BEVERLY HILLS
Moderador: Petiso
Re: BEVERLY HILLS
No home no! No treieu la t2 encara, que només em falten 5 capitols!! Concretament, 6, 9, 23, 25 i 26.Vega ha escrit:Hola!! algú em pot donar slot per els primers de la t4?
Gràcies!!
Uku, suposo que has vist que ja tinc el 2x24, ja pots treure la t2 si vols. Gràcies!
apa salut!
Boas noites
A vera despres de uns dies de absencia no se per on aneu ni per on deixeu de anar,a la anluna i la Naro fa dos dies k no les veig
¬¬'
segur k demanan capituls k no tink kompartits
Ara mateix els uniks k veig son la uku i el Xurrixic
Salut
digueu k us falta i dema us ho penju
A vera despres de uns dies de absencia no se per on aneu ni per on deixeu de anar,a la anluna i la Naro fa dos dies k no les veig
¬¬'
segur k demanan capituls k no tink kompartits
Ara mateix els uniks k veig son la uku i el Xurrixic
Salut
digueu k us falta i dema us ho penju
Chantaje es una palabra muy fea,yo prefiero… extorsión,la X le da mucha clase
-
Autor del tema - Entrades: 385
- Membre des de: dt. ago. 28, 2007 10:06
- Status: Desconnectat
I jo que me'n alegro molt de veure't, Loft, perquè ets la meva única font, des de fa una bona estona.
La Naro m'ha estat subministrant Mb durant hores, abans de desaparèixer, però a l'Anlunita li ha passat alguna cosa. Ahir vaig estar descarregant d'ella durant el matí, fins al 6x24. Després la vaig veure intentant descarregar el 6x27, però no avança ni comparteix, tot i que sembla connectada
.
Avui no l'he pogut trobar en cap capítol de cap temporada, a part del 6x27, en el mateix punt que ahir, sense compartir ni descarregar.
Jo estic tibant-te el 6x26 i veig que també comparteixes el 6x27. El 6x28 ja el vaig completar amb l'Anlunita i la Naro. De manera que continuaré amb el 6x29 i anar fent,,,
Durant el día he estat donant slot a la Vega i a en Xurrixic però no els he arribat a veure que l'enganxessin. He donat prioritat de llançament als capítols que els veig estirar de la t4.
La Naro m'ha estat subministrant Mb durant hores, abans de desaparèixer, però a l'Anlunita li ha passat alguna cosa. Ahir vaig estar descarregant d'ella durant el matí, fins al 6x24. Després la vaig veure intentant descarregar el 6x27, però no avança ni comparteix, tot i que sembla connectada

Avui no l'he pogut trobar en cap capítol de cap temporada, a part del 6x27, en el mateix punt que ahir, sense compartir ni descarregar.
Jo estic tibant-te el 6x26 i veig que també comparteixes el 6x27. El 6x28 ja el vaig completar amb l'Anlunita i la Naro. De manera que continuaré amb el 6x29 i anar fent,,,
Durant el día he estat donant slot a la Vega i a en Xurrixic però no els he arribat a veure que l'enganxessin. He donat prioritat de llançament als capítols que els veig estirar de la t4.
Tal faràs, tal trobaràs.
-
- Entrades: 21317
- Membre des de: ds. des. 30, 2006 23:43
- Ubicació: Figueres - Alt Empordà
Hola !
Aquesta tarda he estat força estona off... la capturadora ja em torna a fallar i he mirat de fer-hi un apanyo
Bé, resumint de la sexta: faltin 6x31 i 6x32.
I de la setena: descarregant 7x06 i pendents 7x07 i 7x08.
Moltes gràcies !!
Aquesta tarda he estat força estona off... la capturadora ja em torna a fallar i he mirat de fer-hi un apanyo

Bé, resumint de la sexta: faltin 6x31 i 6x32.
I de la setena: descarregant 7x06 i pendents 7x07 i 7x08.
Moltes gràcies !!

Moltes gràcies!
-
xurrixic ha escrit: No home no! No treieu la t2 encara, que només em falten 5 capitols!! Concretament, 6, 9, 23, 25 i 26.
apa salut!
Xurrixic, te'n fots o què?.

Mantindré la t2 una setmaneta més, però aprofita-la.

