BEVERLY HILLS
Moderador: Petiso
-
Autor del tema - Entrades: 385
- Membre des de: dt. ago. 28, 2007 10:06
- Status: Desconnectat
Re: BEVERLY HILLS
Naro, l'Anlunita i jo ja hem completat fins al 7x12 i ens hem passat mútuament tot el que teniem del 7x13. Quan et connectis, seràs la nostra única font perquè en Loft ja va marxar. Gràcies.
Tal faràs, tal trobaràs.
enfotimada ha escrit:Naro, l'Anlunita i jo ja hem completat fins al 7x12 i ens hem passat mútuament tot el que teniem del 7x13. Quan et connectis, seràs la nostra única font perquè en Loft ja va marxar. Gràcies.
si de moment gracies a la Gran Naro anem descarregant i bastant ràpid 12Kb/seg. Gracies Naro per compartir.
Estic descarregant el 7x14 els anteriors al sac i ben lligats

-
Bé, tu sí, Anlunita, perquè la Naro et dona slot i també ha aparegut l'axis que te'l deu donar a tu. Jo no en tinc cap i estic a expenses de quan tu estàs connectada i em passes tot el que has pogut descarregar d'ells. Però, la resta dels temps estic sense descarregar res, fins que tu et tornes a connectar i descarregues d'ells algunes Mb més.anluna ha escrit: si de moment gracies a la Gran Naro anem descarregant i bastant ràpid 12Kb/seg. Gracies Naro per compartir.
Estic descarregant el 7x14 els anteriors al sac i ben lligats![]()
Trobo molt absurd que tothom doni l'slot a una persona desconnectada, com ara mateix, que estic esperant poder començar a descarregar alguna cosa des de les 5:50 h. Si, al menys, donéssiu prioritat al 7x15, crec que no m'hauria d'esperar tant per descarregar les 9,31 Mb de tant en tant.
Tal faràs, tal trobaràs.
Hola enfotimada !
A veure, porto uns dies que només veig que te queixes, que si amiguismes, discriminacions, etc etc.
El emule es un sistema creat expressament per evitar els amiguismes, discriminacions, etc. O sigui, que per molt que li diguis al emule: "passa-li a aquesta persona", el emule decidirà si ho fa o no ho fa. I si decideix fer-ho, no t'assegura per quan de temps.
A mes, hi han mooooolts factors que poden influenciar en que baixis mes o menys:
- La versió del emule de la persona que comparteix/baixa.
- La connexió a Internet de la persona que comparteix/baixa.
- Les hores que te el emule obert la persona que comparteix/baixa.
- Tot el que baixa/comparteix la persona que comparteix/baixa.
El sistema es complex, hi han moooltes megues a compartir, i no sempre es pot controlar tot.
En resum, que no hi ha cap conspiració maçono-judaica per tocar-te els collons. Així que paciència que ja ho tindràs !
Adéu !
A veure, porto uns dies que només veig que te queixes, que si amiguismes, discriminacions, etc etc.
El emule es un sistema creat expressament per evitar els amiguismes, discriminacions, etc. O sigui, que per molt que li diguis al emule: "passa-li a aquesta persona", el emule decidirà si ho fa o no ho fa. I si decideix fer-ho, no t'assegura per quan de temps.
A mes, hi han mooooolts factors que poden influenciar en que baixis mes o menys:
- La versió del emule de la persona que comparteix/baixa.
- La connexió a Internet de la persona que comparteix/baixa.
- Les hores que te el emule obert la persona que comparteix/baixa.
- Tot el que baixa/comparteix la persona que comparteix/baixa.
El sistema es complex, hi han moooltes megues a compartir, i no sempre es pot controlar tot.
En resum, que no hi ha cap conspiració maçono-judaica per tocar-te els collons. Així que paciència que ja ho tindràs !
Adéu !

-
Completat fins al 7x16, descarrego el 7x17 de la Naro, que és font única.
He donat slot a l'Anlunita i espero que comenci a descarregar i compartir aviat el 7x17. No veig ningú més que comparteixi a partir del 7x17, a part d'un usuari italià en el 7x25.
He donat slot a l'Anlunita i espero que comenci a descarregar i compartir aviat el 7x17. No veig ningú més que comparteixi a partir del 7x17, a part d'un usuari italià en el 7x25.
Tal faràs, tal trobaràs.
Hola, jo estic pel 3x19, i em costa molt avançar, quasi no descarrego res. Si em podeu ajudar, us ho agrairia.
Moltíssimes gràcies.
Moltíssimes gràcies.
Bones de nou gent!
Ja tinc la t1 i t2 encarrilades, només em falten els 13 i 14 de la t1 i els 6, 9, 23 i 26 de la t2. Si algú els pogués tornar a penjar em faria un gran favor! Amb la t4 ja vaig fent, encara que només hi veig l'Anulita i Uku, hi a poquetes fonts...
Apa merci per tot i salutacions!
Ja tinc la t1 i t2 encarrilades, només em falten els 13 i 14 de la t1 i els 6, 9, 23 i 26 de la t2. Si algú els pogués tornar a penjar em faria un gran favor! Amb la t4 ja vaig fent, encara que només hi veig l'Anulita i Uku, hi a poquetes fonts...
-
Xurrixic, és que tothom deu haver marxat de vacances. Ara mateix només veig connectada la Vega. Tant la Naro com l'Anlunita, com en Loft o l'axis m'apareixen desconnectats. Ja hauràs vist que et dono slot quan no estan connectades l'Anlunita ni la Vega. Quan et vegi tibant-me algún capítol, ja te'l posaré en llançament.xurrixic ha escrit:Bones de nou gent!
Ara tinc un altre axis tibant-me el 4x20, però no és l'axis2.

