BEVERLY HILLS
Moderador: Petiso
Re: BEVERLY HILLS
Bona nit, jo m'estic baixant un tros de la 1a Temporada, 4 o5 episodis de la segona, i tota la 4a. Algu m'ha comentat que no em tenia com a font, doncs bé, ara ja he solventat el problema, i tinc compartint tot el que tinc de Berverly Hills!
Apa, pasiubé!
Apa, pasiubé!
-
Autor del tema - Entrades: 385
- Membre des de: dt. ago. 28, 2007 10:06
- Status: Desconnectat
No ets pesadeta. Dono prioritat al 2x24, el poso en llançament, a veure si el veus d'aquí a poc.Vega ha escrit:Uku, ja sé que sóc pesadeta, però segur que tens compartit el 2x24? per que no et veig com a font, no trobo ningú, i tinc la t4 aturada per no tenir problemes de fonts. Potser és problema meu el no veure't, però en la t4 si que et veig... i em vas dir que volies treure ja la t2. Ho dic sinò per demanar-lo.
Tal faràs, tal trobaràs.
enfotimada ha escrit:Hi estic totalment d'acord, Loft. Per això vaig demanar a l'Anlunita els següents, quan estava al 50 % de l'últim que tenia penjat. No vaig comptar en que ella trigaria una setmana a rebre la meva petició. Un altra dia no em precipitaré a suggerir-te que donis slot als altres i me'n aprofitaré més. T'agafo el 6x20 perquè he descobert que és el primer que comparteixes i tens raó en que et vaig dir això amb la confiança en que els altres no em deixarien tirada.LoFt ha escrit:Ahir vaig tornar a desapareixer pq no tink res penjat de la t5 k et faci falta,hem vas dir k hem dediques a la anlunita k ja t'espavilavas amb altres usuaris
ara no sok a kasa kuan arribi ja et penjare el k et falta,ara hem tibas el 6x20
![]()
El k es interessant es k demaneu els seguents capituls kuan us falti pok per completar
kuan jo tink el 5x13 al 80% demanu el 5x14 i kuan akabu el 5x13 ningu desapareix,continuu amb el 5x14
Heu de compendre k els k repartim capituls arriba un punt k no sabem k teniu completat o deixeu de tenir,si us heu desconectat abans de completar o l'heu completat
Per aixo heu de ser vosaltres k tingueu la finestra de transfers preparada,kuan akaba un k hi hagi un altre preparat per descarregar per part vostra i k akest arxiu estigui penjat i compartit per part del compartidor,aixi evitareu tanta perdua de usuaris i tanta historia, fins que la Naro m'ha vingut a socórrer.
Gràcies, Loft, per la teva permanent disposició i gràcies, també a tots els que m'aneu ajudant.
Ai Uku aixo que dius que t'hem deixat tirada no m'ha agradat, després de pujar els GB que t'he pujat m'ha fet mal. Tu saps quan de temps m'ha costat descarregar les 5 primeres temporades? BH es una serie que quan vaig començar practicament no tenia cap font, i descarregar un capitul practicament era 1 setmana. Ara quants capitus descarregues en una setmana?
Jo sempre que puc ajudo, com m'ha costat molt descarregar lo que tinc, intento compartir al màxim, pero no sempre puc mirar i actualizar el foro a diari. Tinc molta feina a casa i fora de casa i es fa el que es pot.
Ara miro de penjar-te els capitus que et falten de la 5ª
Per fi, l'he encés 40 vegades, i això que estava descarregant, però ja em posava del nervis estar tants dies sense veure't... però estás amb "cola llena" nooooenfotimada ha escrit:No ets pesadeta. Dono prioritat al 2x24, el poso en llançament, a veure si el veus d'aquí a poc.Vega ha escrit:Uku, ja sé que sóc pesadeta, però segur que tens compartit el 2x24? per que no et veig com a font, no trobo ningú, i tinc la t4 aturada per no tenir problemes de fonts. Potser és problema meu el no veure't, però en la t4 si que et veig... i em vas dir que volies treure ja la t2. Ho dic sinò per demanar-lo.