Tal faràs, tal trobaràs.
aviam,a mi em falten per completar:
4x07
4x10
4x21
4x22
5x14
6x29
de moment li dono slot a uku,que no veig a anluna
4x07
4x10
4x21
4x22
5x14
6x29
Bon dia pajarus
Pasu a deixar la meva actualització
aixo es el k tink ara mateix compartit,crec k no me deixat ningu,si es aixi k hem digui k li fa falta i li posare tb
4x07,4x10,4x21,4x24
5x14
6x25,6x26,6x27,6x29,6x30,6x31,6x32
7x06,7x07,7x08
Salut
Pd:Xurrixic si vols un consell completa temporades tan aviat com puguis,no les deixis a mitges o et trobaras sense fonts kuan les vulguis completar,fes.li cas a la Uku
Pasu a deixar la meva actualització
aixo es el k tink ara mateix compartit,crec k no me deixat ningu,si es aixi k hem digui k li fa falta i li posare tb
4x07,4x10,4x21,4x24
5x14
6x25,6x26,6x27,6x29,6x30,6x31,6x32
7x06,7x07,7x08
Salut
Pd:Xurrixic si vols un consell completa temporades tan aviat com puguis,no les deixis a mitges o et trobaras sense fonts kuan les vulguis completar,fes.li cas a la Uku
-
axis ha escrit:
Axis, he donat prioritat a tots aquests que et falten, menys al 6x29, que encara no el tinc completat. Sort tinc del teu slot perquè ets la única font visible per al 6x27 i per al 6x29.
Loft, segur que comparteixes aquests dos?.

Tal faràs, tal trobaràs.
doncs s'haura d'accelerar el tema BH,no nomes tinc poc espai,es que encara tinc que llençar tonelades de material i em fa falta fins l'ultim byte de la pujada,pero mentres pugui....enfotimada ha escrit:axis ha escrit:
Axis, he donat prioritat a tots aquests que et falten, menys al 6x29, que encara no el tinc completat. Sort tinc del teu slot perquè ets la única font visible per al 6x27 i per al 6x29.
Loft, segur que comparteixes aquests dos?.
-
Ja he vist que t'has desconnectat, però no t'amoïnis que, com sempre, ja ha vingut en Loft a auxiliar-me i estic descarregant d'ell el 6x27.axis ha escrit: doncs s'haura d'accelerar el tema BH,no nomes tinc poc espai,es que encara tinc que llençar tonelades de material i em fa falta fins l'ultim byte de la pujada,pero mentres pugui....

Tal faràs, tal trobaràs.
comooorrr? pero si he deixat el pc engegat i amb slot per tuenfotimada ha escrit:Ja he vist que t'has desconnectat, però no t'amoïnis que, com sempre, ja ha vingut en Loft a auxiliar-me i estic descarregant d'ell el 6x27.axis ha escrit: doncs s'haura d'accelerar el tema BH,no nomes tinc poc espai,es que encara tinc que llençar tonelades de material i em fa falta fins l'ultim byte de la pujada,pero mentres pugui....Gràcies, Loft.

Hola!!
A mi encara em falten sencers, 4x01,4x03,4x04,4x05,4x07.... bé més endevant, tinc 7 capítols, però amb els primers sempre tinc problemes de fonts, quan no trobo la uku descarrego els de més endevant de l'Anlu, i quan els aturo em quedo sempre amb llargues cues, no sé per que no puc agafar l'slot.....
A mi encara em falten sencers, 4x01,4x03,4x04,4x05,4x07.... bé més endevant, tinc 7 capítols, però amb els primers sempre tinc problemes de fonts, quan no trobo la uku descarrego els de més endevant de l'Anlu, i quan els aturo em quedo sempre amb llargues cues, no sé per que no puc agafar l'slot.....
-
Fa dos o tres díes el vas agafar i vas estar descarregant-me durant tot el dia a 8 KB/s, no et desesperis que es pot repetir. Ara estic compartint a una velocitat inferior als 6 KB/s per poder arribar a més gent, però no t'havia donat slot perquè no t'he vist connectada fins ara mateix. te'l he donat quan t'he vist, ja t'encarregaràs tu de donar-ne a en Xurrixic.Vega ha escrit:Hola!!
Sí, quan compartim molts fitxers, tenim llarguíssimes cues de peticions. Per això, quan puc, augmento la velocitat i així s'escurça la cua. Cal molta paciència amb la mula.
Tal faràs, tal trobaràs.
Bon jornoooooo
Be Uku et vaig veient completant capituls
continuas sense veure cap mes font que la meva?
ho dik per donarli una estoneta prioritats a la Naro k desde ahir k la veig i va a pok a pok i com teoricament haurieu de descarregar de ella i no de mi.......
jo la serveixo a ella,i ella a vosaltres (teoricament)
¬¬'
i fes me 5 centims de kom tens els capituls i k puk treure i posar
Salut
Be Uku et vaig veient completant capituls
continuas sense veure cap mes font que la meva?
ho dik per donarli una estoneta prioritats a la Naro k desde ahir k la veig i va a pok a pok i com teoricament haurieu de descarregar de ella i no de mi.......
jo la serveixo a ella,i ella a vosaltres (teoricament)
¬¬'
i fes me 5 centims de kom tens els capituls i k puk treure i posar
Salut