, Tick (Danielle Panabaker), que no té bones relacions amb la mare, Janine, que es vol tornar a casar amb un ric empresari local, Walt Comeau (Dennis Farina, "Llei i ordre").
"Empire Falls" és una comunitat que controla Francine Whiting (Joanne Woodward, "Philadelphia"). Francine és també la propietària del restaurant que dirigeix Miles. Miles mira de superar el seu divorci i vol apartar-se de certs fets que van marcar la vida de la seva mare, Grace, (Robin Wright Penn, "Forrest Gump") i de l'últim marit de Francine, Charlie Mayne (Philip Seymour Hoffman, "I llavors va arribar ella"), narrats retrospectivament.
A través de les experiències de Miles, la minisèrie és un homenatge a la superació d'uns amics i veïns de tota la vida, vinculats durant generacions.
http://www.tv3.cat/actualitat/128860/Em ... aul-Newman
http://en.wikipedia.org/wiki/Empire_Fal ... iseries%29
http://www.imdb.com/title/tt0376591/
00:35 Empire falls
02:21 Empire falls
Caoturadors: Petiso, .....
Suplents: .......
Muntador: ????????
--------------------------
La minisèrie, protagonitzada per Paul Newman, Helen Hunt, Philip Seymor Hoffman, Joanne Woodward i Robin Wright Penn, gira al voltant de la divertida història d'aquest petit poble de Nova Anglaterra.
"Empire Falls" és una minisèrie de dos capítols que s'emetrà en una sola sessió aquest diumenge i que permetrà als telespectadors veure un dels últims treballs interpretats per Paul Newman, en aquest cas acompanyat per la seva dona, Joanne Woodward, i altres actors de la talla de Helen Hunt, Philip Seymor Hoffman i Robin Wright Penn.
Al centre de la història hi ha Miles Roby (Ed Harris, "El xou de Truman"). Aquest personatge té obligacions familiars, sobretot amb el seu pare, Max (Paul Newman, "El color dels diners"), i amb la seva filla, Tick (Danielle Panabaker), que no té bones relacions amb la mare, Janine, que es vol tornar a casar amb un ric empresari local, Walt Comeau (Dennis Farina, "Llei i ordre").
"Empire Falls" és una comunitat que controla Francine Whiting (Joanne Woodward, "Philadelphia"). Francine és també la propietària del restaurant que dirigeix Miles. Miles mira de superar el seu divorci i vol apartar-se de certs fets que van marcar la vida de la seva mare, Grace, (Robin Wright Penn, "Forrest Gump") i de l'últim marit de Francine, Charlie Mayne (Philip Seymour Hoffman, "I llavors va arribar ella"), narrats retrospectivament.
A través de les experiències de Miles, la minisèrie és un homenatge a la superació d'uns amics i veïns de tota la vida, vinculats durant generacions.
http://www.tv3.cat/actualitat/128860/Em ... aul-Newman
http://en.wikipedia.org/wiki/Empire_Fal ... iseries%29
http://www.imdb.com/title/tt0376591/

-
Re: [Projecte] Empire Falls (miniserie)
UP !!
Recordo que al fan avui:
00:30 Empire falls
02:12 Empire falls
Si algú li apeteix fer-la, que ho digui .... que vaig apuradet
Recordo que al fan avui:
00:30 Empire falls
02:12 Empire falls
Si algú li apeteix fer-la, que ho digui .... que vaig apuradet

-
1era part: demuxat amb un tall. (fins 1h42minuts aprox)
2ona part: demuxat OK.
Aliga, com ho tens ? Conserva l'àudio mp2 original, per si algú la volgués fer en DVD :-p
Adéu !
2ona part: demuxat OK.
Aliga, com ho tens ? Conserva l'àudio mp2 original, per si algú la volgués fer en DVD :-p
Adéu !

-
- Entrades: 3285
- Membre des de: dc. feb. 07, 2007 7:59
- Ubicació: Molins del borbo
Estic esperant que acabi de fer-se el cronos per demuxar empire falls.
T'aviso de seguida que estigui
Salut a tothom
T'aviso de seguida que estigui

Salut a tothom

-
Petiso, la miniserie aquesta esta en un format un pel estrany
Hi han 8 capitols. El primer dura uns 40' i els altres un 20'.
Nomes hi ha un opening, l'ending se'l han menjat, i es noten els talls d'haver tret alguna cosa al començament d'alguns capitols.
Estic pensant que el millor seria crear dos arxius amb quatre capitols cada un, intentant posar el mateix (i unic) opening als dos.
O crear-ne un de sol amb una duracio d'unes 3 hores...
Salut a tothom

Hi han 8 capitols. El primer dura uns 40' i els altres un 20'.
Nomes hi ha un opening, l'ending se'l han menjat, i es noten els talls d'haver tret alguna cosa al començament d'alguns capitols.
Estic pensant que el millor seria crear dos arxius amb quatre capitols cada un, intentant posar el mateix (i unic) opening als dos.
O crear-ne un de sol amb una duracio d'unes 3 hores...
Salut a tothom

-
Si, a mi també em va liar ..... però la miniserie (original) son 2 parts !!
I com que està basat en un llibre han fet lo dels capítols.
Així que jo conservaria les dues parts de la minisèrie original:
1era part: fins 1h42minuts aprox.
2ona part: la resta :-p
Es nota el canvi per que apareix el logo del +13, VO, etc.
Aleshores, o talles directament, o fas puzzle amb ela openings-endings, tu mateix
Adéu !
I com que està basat en un llibre han fet lo dels capítols.
Així que jo conservaria les dues parts de la minisèrie original:
1era part: fins 1h42minuts aprox.
2ona part: la resta :-p
Es nota el canvi per que apareix el logo del +13, VO, etc.
Aleshores, o talles directament, o fas puzzle amb ela openings-endings, tu mateix

Adéu !

-
Petiso, no se que ha passat, pero el segon capitol te un problema.
Jo vaig esborrar la captura, la tens tu encara?
Salut a tothom
Jo vaig esborrar la captura, la tens tu encara?
Salut a tothom