Vaig pel 6x22, gracies com sempre per compartirLoFt ha escrit:Buenu va Anlunita k et tink una mika abandonada i kom k ultimament ajudava la Naro i he vist k anavas mes avançada tu,ja li repartiras tu
Prioritat x tu
Per vosaltres dues tink del 6x18 al 6x23,kins teniu i kins no?
[quote="anluna"]Estic fent una revisió de lo que he enviat als usuaris que esteu conectats i he flipat
Vega: 10.84GB
Anlu, ara que veig que mires el foro aprofito per donar-te les gràcies. És una passada lo ràpid que es descarrega de tu. Et vaig buscant per els capítols!! Ahir a la nit et vaig perdre a la t4, saps més o menys que comparteixes ara de la t4 o t5, més igual, és per anar avançant.
Gràcies!!!

Vega: 10.84GB
Anlu, ara que veig que mires el foro aprofito per donar-te les gràcies. És una passada lo ràpid que es descarrega de tu. Et vaig buscant per els capítols!! Ahir a la nit et vaig perdre a la t4, saps més o menys que comparteixes ara de la t4 o t5, més igual, és per anar avançant.
Gràcies!!!
Si, era jo. Ja et veig, però crec que anem igual a la t4 i no puc descarregar de tu. Et veig descarregant de mi l'1x15 a 8kb/s. Et dono slot per que descarreguis el que et quedi de la t1, els comparteixo tots.xurrixic ha escrit:Bona nit, jo m'estic baixant un tros de la 1a Temporada, 4 o5 episodis de la segona, i tota la 4a. Algu m'ha comentat que no em tenia com a font, doncs bé, ara ja he solventat el problema, i tinc compartint tot el que tinc de Berverly Hills!
Apa, pasiubé!
Vaaaaaaaa,k no se vaya a liar parda
Tots hem de ser mes comprensibles i tenir mes paciencia,per una part penseu k la gent te altre feina a part de akest forum pero per altre Anlu saps igual de be k jo k les hem malacostumat
Ara podriem fer kom la gent gran..."a la meva epoca akestes coses no pasavan"
pero i k guanyarem? han tingut mes "sort" k nosaltres? digali sort digali com vulguis
en fi.......
A vera Vega ja tens penjat el 2x24,m'has de trobar en breu i per l'Anlunita i la Naro amplio el seu "kupo" fins al 6x26
¿A algú mes li falta algu en especial?
A disfrutar k torno a tenir una cua de 10 people

Tots hem de ser mes comprensibles i tenir mes paciencia,per una part penseu k la gent te altre feina a part de akest forum pero per altre Anlu saps igual de be k jo k les hem malacostumat

pero i k guanyarem? han tingut mes "sort" k nosaltres? digali sort digali com vulguis
en fi.......
A vera Vega ja tens penjat el 2x24,m'has de trobar en breu i per l'Anlunita i la Naro amplio el seu "kupo" fins al 6x26
¿A algú mes li falta algu en especial?
A disfrutar k torno a tenir una cua de 10 people
Chantaje es una palabra muy fea,yo prefiero… extorsión,la X le da mucha clase
Gràcies LoFt! Si, ja et veig, estic la 16 de la cua, estic descarregant de l'uku. A veure si aquesta nit avanço posicions i puc descarregar també de tú, perquè descarrego ara a 1kb/s. El deixare tota la nit, així ja em podré oblidar de la t2 i dedicarme a la t4.
Uku no l'acabaré aquesta nit, però quan estigui t'aviso. Gràcies!
-
Vega ha escrit:Gràcies LoFt! Si, ja et veig, estic la 16 de la cua, estic descarregant de l'uku. A veure si aquesta nit avanço posicions i puc descarregar també de tú, perquè descarrego ara a 1kb/s. El deixare tota la nit, així ja em podré oblidar de la t2 i dedicarme a la t4.
Vega, ara estàs descarregant de mi a 6 KB/s. El deixaré connectat.
Sembla que no hi ha ningú demanant la t3. D'aqui a 2-3 dies la guardaré.
enfotimada l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. març 12, 2010 2:03, en total s’ha editat 1 vegada.
Tal faràs, tal trobaràs.
-
Estigues tranquil, Loft, que no passa reeeeeees. No has de justificar a ningú. La mula és un espai lliure i altruista, on ningú té cap obligació de compartir res, si no en té ganes i els que ens posem a descarregar ja ho sabem que és qüestió de sort o de "feeling". Jo hi he trobat bons amics que m'han ajudat, com tu i, gràcies a la vostra generositat, he pogut descarregar coses importants, no em canso d'agraïr-vos-ho i també n'hi he trobat dels que em prometien compartir coses que mai van arribar a compartir, però els altruistes compensen els que no compleixen i tot queda equilibrat, no ens hem pas d'enfadar. Jo tampoc puc satisfer totes les peticions i arribo a on puc, només. Em sap greu no poder ajudar més.LoFt ha escrit:Vaaaaaaaa,k no se vaya a liar parda
![]()
![]()
en fi.......
Anluna, em sap greu, no volia ferir ningú ni féia cap retret. És cert que m'has donat molts Gb i t'estic agraïda. Jo només exposava què havia passat. No passa res si no tens temps o no te'n recordes de posar a compartir els capítols que havies dit. Jo només déia que m'havia precipitat a suggerir a en Loft que em deixés, confiant en que quedaria alguna font connectada. Vaig tenir mala sort i ja està, no hi ha culpables.

