BEVERLY HILLS

Qualsevol petició de sèries, pel·lícules, fonts del emule, audios, etc.

Moderador: Petiso

Vega
Entrades: 164
Membre des de: dl. feb. 01, 2010 14:50
Status: Desconnectat

Re: BEVERLY HILLS

Entrada Autor: Vega » dj. març 25, 2010 15:38

Hola!!! Crec q estarem tots descarregant de l'Anluna, perquè aquests últims dies descarrego a menys velocitat, però no em queixo per que segueix sent molt ràpid! Estava acostumada a un per dia...i no pot ser.... :wink:

Uku, ja sé que l'slot el té l'Anlu, però pots posar el 4x08 en llençament o donar-li prioritat, per que només puc descarregar de l'Anluna i tret de quan em pases l'slot sempre hi ha molta cua en tots els capítols.
Si ho fas avisam, per aturar el que descarrego ara i no repetir font.
Gràcies!!

LoFt
Entrades: 629
Membre des de: dg. jul. 13, 2008 3:47

Entrada Autor: LoFt » dj. març 25, 2010 17:20

Actualitzeu els arxius k demaneu !!
Jo fa dies k practicament no tink kua i ningu (casi ningu) l'aprofita pq no demana arxius k tink kompartits
Heu de compendre k sou massa gent per portar.vos la pista a tots i k precisament amb tanta gent es descarrega molt mes rapid,jo estava acostumat de tivar de una o dos fonts com a molt,1 episodi cada 3-4 dies i aixo anant be (aki esta la Anlunita i la Naro per constatar el k dik) aixi si k es pot portar al pista a algu

Ara mateix tink 12 persones a la cua

A part de la Anlunita i la Uku k m'estan tibant ara mateix esta en cua la Naro,no veig ningu mes

¬¬'

els altres usuaris podrien demanar capituls x aki i podrien estar descarregant igual k ells
....Dit aixo

:mrgreen:

a gust del consumidor

A cuidar.se pajarus ki vulgui algu k demani

Pd:Parlant de tot jo diumenge marxu de holydays......ole ole
marxu uns kuants dies esperu k no s'em trobi gaire faltar....pero volveré!

Chantaje es una palabra muy fea,yo prefiero… extorsión,la X le da mucha clase

Autor del tema
enfotimada
Entrades: 385
Membre des de: dt. ago. 28, 2007 10:06

Entrada Autor: enfotimada » dj. març 25, 2010 17:44

Vega ha escrit: Uku, ja sé que l'slot el té l'Anlu, però pots posar el 4x08 en llençament o donar-li prioritat, per que només puc descarregar de l'Anluna i tret de quan em pases l'slot sempre hi ha molta cua en tots els capítols.
Fet: 4x08 en llançament.

Loft, sí que et trobarem a faltar. :cry:
Tal faràs, tal trobaràs.

anluna
Entrades: 228
Membre des de: dl. ago. 04, 2008 22:39

Entrada Autor: anluna » dj. març 25, 2010 18:01

Descarregats 6x26 i 7x05. Descarregant 7x06 i 7x07.

Moltes gracies per els slots, això va molt ràpid :P :P

No paro de descarregar de Uku, Loft, axis, Naro, Laithenea i Arakelov. Gracies a tots!!!!

Vega

Entrada Autor: Vega » dj. març 25, 2010 18:32

Gràcies Uku, ara descarrego també de tu. Així el tindre avui.

LoFt, digues que comparteixes de la t4 altre cop, please!! es que vas dir que del 4x06 al 4x10, però no et trobo. Si tens 4x09 i 4x10 pots posar algun d'ells en llançament? preferiblement 4x09 per anar per ordre. Merciiii

Ja sé que demano molt avui, però com que els slots ja estan repartits i sempre dieu que demanem...

Gràcies!!

axis
Entrades: 4273
Membre des de: dl. oct. 08, 2007 23:06

Entrada Autor: axis » dj. març 25, 2010 18:38

anluna ha escrit:Descarregats 6x26 i 7x05. Descarregant 7x06 i 7x07.

Moltes gracies per els slots, això va molt ràpid :P :P

No paro de descarregar de Uku, Loft, axis, Naro, Laithenea i Arakelov. Gracies a tots!!!!
a mi nomes em faltava el 4x21 i 4x22,com que segurament ja els tindre doncs el que jo xuclava d'anluna per vosaltres,com que veig que aneu rapid posare mes capitols a compartir (si puc fins el 7x20)

loft,bones holideis i cuidat "pajaru" :lol: :wink:

coi...si es que encara em faig la pregunta...
  ¿per que coll... em porteu sempre al hort?  
:lol:

anluna
Entrades: 228
Membre des de: dl. ago. 04, 2008 22:39

Entrada Autor: anluna » dj. març 25, 2010 18:40

LoFt ha escrit:Actualitzeu els arxius k demaneu !!
Jo fa dies k practicament no tink kua i ningu (casi ningu) l'aprofita pq no demana arxius k tink kompartits
Heu de compendre k sou massa gent per portar.vos la pista a tots i k precisament amb tanta gent es descarrega molt mes rapid,jo estava acostumat de tivar de una o dos fonts com a molt,1 episodi cada 3-4 dies i aixo anant be (aki esta la Anlunita i la Naro per constatar el k dik) aixi si k es pot portar al pista a algu

