BEVERLY HILLS

Qualsevol petició de sèries, pel·lícules, fonts del emule, audios, etc.

Moderador: Petiso

Vega
Entrades: 164
Membre des de: dl. feb. 01, 2010 14:50
Status: Desconnectat

Re: BEVERLY HILLS

Entrada Autor: Vega » dl. març 22, 2010 17:01

Fa una estona descarregava de tu, uku, i d'en Loft, però ara us he perdut, sortiu com no connectats i torno a ser a la cua, no entenc res, hauré de reinciar l'emule.
L'Anlu si que hi és, estic descarregant d'ella de la t5, potser vas més avancaçada que ella o no comparteix el que demanes, no sé, pero jo si que la veig.

Estic al 98,2 del 4x07, tant de bo agafi l'slot i l'acabi... :D

EDITO: Cap problema Uku, jo si pogués també ho faria, també m'ajuda moltissim, és de qui més he descarrgat. Esperaré les cues.
axis, continues descarregant, però et veig id baixa. et deixo l'slot, perquè veig que si que descarregues bé.
Vega l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. març 22, 2010 17:07, en total s’ha editat 1 vegada.

Autor del tema
enfotimada
Entrades: 385
Membre des de: dt. ago. 28, 2007 10:06

Entrada Autor: enfotimada » dl. març 22, 2010 17:04

Vega ha escrit:Fa una estona descarregava de tu, uku, i d'en Loft, però ara us he perdut, sortiu com no connectats i torno a ser a la cua, no entenc res, hauré de reinciar l'emule.
L'Anlu si que hi és, estic descarregant d'ella de la t5, potser vas més avancaçada que ella o no comparteix el que demanes, no sé, pero jo si que la veig.

Estic al 98,2 del 4x07, tant de bo agafi l'slot i l'acabi... :D
El que he fet és posar en llançament perquè vagis descarregant-ne fragments tot sovint, encara que no tinguis slot. No hauràs de fer llarguíssimes cues perquè el 4x07 té la màxima preferència sobre els altres fitxers.
Tal faràs, tal trobaràs.

xurrixic
Entrades: 33
Membre des de: dv. feb. 05, 2010 20:17

Entrada Autor: xurrixic » dl. març 22, 2010 17:48

LoFt ha escrit:Xurrixic enkara has de descarregar el 1x01?

pero si m'estas tibant capituls de la t4 a mi.....

¬¬'

T'ho tornare a dir per ultim cop,enkara k veig k no fas gaire cas.....,completa temporades sino et trobaras sense fonts kuan les vulguis completar

Uku k et falta de la t6? et veig en cua pel 6x31 a part de akest kin mes et fa falta?

Naro he sentit per aki k et faltan capituls de la t6? a mi hem tivas el 7x07 ara mateix,del 7x01 al 7x06 els tens tb?
Bona tarda gent!

M'extranya que et demani la t4, la tinc tota en pausa... Pel que fa a la ID baixa ara m'he fixat que teniu raó! A veure si durant aquesta setmana m'ho puc mirar...

Merci per tot!

Vega

Entrada Autor: Vega » dl. març 22, 2010 18:25

Uku, pots posar en llançament el 4x01 o bé, 4x10 q també comparteix en Loft.
4x07 completat!

Gràcies!

axis
Entrades: 4273
Membre des de: dl. oct. 08, 2007 23:06

Entrada Autor: axis » dl. març 22, 2010 19:05

si anluna hi es connectada dimecres li donare slot a ella que es qui mes us pot ajudar,i ja que hi soc tambe posare a compartir del 7x1 al 7x5,no puc fer molt mes per ara

Autor del tema
enfotimada

Entrada Autor: enfotimada » dl. març 22, 2010 19:30

Vega ha escrit:Uku, pots posar en llançament el 4x01 o bé, 4x10 q també comparteix en Loft.
4x07 completat!

Gràcies!

Fet. Els hi he posat tots dos.
Tal faràs, tal trobaràs.

naroatna
Entrades: 21317
Membre des de: ds. des. 30, 2006 23:43
Ubicació: Figueres - Alt Empordà

Entrada Autor: naroatna » dl. març 22, 2010 19:47

xurrixic ha escrit:
LoFt ha escrit:Xurrixic enkara has de descarregar el 1x01?

pero si m'estas tibant capituls de la t4 a mi.....

¬¬'

T'ho tornare a dir per ultim cop,enkara k veig k no fas gaire cas.....,completa temporades sino et trobaras sense fonts kuan les vulguis completar

Uku k et falta de la t6? et veig en cua pel 6x31 a part de akest kin mes et fa falta?

Naro he sentit per aki k et faltan capituls de la t6? a mi hem tivas el 7x07 ara mateix,del 7x01 al 7x06 els tens tb?
Bona tarda gent!

M'extranya que et demani la t4, la tinc tota en pausa... Pel que fa a la ID baixa ara m'he fixat que teniu raó! A veure si durant aquesta setmana m'ho puc mirar...

Merci per tot!
Hola !

Xurrixic: Doncs és que en "pausa" per aquesta funció no serveix ja que continues en cua d'espera, els has de "detenir" o sigui ficar en "stop"

De passada dir-vos que ja he completat la t6, la deixo compartint. Moltes gràcies a tots els qui m'hi heu ajudat. :D

I ara aniré per descarregar, em sembla que ja per acabar, aquest: 7x19, 7x20, 7x21, 7x23 i 7x24.

