BEVERLY HILLS
Moderador: Petiso
Re: BEVERLY HILLS
tranquila enfoti,que dema posare 9 capitols de la 4t a baixar,son els que tinc mes "deprimits",aixi si vaig completant els pasare a la pendrive per abocar-los al HD del pc primari 

be,ja he fet la llista de capitols que posare a baixar dema,son tots de la 4t i son els seguents:
6-7-10-13-14-15-16-17-18-21-22-23-24-25-26-31
nomes baixare aquests,la resta que em falten ja els baixare quan tingui inet al pc primari
tambe quan vegi pel burru a enfotimada,anluna o naro li donare slot per a que al mateix temps puguin ajudar als altres (li donare slot a la primera que vegi)
nomes baixare aquests,la resta que em falten ja els baixare quan tingui inet al pc primari
tambe quan vegi pel burru a enfotimada,anluna o naro li donare slot per a que al mateix temps puguin ajudar als altres (li donare slot a la primera que vegi)
axis ha escrit:be,ja he fet la llista de capitols que posare a baixar dema,son tots de la 4t i son els seguents:
T'esperan els dos primers
Chantaje es una palabra muy fea,yo prefiero… extorsión,la X le da mucha clase
gracies loft,els posare a baixar tots a l'hora ja que no em corren pressa,de tota manera anire avisant per aqui quan es vagin completant
enfotimada,dema al mati posat guapa que et vull veure per la xarxa per donar-te slot ¿ok?....o alguna altra companya et pasara al davant

enfotimada,dema al mati posat guapa que et vull veure per la xarxa per donar-te slot ¿ok?....o alguna altra companya et pasara al davant

-
Autor del tema - Entrades: 385
- Membre des de: dt. ago. 28, 2007 10:06
- Status: Desconnectat
axis ha escrit:gracies loft,els posare a baixar tots a l'hora ja que no em corren pressa,de tota manera anire avisant per aqui quan es vagin completant![]()

Ara en sèrio, em veuràs al peu del canó, com sempre, compartint tota la temporada 4 i et donaré slot, tant si sóc la primera que veus com si no em veus.
La Naro ja em va ajudant i l'Anlunita també em deixa descarregar el que trobo que està compartint, quan la busco. Jo no les puc ajudar a elles perquè van més avançades. De manera que, si les vols ajudar a elles, podriem fer la roda que va proposar en Loft.
Jo només et demano que, si tens el 5x13, me'l posis a compartir perquè l'única font és en Loft i descarrego poc a poc.
Gràcies a tots.
Tal faràs, tal trobaràs.
Algú em pot ajudar amb els primers de la t4? No sé si no esteu connectats o no us puc veure com passa amb l'uku.
Podeu penjar també el 2x24?
Gràcies!!
Gràcies!!
A vera aprofiteu ara k la meva finestra de descarrega del ruc esta casi buida i el k hi anire posant sera poka cosa i en un principi amb pokes fonts (sok aixi de chulu),aixo vol dir k la meva cua de descarrega sera poketa cosa,ara mateix tink una cua de 10 persones
aixo vol dir k per baixar beverly encara k no tingueu slot no fareu gaire cua
mestressas demaneu per akesta boqueta
(excepte alguna descarrega de algu puntual,crackovia o Lost,etc,estare uns dies amb poketa cua,aprofiteu! Ara mateix descarrega la Anlunita (slot),en xurrixic i la Vega alhora)
ole ole
Com alguns sabeu ja normalment la meva prioritat la te la Anlu pq es la k va mes avançada i ella ja reparteix prou be a vosaltres,pero si algu necessita algu puntual,algun capìtul penjat por ahi k mu digui i li canviare la prioritat a ell (no sabia k la unika font del 5x13 era la meva uku pensava k el completavas de algú)
Uku acabo de veure k tens id baixa

