Capturadora de TDT

Per resoldre dubtes de caire tècnic, relacionades o no amb el món del ripeig.

Moderadors: Petiso, Ayu

Respon

Autor del tema
artemus74
Entrades: 1
Membre des de: dt. nov. 28, 2006 11:56
Status: Desconnectat

Capturadora de TDT

Entrada Autor: artemus74 » dt. nov. 28, 2006 12:11

Bones!!!
M'agradaria sapiguer quin tipus de capturadora teniu per fer els montatges!!
La idea és comprar-me una.
he pensat comprar-me una interior PCI.
Per no tindre mes aparatos usb!!

he pensat que voldria un estil com la WinTV-NOVA-T-500 de HAUPPAUGE

http://www.pc-actual.com/Laboratorio/Pr ... 0061115033

o aquesta:
http://www.optize.es/servlet/TARJETA_SI ... ptize.html

a veure si podeu donar opinions!!!!!

xordi
Site Admin
Site Admin
Entrades: 4422
Membre des de: dv. oct. 06, 2006 14:32

Entrada Autor: xordi » dt. nov. 28, 2006 13:42

Bones artemus74! Benvingut!

Doncs jo faig servir una Avermedia Hibrid TDT+TV i per ara no me'n puc queixar!

De les que anomenes tu n'he sentit bones crítiques, sobretot de la Pinaccle (que crec que té en DeivitTustei), ja que es una marca dedicada a l'edició de video i coneix el camp. De la Hauppage crec que la té en Petiso i suposo q ell ten podrà dir quelcom més.

r5004
Entrades: 14753
Membre des de: dc. nov. 01, 2006 8:08

Entrada Autor: r5004 » dt. nov. 28, 2006 16:51

Hola, jo tinc una Pinnacle Media Center 300i (un model una mica antic). Sobre 10 li donc un aprovat justíssim, per dues raons principals:

1- El seu programa (per veure la tele, gravar,...) és un mediacenter, és dir, un programa pesat, tarda molt en obrir-se i ocupa un c*ll*.
2- La més important; necessita molta senyal. Si vius en un lloc de poca cobertura TDT, oblida't-en. Jo abans gravava Star Trek TOS, Allo Allo, Salut i Peles... però ho vaig haver de deixar perquè cada cop hi havia més mala cobertura i els rips em sortien de pena... sort d'en Xordi, Nava i companyia per poder completar les sèries.

I amb tot això em direu que per què no en vaig comprar una altra... doncs perquè en aquells temps a algunes botigues només hi havia aquesta. :cry:
"Hi ha gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense en català. És la mateixa gent a qui no li agrada que es parle, s'escriga o es pense."
Imatge

DeivitTustei
Entrades: 272
Membre des de: dv. oct. 13, 2006 11:54
Ubicació: Tona (A Catalunya, a dintre de Catalunya)

Entrada Autor: DeivitTustei » dt. nov. 28, 2006 18:27

A mi la Pinnacle em va bé (tinc la 310e) però no te la recomano, la veritat. És veritat que el programa per capturar és un totxo i jo diria que gasta molts més recursos dels que serien necessàris. Havia fet servir altres programes (Mytheatre i ProgDVB) que no gastaven ni la meitat de recursos i s'obrien en un obrir i tancar d'ulls. Al final, però, vaig acabar amb el programa de Pinnacle perquè els altres dos a vegades em fallaven.
Això si, a mi la imatge sempre se'm veu perfecte perquè tinc la sort de viure en un lloc on la cobertura de la TDT és perfecte, i hi ha la casualitat que el cablejat de casa meva és molt bo (a vegades estàs de sort).

Pinnacle a simple vista pot semblar una molt bona marca per a l'edició de video ja que tenen molts productes a tal efecte (hardware i software), però a mi no em convenç. Ja havia tingut una sintonitzadora analògica (amb la que no vaig fer mai res :lol: ) i nosé perquè vaig tornar a caure en la temptació de comprar-me una Pinnacle quan vaig fer el salt a la TDT.

En fi, de moment vaig fent amb aquesta, però quan me n'acabi d'emprenyar baixo a Bcn i me n'enduc una de millor.
Imatge

Respon