Ara mateix tink 12 persones a la cua

A part de la Anlunita i la Uku k m'estan tibant ara mateix esta en cua la Naro,no veig ningu mes

¬¬'

els altres usuaris podrien demanar capituls x aki i podrien estar descarregant igual k ells
....Dit aixo

a gust del consumidor

A cuidar.se pajarus ki vulgui algu k demani

Pd:Parlant de tot jo diumenge marxu de holydays......ole ole
marxu uns kuants dies esperu k no s'em trobi gaire faltar....pero volveré!

Clar que et trobarem a faltar!!!
Que et vagi molt bé!!!

naroatna
Entrades: 21317
Membre des de: ds. des. 30, 2006 23:43
Ubicació: Figueres - Alt Empordà

Entrada Autor: naroatna » dj. març 25, 2010 20:34

Que passis molt bones vacances LoFt !!! :D :wink:

Fins aviat !
Imatge

Moltes gràcies!

axis

Entrada Autor: axis » dv. març 26, 2010 12:04

aviam,dema (si puc) posare a compartir del 7x8 al 7x18 tret del 7x11 que es el que es te que refer,¿pots dir-me per on vas anluna?,i si no et fa res mira si pots ajudar a vega una mica mentre nosaltres t'ajudem a tu,aixi ella tambe avançara posicions....si pots clar :wink:

Autor del tema
enfotimada

Entrada Autor: enfotimada » dv. març 26, 2010 13:43

Ja m'encarregaré jo de donar slot a la Vega, ja que no li puc donar gran cosa a l'Anluna perquè ningú em dona res a mi.
Tal faràs, tal trobaràs.

axis

Entrada Autor: axis » dv. març 26, 2010 13:46

enfotimada ha escrit:Ja m'encarregaré jo de donar slot a la Vega, ja que no li puc donar gran cosa a l'Anluna perquè ningú em dona res a mi.
lenye enfoti,ho dius d'una manera que sembla que estiguis molt emprenyada :?

Autor del tema
enfotimada

Entrada Autor: enfotimada » dv. març 26, 2010 14:13

axis ha escrit: lenye enfoti,ho dius d'una manera que sembla que estiguis molt emprenyada :?

No, axis, no. Ho he d'acceptar. Cadascú fa el que li rota i jo només feia la proposta més racional perquè tots poguéssim descarregar i compartir, però entenc que hi hagi preferències i criteris. l'única cosa que puc retreure és que ningú proposés un model millor i que tothom vagi per lliure, sense cap mena de solidaritat.

Però no m'emprenyo, faltaria més!. Respecto els silencis i les evasives com un dret legítim i m'esforço en comprendre'ls.
Tal faràs, tal trobaràs.

Vega

Entrada Autor: Vega » dv. març 26, 2010 15:18

Gràcies uku, si em dones slot t'ho agrairé! I gràcies també a axis per preocupar-se!!!

Jo no he dit res de la roda, per que no us puc compartir res. En xurrixic i jo som els que més enrere anem. Jo tota ajuda que em pogueu donar l'agraeixo, ja ho sabeu.

Merci a tots!!

Autor del tema
enfotimada

Entrada Autor: enfotimada » dv. març 26, 2010 15:31

Vega ha escrit:Gràcies uku, si em dones slot t'ho agrairé! I gràcies també a axis per preocupar-se!!!

Ja el tens, te l'acabo de donar perquè he vist que l'Anlunita no l'agafava perquè ja té tot el que jo tenia i ella tampoc no em dona res perquè ja tinc tot el que ella té i he d'esperar a que els altres li vagin passant alguna cosa, per poder-li estirar jo. De manera que jo em preocuparé de tu, Vega i d'en Xurrixic. Quan estigueu tots dos desconnectats, donaré l'slot als de fora. Digueu-me què us falta amb més prioritat. La t2 la teniu completa?. Avui retiraré les tres primeres temporades per fer espai per a noves sèries, si no em dieu que us falta algun capítul.
Tal faràs, tal trobaràs.

Vega

Entrada Autor: Vega » dv. març 26, 2010 16:18

Gràcies uku, espero poder-lo enganxar per el 4x10, encara em surt en cua. Pots posar-lo en llençament?

Jo només estic amb la t4. De tot el que tinc de les anteriors ho comparteixo, i si no hi ha algun capítol en concret que me'l demani en xurrixic i el posaré.

Et dic com vaig de la t4. Em falten 4x09 (descarregant) i 4x10. Del 4x20 al 4x22 i del 4x27 al 4x32.

Respon