Mentrestant continuaré ajudant l'Anlunita i l'Enfotimada. Repeteixo moltes gracies a tots compartidores i compartidors !! :wink:

Fins aviat !
Imatge

Moltes gràcies!

Autor del tema
enfotimada

Entrada Autor: enfotimada » dl. març 22, 2010 20:06

Proposo que fem una cadena d'ajudes, com proposava en Loft. A veure què us sembla aquest plantejament, per exemple:

Que en Loft, que té la sèrie completa, ajudi la Naro, que és la més avançada.

Que la Naro ajudi la Uku de dia i a l'Anlunita de nit.

La Uku i l'axis a l'Anlunita.

L'Anlunita no cal que ajudi a ningú perquè tots anirem tibant el que tingui.

Quan un eslabó es desconnecti, que es passin l'slot de l'anterior al posterior.

D'aquesta manera, jo estaria pendent de la Naro i, si ella es desconnectés, reclamaria slot a en Loft. I, si es desconnectés l'Anluna, jo li passaria l'slot a la Vega, que estaria pendent d'en Xurrixic.

La Vega i en Xurrixic no haurien de tenir mai falta de fonts perquè ja som molts els que compartim. Però, si es quedessin sense, tots els podriem ajudar puntualment. També hi ha la Laithenea a molta distància, que va compartint.

Proposeu les rectificacions que cregueu oportunes.
Tal faràs, tal trobaràs.

Autor del tema
enfotimada

Entrada Autor: enfotimada » dl. març 22, 2010 20:33

Ara mateix, veig que s'ha desconnectat l'Anlunita. Li dono l'slot a la Vega, fins que torni a veure l'Anluna demanant-me alguna cosa.
Tal faràs, tal trobaràs.

anluna
Entrades: 228
Membre des de: dl. ago. 04, 2008 22:39

Entrada Autor: anluna » dl. març 22, 2010 20:46

axis ha escrit:
anluna ha escrit:
axis ha escrit:anluna ¿com tenim el tema de la 6t?

Hola acabo d'arribar d'una setmaneta de vacances, per Africa.
Se m'habia quedat el pc sense espai per aixo no hem trobabeu. Ara ja he fet neteja i he reconectat l'emule.

Estic descarregant el 6x27 i 6x29, estic tibant de l'uku, veig que ja m'has atrapat. :P :P :P

Salutacions
coi...¿i no m'has portat tabac d'alla? :lol:

dimecres mirare que puc fer,si pots deixa compartint el 4x7-4x10-5x14 i algu mes que no recordo
Je,je no he portat tabac no, que no fumo. He estat a Gambia un pais molt bònic pero amb molta pobressa, t'ajuda a valorar les coses importants.

He compartit del 4x01 al 4x05 per Vega, del 4x07 al 4x10 i el 5x14 per tu . Si necesites algun més me'l demanes.

Avui ha anat molt rapida la descarga i ja tinc el 6x27, descarregant el 6x29 i 6x30.
anluna l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. març 22, 2010 20:49, en total s’ha editat 1 vegada.

anluna

Entrada Autor: anluna » dl. març 22, 2010 20:48

enfotimada ha escrit:Ara mateix, veig que s'ha desconnectat l'Anlunita. Li dono l'slot a la Vega, fins que torni a veure l'Anluna demanant-me alguna cosa.
Estava copiant els capituls que han demanat l'axis i Vega, que no se perque quan copio capitus se'm desconecta momentaneament, ara ja estic conectada de nou i descarregant de la Naro.

Vega

Entrada Autor: Vega » dl. març 22, 2010 21:17

Anlu, compartiras més de la t4?? per que m'aniria molt bé...

Uku, passali l'slot si vols. Ara descarrego de tu, suposo que continuaré encara que sigui a estones, però ja m'esta bé.

LoFt
Entrades: 629
Membre des de: dg. jul. 13, 2008 3:47

Entrada Autor: LoFt » dl. març 22, 2010 21:48

7x19,7x20 i 7x21 compartits
Chantaje es una palabra muy fea,yo prefiero… extorsión,la X le da mucha clase

Autor del tema
enfotimada

Entrada Autor: enfotimada » dl. març 22, 2010 22:58

Vega ha escrit:
Uku, passali l'slot si vols. Ara descarrego de tu, suposo que continuaré encara que sigui a estones, però ja m'esta bé.
Passat l'slot a l'Anlunita. Però jo no en tinc cap. Veig a en Loft com a font única pel 7x01. Segurament, la Naro ja deu haver passat l'slot a l'Anlunita.

Anlunita, no en tens cap dels primers de la t7?.

Ningú no ha comentat què en penseu de la proposta de cadena. :( He d'entendre que ningú no l'accepta i que preferiu anar tots per lliure sense compromisos?. :|

Em mantindré connectada una horeta més perquè l'Anlunita, l'axis i la Vega puguin anar descarregant una altra estona.
Tal faràs, tal trobaràs.

anluna

Entrada Autor: anluna » dt. març 23, 2010 0:05

Vega ha escrit:Anlu, compartiras més de la t4?? per que m'aniria molt bé...

De la t4 tinc del 4x01-4x05, 4x07-4x19,4x23-4x32

Respon