Tal faràs, tal trobaràs.
uku jo he dit lo que he sentit, es que simplement després de tot l'esforç de intentar tenir sempre el emule disponible i sense limatició de pujada, sobretot cada nit mirava de treure la limitació, al veure el teu comentari pues m'ha donat "un bajón", sobretot al llegir la frase que "t'habiem deixar tirada", pero bueno no vull donar més voltes a lo mateix. He compartit del 5x15 al 5x17 que crec que eran els que et faltaben. Veig que vas tibant el 6x14 a 45Kb/s, de aquí a una estona posaré la limitació de pujada per poder navegar.enfotimada ha escrit:Estigues tranquil, Loft, que no passa reeeeeees. No has de justificar a ningú. La mula és un espai lliure i altruista, on ningú té cap obligació de compartir res, si no en té ganes i els que ens posem a descarregar ja ho sabem que és qüestió de sort o de "feeling". Jo hi he trobat bons amics que m'han ajudat, com tu i, gràcies a la vostra generositat, he pogut descarregar coses importants, no em canso d'agraïr-vos-ho i també n'hi he trobat dels que em prometien compartir coses que mai van arribar a compartir, però els altruistes compensen els que no compleixen i tot queda equilibrat, no ens hem pas d'enfadar. Jo tampoc puc satisfer totes les peticions i arribo a on puc, només. Em sap greu no poder ajudar més.LoFt ha escrit:Vaaaaaaaa,k no se vaya a liar parda
![]()
![]()
en fi.......
Anluna, em sap greu, no volia ferir ningú ni féia cap retret. És cert que m'has donat molts Gb i t'estic agraïda. Jo només exposava què havia passat. No passa res si no tens temps o no te'n recordes de posar a compartir els capítols que havies dit. Jo només déia que m'havia precipitat a suggerir a en Loft que em deixés, confiant en que quedaria alguna font connectada. Vaig tenir mala sort i ja està, no hi ha culpables.Au, no estiguis trista.
be,mentres us baralleu (dones
),dema posare a baixar el 5x5 5x8 i 5x14 i posare a compartir del 6x24 a 6x32,com que anluna es qui te mes poder de pujada li donare a ella el slot per a que vagi ajudant a la resta

-
Temporada 5 completada. Gràcies Naro i Anlunita.
Estic descarregant el 6x13 de la Naro i he tibat de l'Anlunita mentre l'he vist i el 6x18 d'en Loft, a estones. Gràcies.
Estic descarregant el 6x13 de la Naro i he tibat de l'Anlunita mentre l'he vist i el 6x18 d'en Loft, a estones. Gràcies.
Tal faràs, tal trobaràs.
Moltes gràcies Vega!! A veure si acabo la 1 i la 2 d'aqui poc, i ja em puc dedicar a la 4 (la 3 la tinc sencera i compartida) i les que venen!Vega ha escrit:Si, era jo. Ja et veig, però crec que anem igual a la t4 i no puc descarregar de tu. Et veig descarregant de mi l'1x15 a 8kb/s. Et dono slot per que descarreguis el que et quedi de la t1, els comparteixo tots.xurrixic ha escrit:Bona nit, jo m'estic baixant un tros de la 1a Temporada, 4 o5 episodis de la segona, i tota la 4a. Algu m'ha comentat que no em tenia com a font, doncs bé, ara ja he solventat el problema, i tinc compartint tot el que tinc de Berverly Hills!
Apa, pasiubé!
Salut!