Si passo moltes hores més sense descarregar ni un Mb., potser deixaré descansar l'ordinador.
Tal faràs, tal trobaràs.
-
- Entrades: 21322
- Membre des de: ds. des. 30, 2006 23:43
- Ubicació: Figueres - Alt Empordà
Hola !
Anlunita i Enfotimada, tot i que teniu el meu slot ara mateix no veig a cap de vosaltres dues connectades i com que vaig veure que ja us hi estàveu acostant, vull que sapigueu que aquests 3 capítols a mi encara em falten: 7x21, 7x23 i 7x24.
Si no és pas que algun altre usuari que sí que els tingui els volgués i/o pogués posar a compartir, haurem d'esperar a l'amic LoFt que torni de les seves vacances. Mentrestant si us sembla, podeu anar baixant la resta de la 7a. temporada.
Fins aviat !
Anlunita i Enfotimada, tot i que teniu el meu slot ara mateix no veig a cap de vosaltres dues connectades i com que vaig veure que ja us hi estàveu acostant, vull que sapigueu que aquests 3 capítols a mi encara em falten: 7x21, 7x23 i 7x24.

Si no és pas que algun altre usuari que sí que els tingui els volgués i/o pogués posar a compartir, haurem d'esperar a l'amic LoFt que torni de les seves vacances. Mentrestant si us sembla, podeu anar baixant la resta de la 7a. temporada.

Fins aviat !

Moltes gràcies!
-
Hola Naro!. M'alegro de veure't. Ara també he trobat l'Anlunita descarregant-me el 7x17.
Jo voldria descarregar el 7x18, però no veig que el comparteixis
. Per això, t'estic agafant el 7x20.
Sí, quin greu que no tinguis aquests capítols. Esperarem en Loft.
Jo voldria descarregar el 7x18, però no veig que el comparteixis

Sí, quin greu que no tinguis aquests capítols. Esperarem en Loft.
Tal faràs, tal trobaràs.
Hola a tots!!
Xurrixic, jo encara comparteixo tota la t1, no hauries de tenir problemes en acabar-la, jo sempre que em connecto et veig descarregant, però amb id baixa, si ho arregles aniràs millor. De la t4 tinc fins a 4x29 completat, si et cal algun en que no em veus demana-m'ho.
Uku has donat el teu slot?? Si és així, podries posar els tres últims, 4x30, 4x31 i 4x32 en llençament? Gràcies!!
Jo també veig un axis descarregant de mi, és l'axis del foro?
Xurrixic, jo encara comparteixo tota la t1, no hauries de tenir problemes en acabar-la, jo sempre que em connecto et veig descarregant, però amb id baixa, si ho arregles aniràs millor. De la t4 tinc fins a 4x29 completat, si et cal algun en que no em veus demana-m'ho.
Uku has donat el teu slot?? Si és així, podries posar els tres últims, 4x30, 4x31 i 4x32 en llençament? Gràcies!!
-
Vega ha escrit: Uku has donat el teu slot?? Si és així, podries posar els tres últims, 4x30, 4x31 i 4x32 en llençament? Gràcies!!
Sí, li he donat l'slot a l'Anlunita i he incorporat aquest nou axis a la llista d'amics. Poso en llançament els que demanes.
Bona noticia!. Han aparegut tres fonts de fora de TR. Estic descarregant d'ells a bona velocitat.
Gràcies, Naro, per posar a compartir el 7x18. Ja l'he enganxat.

Tal faràs, tal trobaràs.
-
Descarregant 7x18 de la Naro, i del nou axis i l'Anlunita que també l'heu posat a compartir avui.
Com que he vist que l'Anlunita no agafava el meu slot, l'he passat a l'axis una bona estona. Però, abans de sortir, el torno a passar a l'Anlunita.
Anlunita, em sembla que m'has avançat perquè veig que em demanes el 7x19. Has completat el 7x18?.
Va bé que totes dues anem agafant diferentes parts de cada usuari i que les compartim. Això agilita força les descàrregues. I, si una es desconnecta, l'altra no queda penjada i pot passar allò descarregat a l'altra, quan es torna a connectar.
Gràcies als que compartiu.
Com que he vist que l'Anlunita no agafava el meu slot, l'he passat a l'axis una bona estona. Però, abans de sortir, el torno a passar a l'Anlunita.
Anlunita, em sembla que m'has avançat perquè veig que em demanes el 7x19. Has completat el 7x18?.
Va bé que totes dues anem agafant diferentes parts de cada usuari i que les compartim. Això agilita força les descàrregues. I, si una es desconnecta, l'altra no queda penjada i pot passar allò descarregat a l'altra, quan es torna a connectar.
Tal faràs, tal trobaràs.
Estic descarregant el 7x19 de la Naro, lo anterior tot descarregatenfotimada ha escrit:Descarregant 7x18 de la Naro, i del nou axis i l'Anlunita que també l'heu posat a compartir avui.

Lo cosa va molt bé. Gracies Naro i Axis per compartir.
Si sembla que te avançat perquè estas descarregant de mi el 7x18 però m'atraparàs de seguida perquè l'estas descarregant a 30Kb/s sense parar

Axis veig que estas descarregant el 5x06, si necessites algun capitul que no tingui compartit m'ho dius, que he agut de eliminar algun de la 4ª perquè em quedava poc espai.
Apa que tingueu tots un bon dia.
EDITO: Uku, avançar avançar no perque veig que descarrego de tu el 7x20. Aixo va molt molt rapid, descarregant de Naro el 7x19 i de tu el 7x20