(excepte alguna descarrega de algu puntual,crackovia o Lost,etc,estare uns dies amb poketa cua,aprofiteu! Ara mateix descarrega la Anlunita (slot),en xurrixic i la Vega alhora)
ole ole
Com alguns sabeu ja normalment la meva prioritat la te la Anlu pq es la k va mes avançada i ella ja reparteix prou be a vosaltres,pero si algu necessita algu puntual,algun capìtul penjat por ahi k mu digui i li canviare la prioritat a ell (no sabia k la unika font del 5x13 era la meva uku pensava k el completavas de algú)
-
Ja no. L'he tingut una estona, des de que el meu proveïdor d'ADSL m'ha fet un dels seus periòdics microtalls. Ja ho he pogut resoldre.LoFt ha escrit: Uku acabo de veure k tens id baixa
Sí, Loft, ets la única font completa per al 5x13. Hi ha dos usuaris que també el descarreguen i, en moments puntuals, m'avancen i comparteixen uns Mb amb mi. Ens anem passant el que aconseguim. De manera que, si alguna estoneta et sobra slot, me'l podries deixar. Gràcies.
Tal faràs, tal trobaràs.
LoFt, ara estas connectat? per que t'he perdut, estic la 6 de la cua del 4x06. Si és que sí que et connectaras el deixo en espera, per no perdre la cua.LoFt ha escrit:A vera aprofiteu ara k la meva finestra de descarrega del ruc esta casi buida i el k hi anire posant sera poka cosa i en un principi amb pokes fonts (sok aixi de chulu),aixo vol dir k la meva cua de descarrega sera poketa cosa,ara mateix tink una cua de 10 persones
![]()
ole ole
si si estik konectat i estare tota la nit
jo et veig
el k volia dir es k fareu cua pero sera poka kosa i descarregareu mes megas,no es el mateix esperar 6 persones k 500

jo et veig
el k volia dir es k fareu cua pero sera poka kosa i descarregareu mes megas,no es el mateix esperar 6 persones k 500

Si, ja estic descarregant. Doncs el deixo encés. També descarrego el 4x11 de l'Anlu, espero no perdre-la, per que he estat una estona buscant-la entre capítols per que em desapereixia.LoFt ha escrit:si si estik konectat i estare tota la nit
jo et veig
Gràcies!!
-
Vega, no entenc per què no em veusVega ha escrit:Algú em pot ajudar amb els primers de la t4? No sé si no esteu connectats o no us puc veure com passa amb l'uku.
Gràcies!!

Si vols descarregar el 2x24 hauries d'aturar la descàrrega del 4x06. Ets la única usuaria que demana un capítol de la t2. Quan tu em diguis que l'has completat, la guardaré.
Tal faràs, tal trobaràs.
ja els he posat a baixar tots,de moment veig a anluna,loft i enfoti,per cert enfoti,ja mirare si tinc sencer el 5x13 i t'ho posare quan pugui (podias haber avisat abans)
si no us fa res ¿em podeu dir per on aneu?,vull dir temporada i tot aixo,xurrixic i enfotimada van per la 4t,pero no se per on van anluna i naro,ho dic perque la 5t encara no la tinc sencera (pero el 5x13 si que el tinc sencer enfotimada),pero de la 6 a la 10 els tinc tots complerts,si em dieu per on aneu cada 3-4 dies puc posar uns 6 capitols i li podria donar slot a algu per a que a la mateixa vegada vagi ajudant a la resta
-
Gràcies, axis, però ja he pogut completar el 5x13. Ara ho intento amb el 5x14 i 5x15, que no tenen ni una font.
Estic compartint les temporades 2 a 4 i els capítols 5x01 a 5x13 de la t5. També en comparteixo alguns de la t6 perquè vaig buscant què comparteixen la Naro i l'Anlunita per descarregar-ho. De manera que ara em falten fonts per al 5x14 i 5x15, de moment, perquè m'agradaria anar completant les temporades per ordre.
Ja t'he vist en la meva cua i t'he donat slot.
Estic compartint les temporades 2 a 4 i els capítols 5x01 a 5x13 de la t5. També en comparteixo alguns de la t6 perquè vaig buscant què comparteixen la Naro i l'Anlunita per descarregar-ho. De manera que ara em falten fonts per al 5x14 i 5x15, de moment, perquè m'agradaria anar completant les temporades per ordre.
Ja t'he vist en la meva cua i t'he donat slot.

Tal faràs, tal trobaràs.